1. Pradėkite nuo pagyrimų ir nuoširdaus pašnekovo privalumų pripažinimo.

2. Nurodykite klaidas netiesiogiai.

3. Pradžioje pakalbėkite apie nuosavas klaidas ir tik po to kritikuokite pašnekovą.

4. Užduokite žmogui klausimus, o ne įsakinėkite, ką jam daryti.

5. Suteikite žmonėms galimybę išsaugoti savo orumą.

6. Išreikškite savo palankumą, kad ir menkiausios sėkmės atveju, pabrėždami pritarimą. Būkite nuoširdūs vertindami ir dosnūs girdami.

7. Kurkite žmonėms gerą reputaciją ir jie ją stengsis pateisinti.

8. Naudokite paskatinimus. Kurkite įspūdį, kad klaidos, kurias reikia ištaisyti, lengvai ištaisomos. Kad tai, kam jus skatinate žmones, atrodytų paprastai pasiekiama.

9. Siekite, kad žmonės būtų patenkinti, turėdami atlikti tai, ką jūs siūlote.