„Daugelis gyventojų pastebi už valytuvų užkištą skelbimą, jog norima nupirkti jų automobilį. O mūsų narių teikiama informacija - kad tai yra neteisėti automobilių ardytojai. Tikslaus skaičiaus kiek jų yra mes nežinome, tačiau priežiūrą atliekantys pareigūnai galėtų labiau tuo pasidomėti. Skirtumas tas, kad gyventojas pasinaudodamas nelegalių supirkėjų paslaugomis daro žalą ir aplinkai, ir gyventojams. Tai dviguba žala- nesumokami mokesčiai ir nukenčia mūsų vaikai, pensininkai, žmonės, nes mes tokioje aplinkoje turime gyventi“,- piktinosi V.Jankoitas.  
 
Kasmet Lietuvos gamtą užteršia 200 tūkstančių  automobilių atliekų. Eksploatuoti netinkamų transporto priemonių tvarkytojų asociacijos vadovas aiškino, jog situacija labai sudėtinga.
 
„Maža to, kad neeksploatuojamos transporto priemonės laikomos kiemuose, be to jos dar ir ardomos nelegaliai. Automobilių kiekiai nemažėja, kasmet Lietuvoje yra įregistruojama maždaug 232 tūkstančiai transporto priemonių, iš jų tik 13-15 procentų sunaudojama. Lietuvoje iš tikrųjų labai daug pigių naudotų automobilių. Todėl tokiam sugedus, transporto priemonės savininkas sprendžia dilemą – ar ją remontuoti, ar jos atsikratyti. O kadangi remontas kainuoja ženkliai daugiau negu pati transporto priemonė, jos paliekamos likimo valiai. Tenka konstatuoti, jog ne visos transporto priemonių atliekos turi teigiamą vertę. Tai plastikas, gumos, sėdynės, plastmasės, kurių Lietuvoje niekas nesupirkinėja. Tai tokių atliekų tiesiog atsikratoma šalinant jas į aplinką“,- pasakojo V. Jankoitas.
  
Laida „Patogumo kaina“ transliuojama trečiadieniais 10.10 val. 

Visą laidos įrašą skaitykite ir klausykite ČIA.