Visame pasaulyje pripažintas dizaineris Matthew Williamsonas bendradarbiavo su „Lindex" ir, išreikšdamas savo gerai atpažįstamą estetikos ir stiliaus pojūtį, sukūrė nepakartojamo dizaino moteriškų rūbų kolekciją. Šis raštų, puošmenų ir spalvų kaleidoskopo meistras įtraukė į ją visus pagrindinius savo kūrybos elementus.

„Sutikdamas bendradarbiauti su „Lindex", įgijau galimybę sukurti labiau prieinamą aukštosios mados drabužių liniją ir į savo pirkėjų būrį pritraukti dar vieną mada besidominčių moterų grupę, - dalijasi įspūdžiais Matthew Williamsonas. - Tuo pačiu man buvo svarbu išsaugoti kūrybinę laisvę, o „Lindex" mielai su tuo sutiko. Taigi kartu mes sukūrėme kažką tikrai nepaprasto."

„Lindex“ vykdomos Matthew Williamsono kampanijos veidas – pasaulinio garso modelis Karlie Kloss.

Rezultatas - įspūdinga kolekcija moterims ir merginoms, pasižyminti visais mėlynos spalvos atspalviais, juoda spalva, ryškiai rožiniais elementais, raštų gausa ir puošmenomis iš karoliukų.

Matthew ją apibūdina kaip „šiuolaikinės moters privalomųjų drabužių" kolekciją. Jis pasakoja įkvėpimo kažkiek sėmęsis iš „angliškosios rožės", britų aristokratės, įvaizdžio: „Įsivaizdavau jauną damą, atvykusią ilgam savaitgaliui į ištaigingą užmiesčio vilą kažkur Anglijoje."

Drabužiai iš šios kolekcijos puikiai tinka nešioti laisvalaikiu, vilkėti biure ar vakarinių renginių metu.

Be Matthew Williamsono kolekcijos, „Lindex“ prekiaus ir specialiai šia proga sukurtais ir dizainerio pasirašytais marškinėliais su savitu užrašu „Show some love“ (liet. parodyk truputį meilės). Šis užrašas išreiškia visą kampanijos esmę, ypač žinant, kad visas pelnas, uždirbtas prekiaujant šiais marškinėliais, bus skiriamas kovai su krūties vėžiu.

10 procentų nuo visos kolekcijos pardavimo kainos keliaus tiesiai į krūties vėžio tyrimų fondą, tad geresnio būdo atrodyti nuostabiai ir jaustis puikiai nė nesugalvosi!

Susipažinkite su Matthew Williamsonu ir peržiūrėkite daugiau jo darbų: „Stiliaus pojūtis / mados knyga-filmas".

Daugiau didelės raiškos stiliaus leidinio iliustracijų ir kolekcijos nuotraukų rasite „Lindex" naujienų puslapyje.

Drabužių kolekcija spalio 4 d. bus pristatyta „Lindex“ parduotuvėje, esančioje PC „Akropolyje“, Vilniuje, ir interneto svetainėje www.lindex.com. 10 procentų nuo uždirbto pelno bus skiriama kovai su krūties vėžiu.