Naujausiose kolekcijoje vystomos dvi temos: sportas ir elegancija. Sportiniai drabužiai transformuojami originaliomis konstrukcijomis ir jungiami su elegantiškąja stiliaus dalimi. Panaudojant skirtingas faktūras sukuriamas naujas siluetas, o spalviniai-geometriniai akcentai užbaigia kontrastais paremtą kolekciją.

Drabužių siluetai nepaklūsta vienadienės tendencijos pagundai, trumpalaikis įspūdis aukojamas ilgai išliekančiam, laikui nepaklūstančiam estetiniam sprendimui.

„Weareurope’10“ yra Europos verslo Japonijoje skatinimo programos „EU Gateway to Japan“ projektas, finansuojamas Europos Sąjungos. Mados dizaino mugė Tokijuje suteikia galimybę Europos dizaineriams tiesiogiai pristatyti būsimas mados tendencijas Japonijos mados verslo atstovams, importuotojams, žiniasklaidai.

„EU Gateway to Japan“ renginiuose lietuvių dizaineriai A&V dalyvauja jau ketvirtą. Šiemet „Weareurope“ pristatomi 38 Europos mados namai iš 17 šalių.

A.Pogrebnojus ir V.Simanavičiūtė Tokijuje pristatė savo kolekciją, Ch.Wheelerio nuotr.
A.Pogrebnojus ir V.Simanavičiūtė Tokijuje pristatė savo kolekciją, Ch.Wheelerio nuotr.
A.Pogrebnojus ir V.Simanavičiūtė Tokijuje pristatė savo kolekciją, Ch.Wheelerio nuotr.
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją