Šįkart kolekcijoje dominuoja lengvo tekstilinio ir trikotažinio šilko audiniai, klasikinė juoda ir tamsiai mėlyna spalvos bei subtilios dekoro detalės, rašoma pranešime spaudai.

„Per kiekvienas žiemos šventes moterys spintoje ieško tos vienintelės juodos suknelės, kuria būtų galima pasipuošti ilgai lauktų švenčių proga. Būtent tokias šilkines klasikines sukneles kviečiame atrasti ir mūsų klientes. Šįkart fotosesijoje naudojome gerai visiems pažįstamą paprastai eglutėms puošti naudojamą sidabrinį lietutį, kurio fone buvo fotografuojamas modelis“, – pasakoja prekės ženklo kūrėjos.

2013 m. startavęs drabužių prekės ženklas „Body Talk“ moterims jau gerai pažįstamas iš jų ikoninio produkto – bodžio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)