Neseniai išgirdome, kad Kauno „Akropolyje" senjorui nusilpo lytinė funkcija, nes tualete blondinė pasijuokė iš jo „daikčiuko" dydžio. Kaip, kaip...atsiprašau? Nuo kada mūsų geltonkasės braunasi į vyrų tualetus ir dar akiplėšiškai šaiposi iš tų, kur jiems tarp kojų gyvena?

Ech...nuo tada, kai dar vieni reklamos genijai nuėjo pigiausiu įmanomu keliu. Pasirodo, prekybos centruose esančiuose vyrų tualetuose virš pisuarų puikuojasi žemyn žvelgianti ir savo akimis negalinti patikėti stereotipinė, išsižiojusi blondinė, o reklaminis šūkis klausia: „Kodėl vis dar toks mažas?". Reklamuojama čia, pasirodo, IT kompanija... Esą iš tikrųjų įmonių pelną, o ne laikinosios sostinės pensininkų lytinius organus didins.

Pagiriamasis žodis skoniui

Vyrams eilinį kartą išsimaudžius beskonybės jūroje, mūsų redakcija nutarė atkreipti skaitytojų dėmesį į vieną tikru moteriškumu spinduliuojančią reklamą, kurią pastebėjome Vilniaus centre. Nėra dažnai ko rašinėti apie reklamas, tačiau ši mus patraukė savo elegancija à la française.

„Nauja suknelė, ta pati panelė",- byloja lietuvių liaudies posakis. O sau.lt merginos gudriai žodžiais sužaidė ir apvertė posakio prasmę. Sekundei pamanėme, kad reklamuojami rūbai (turbūt smegenis jau susuko gausi H&M reklama), tačiau netrukus pakastą mintį supratome - įsigyk skirtingo stiliaus kvepalų ir kiekvieną dieną būsi kitokia net ir su ta pačia suknele...

Ką gi - komplimentai už mielą, išmoningą idėją ir skoningą įgyvendinimą. Kita vertus, tikslas ambicingas ir nebūtinai realistinis - įtikinti mus kiekvienai savaitės dienai prisipirkti skirtingo stiliaus kvepalų, pradedant „Lanvin Eclat d'Arperge" (žaismui) ir baigiant „Burberry for Women" (seksualumui). Būtų puiku, tačiau tokioms vilionėms riebų „Ne" dažnu atveju, deja, tars jos didenybė piniginė, nors reklaminis stendas ir skelbia nuolaidas.

Saugokitės, Šerlokas viską mato!

Pasididžiuosime - užsiplepėjusios šioje istorijoje atradome ir detektyvo užuominų. Vaikščiojant po Vilnių, galėjo kilti įtarimas, jog ši reklama specialiai išdėstyta visur, kur tik netoliese parduotuvėje galima įsigyti parfumerijos gaminių. Sutapimas? Galbūt.

Tačiau, pabudinus savyje Šerloką, čia galima įžvelgti ir didįjį planą. Ar tik e-parduotuvės sau.lt gudruolės savo „apkirptomis" kainomis slapta neperša minties lyginti jų kvepalų kainų su įprastų parduotuvių kainomis?

Vienaip ar kitaip, mes šiai provokacijai nepasidavėme ir nieko nelyginome. Tik norėjome pasidalinti įspūdžiais apie mielai nuteikusį moterišką miesto akcentą. Kartais pagalvoji, jog ir pačią reklamą rečiau į šuns dienas dėtume, jei tik joje būtų mažiau pigiai parduodamo sekso ir daugiau bandymų daryti meną.

O kvepalų kainų klausimais mielosiospragmatikės lai konsultuojasi sau.lt svetainėje.