arba: Su „dušmanu“ į Angliją: nepamirštama kelionė kitaip

Šiuo metu gyvename prie pat Polhena paplūdimio, iš kurio imame viską: nardome, deginamės, stebime nuostabius saulėlydžius.

Broliukai neišleidžia į paplūdimį be kokosų, kuriuos taip mėgstame. Šiandien buvo žuvies diena. Pietums su tėveliais ant ugnies kepėme žuvis, na, o vakare ragavome „Boraluwą“.
Šeima
Mus priėmusi šeima
Žaidžiame „Carrom“

Pirmadienį nardydamos su vamzdeliais pasiekėme varnų salą, labai didžiavomės savimi ir savo mokytojais.
Salos vaizdas iš tolo
Taip pat broliai supažindino su savo draugais, gyvenančiais name, prie pat Indijos vandenyno, kurio teritorijoje ganosi triušiukai, vyrai augina balandžius.
Ant namo stogo

O šitaip atrodo Bolaruva
Palydėjome saulę:
Palydėjome saulę
Saulėlydžiai čia - išties nuostabūs.
Nuostabusis saulėlydis
Saulėlydis

Keliautojau! Kviečiame atsakyti į žemiau esančius klausimus ir mėnesio gale išrinksime vieną laimėtoją (su juo susisieksime asmeniškai), kuriam padovanosime universalųjį Barselonos „TOP 10“ vadovą!