Šių obuolių reklamose vaizduojamos moterys, apsirengusios kaip stiuardesės ir priešais savo raudonas lūpas laikančios obuolius. Jos greičiausiai yra Sičuano Civilinės aviacijos Pietvakarių profesinio rengimo koledžo auklėtinės. Kai kuriuose portaluose yra netgi video reklamų, kuriose moterys iš tiesų pabučiuoja obuolius.

Tokia marketingo strategija ir reklaminiai šūkiai „pasiimk stiuardesės bučinius namo“ akivaizdžiai nukreipti į vyrus. Kai kurie pardavėjai tvirtina, kad obuolius bučiavo apie 500 stiuardesių. Kiti siūlo individualius užsakymus, pagal pirkėjo norus. Obuoliai kainuoja nuo 1,53 dolerio iki 20 dolerių už vieną, priklausomai nuo rūšies, o kai kurios parduotuvės siūlo „bučinio pintinę“, kurioje yra tokių obuolių ir „Ferrero Rocher“ šokoladas.

Vienas iš tokių obuolių pardavėjų, Mengas Lingas, sakė: „Esame iš Sičuano Civilinės aviacijos Pietvakarių profesinio rengimo koledžo. Pajamos iš šios „stiuardesės bučinio“ kampanijos bus panaudotos Universiteto studentų inovacijų ir verslumo fondui sukurti, kad daugiau mūsų studentų galėtų išpildyti savo profesines svajones“.

„Kita pajamų dalis bus paaukota senelių namams“, - pridūrė jis.

Nepaisant to, kad tokia idėja internete buvo sutikta su kritika ir priešiškumu, be to, parduota labai nedaug pabučiuotų obuolių, studentų sumanymu buvo greitai susidomėta ir dar greičiau pasinaudota – internete buvo gausiai dalinamasi reklaminėmis nuotraukomis, o vaisių pardavėjai visoje Kinijoje dabar bendradarbiauja su stiuardesėmis, kad padidintų savo pardavimus šiuo šventiniu laikotarpiu.

„Galvojau, kad geriausiai parduodamas produktas bus „Apple“, o ne tikri obuoliai“, - pajuokavo vienas komentatorius internete.

Stiuardesių nuotraukas galite pamatyti čia.