aA
Praėjusią savaitę Paryžiuje itin sėkmingai su naujausia 2017 metų Pavasario/Vasaros kolekcija pasirodęs mados prekės ženklas „D.EFECT“ savo gerbėjams pristato ilgai lauktą avalynės liniją. Išskirtinai rankų darbo dviejų modelių moteriški batai prekyboje pasirodys jau šią savaitę.
D.EFECT pristatė pirmąją avalynės kolekciją
© Organizatorių nuotr.

„Labai jaudinuosi į pasaulį paleisdama dar vieną savo kūdikį. Iki šiol avalynę kurdavau išimtinai tik fotosesijoms, tačiau kiekvieną sezoną kildavo begalinis klientų susidomėjimas ir klausimai apie prekybą. Tad šiais metais, gerai išdirbusi kiekvieną detalę ir išgryninusi geriausią versiją, aš atiduodu juos savo gerbėjams “, – sakė dizainerė Eglė Žiemytė.

D.EFECT pristatė pirmąją avalynės kolekciją
© Organizatorių nuotr.

„Šiais laikais populiaru pildyti sėkmingas rūbų linijas batais, diržais, kaklaskarėm ar kitais aksesuarais, tai nuolat daro didieji mados namai, o lojalūs klientai gauna įvairesnę prekinio ženklo gamą“ – tvirtino ji.

D.EFECT pristatė pirmąją avalynės kolekciją
© Organizatorių nuotr.

Anot dizainerės, per aštuonerius metus ji sukaupė daug patirties, bendradarbiavo su avalynės gamintojais Lietuvoje ir Portugalijoje ir todėl jau gali drąsiai pristatyti savo prekės ženklą reprezentuojančius batus. Elegantiški, rankų darbo aulinukai išsiskiria griežtomis architektūriškomis formomis, skirtingais spalvų blokais bei atsikartojančiomis šios Rudens / Žiemos kolekcijos detalėmis.

D.EFECT pristatė pirmąją avalynės kolekciją
© Organizatorių nuotr.

„Aš esu tikra, kad mano klientės nenorės šių batų nusiauti. Stengiausi padaryti batus tokius, kurie puikiai tiktų tiek prie džinsų, tiek prie suknelių. Mano tikslas, kad moteris jaustųsi patogiai, turėtų ilgai jai tarnaujančius batus bei sulauktų daugybės komplimentų“, – tikino E. Žiemytė.

Dizainerė pristatė dviejų modelių batus. Vieni yra klasikinio modelio aulinukai, kurių išskirtinumas yra rankomis išformuotas padas ir kulnas. Kitas modelis skirtas laisvesnei ir išsiskirti norinčiai asmenybei, kuri mielai į miestą keliaus su skirtingų spalvų blokais dekoruotas batais. Abiejų batų modeliai yra itin lengvi ir patogūs nešioti.

D.EFECT pristatė pirmąją avalynės kolekciją
© Organizatorių nuotr.

D.EFECT prekės ženklas jau aštuonerius metus sėkmingai kuria moteriškus rūbus ir prekiauja savo kolekcijomis net 16 pasaulio valstybių: JAV, Japonijoje, D.Britanijoje, Prancūzijoje, Kinijoje ir kitose. Prekės ženklo drabužius gamina Lietuvos įmonė „LTM garments“, dirbanti su gerai žinomais pasaulyje prekės ženklais: Acne, Ted Baker, House of Dagmar, Reiss, Folk, Jack Wills ir t.t. Rūbai kuriami ir gaminami Lietuvoje.

Batai prekyboje pasirodys jau šią savaitę. Juos bus galima įsigyti internetinėje parduotuvėje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Italija skelbia užfiksavusi išgijimų nuo COVID-19 paros rekordą JK per parą nuo koronaviruso mirė rekordinis žmonių skaičius – 938, Prancūzija pratęs karantiną (69)

Italijoje per pastarąją parą užfiksuotas išgijimų nuo COVID-19 rekordas – 2009 žmonių,...

ECB vadovės kreipimąsis: COVID-19 – naujos formos sukrėtimas, anksčiau naudotos taisyklės netinka (86)

Visame pasaulyje valdžios institucijos mobilizuojasi kovai su koronavirusu. COVID-19 – naujos...

Sinoptikai papasakojo, koks oras laukia per Velykas: graži bus tik viena diena (9)

Ketvirtadienį prie Lietuvos artės šaltasis atmosferos frontas. Naktį trumpą lietų jis žada kai...

Nedarbas kasdien didėja: kur buvo daugiausia galimybių įsidarbinti, dabar didžiausia tikimybė būti atleistam (208)

Įvestas karantinas neabejotinai vienaip ar kitaip paveikė Lietuvos verslą – vieni prarado...

Nustebino kainos degalinėje: kodėl kortelių naudotojams už kurą reikia mokėti brangiau? (291)

„Delfi“ sulaukė skaitytojo laiško, kuriame jis išdėstė savo pastebėjimus apie kuro kainas...

Baltarusija moka nustebinti: Bresto stadione – „virtualūs“ sirgaliai (5)

Trečiadienį vakare sužaistos Baltarusijos taurės dvejos pusfinalio rungtynės, tačiau dėmesio...

Verslininkai: pinigų ir greitų sprendimų reikia dabar, po to bus vėlu (153)

Įpusėjo ketvirta savaitė karantine, šalies verslas susiduria su ypatingais iššūkiais, o...

Veryga valstybės vadovams rekomenduoja kas savaitę tikrintis dėl COVID-19 (242)

Aukščiausi šalies vadovai turėtų būti nuolat prevenciškai tiriami, ar neužsikrėtė koronavirusu.

Pranešė, kur lankėsi užsikrėtę koronavirusu: ėjo į darbus, apsipirkinėjo parduotuvėse, lankėsi vaistinėse (58)

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras atliko epidemiologinį tyrimą ir išnagrinėjo, kur...

|Maža didelių žinių kaina