Apatinio trikotažo sėkmė skatina šio prekės ženklo kūrėjus galvoti apie plėtrą. Pernai pristatytas prekės ženklas per metus įsitvirtino JAV, Švedijos, Jungtinės Karalystės, Vokietijos, kitų šalių parduotuvių lentynose. Šiuo „Made in Lithuania“ etikete pažymėtu apatiniu trikotažu jau prekiaujama daugiau nei 100 parduotuvių visame pasaulyje.

Vietų, kuriose galima įsigyti inovatyvaus apatinio trikotažo produkcijos, skaičių vakar papildė sostinėje atidaryta firminė šio prekės ženklo parduotuvė. Atidarymo renginyje, kurį rengė modelis ir mados renginių organizatorė Renata Mikailionytė, muzika rūpinosi ir renginį vedė radijo laidų vedėjas Richardas Jonaitis.

Baltiškojo prekės ženklo kolekcijoje galima rasti apatinio trikotažo, skirto įvairioms gyvenimo situacijoms – darbui, poilsiui, aktyviam laisvalaikiui, patogiai kasdienai ar šaltajam metų sezonui. Todėl parduotuvės atidarymo renginyje drabužius demonstravo ne modeliai, o žmonės, skirtingų sričių profesionalai, kuriems dėvint rūbus kasdiena yra svarbu jaustis laisvai ir patogiai.

Kiekvienai kolekcijai buvo priskirtas konkretus personažas – savo srities specialistas, kuris ją labiausiai atspindi.

„Classic“ trikotažo liniją pristačiusi veterinarijos klinikos gydytoja Ieva pasakojo, kad kasdien rūpinantis pacientų sveikata itin svarbūs higieniniai reikalavimai, kuriuos atitinka bičių vašku prisodrintas ir antibakteriniu poveikiu pasižymintis apatinis trikotažas. Be to, apatiniai yra be galo patogūs, nes veiklos dirbant su gyvūnais tikrai netrūksta.

Jau 16 metų nuo snieglentės nenulipantis Karolis puikiai žino aprangos reikšmę beprotišku greičiu skriejant nuo snieguoto kalno. Jis minėjo, kad būtent „Active“ linijos trikotažas iš vilnos ir poliesterio mišinio apsaugo nuo šalčio ir vėjo bei išgarina prakaitą.

Žinomi žmonės pristatė ir kitas kolekcijas – prie oficialaus apsirengimo stiliaus tinkantį „Business“, sezoninių madingų rūbų kolekciją „Trend“, šaltajam sezonui sukurtą „ClassicWool“ ir intriguojančią moterišką kolekciją skirtą miegui - „Sense“.

Pasak prekės ženklo kūrėjų, įsitvirtinti globaliame mados žemėlapyje padėjo dalyvavimas pasaulinėse parodose, kuriose lietuviškos inovacijos trikotažo srityje buvo priimtos itin palankiai. Lietuvių kurtas apatinis trikotažas pasižymi ne tik anatominiu dizainu, bet ir specialiai šiam prekės ženklui sukurtomis unikaliomis medžiagomis, suteikiančiomis drabužiams papildomų funkcijų ir savybių.

Bendrovė „Utenos trikotažas“ valdo „About“ prekės ženklą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)