aA
Jei prieš metus man būtų reikėję rinktis vidutinės klasės prestižinį modelį, tikriausiai tai būtų „Alfa Romeo Giulia“. Efektingai atrodantis automobilis, nors ir su ne tokia tobula multimedijos sistema ar skurdesne patogumo įranga nei pripažintuose vokiškuose automobiliuose. O ką jau kalbėti apie likutinę vertę.
"Volvo V60" bandymai Barselonoje
© Gamintojo archyvas

Nors tikriausiai ne – būtų per daug kompromisų vardan originalumo, efektingos išvaizdos ir smagių važiavimo savybių. Kurių ir taip netrūksta nei 3 serijos BMW, nei „Audi A4“. O štai debiutavęs naujasis „Volvo V60“ itin maloniai nustebino savo važiavimu (be kitų savybių), o kompromisų būtų bene vos vienas.

Kalbu apie variklius – pagamintas naudojant modulinę SPA platformą (tokią pačią turi ir „Volvo“ 90-os serijos modeliai), jis negalimas su didesniu kaip keturių cilindrų motoru. Bet kas sakė, kad reikia daugiau cilindrų? Ko negali vienas variklis, tą gali du! Kalbu apie iš tinklo įkraunamas hibridines T6 ir T8 „Twin Engine“ pavaras su elektros motoru ir visais varančiaisiais ratais, pasiekiančias įspūdingą atitinkamai 340 ir 390 AG galią. Maža tikrai nepasirodys!

Na, o bandymuose Barselonoje buvo „švelnesnė“ T6 benzininio variklio versija – prie keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo motoro primontavus nuo alkūninio veleno veikiantį kompresorių (daugiau niutonmetrų) ir išmetamųjų dujų sukamą turbiną (daugiau arklio galių), inžinieriai iš šio motoro „išspaudė“ 310 AG ir 400 Nm. O vėliau pasirodys ir „Polestar“ padalinio „papiktinta“ versija.

Ir būtent benzininis modelis su T6 varikliu man tapo didžiausiu naujos kartos „Volvo“ automobilių (modelių, kurių gamyboje naudojama SPA (90-a ir 60-a serija) bei CMA (40-a serija) platformos) atradimu. Per paskutinius kelerius metus, kai vienas po kito pristatomi naujieji „Volvo“, dar neteko važiuoti taip smagiai. Ir taip greitai.

Nieko keisto – žemesnis universalas akivaizdžiai smagiau valdomas nei tą pačią platformą turintis XC60 – kad ir kokie geri būtų pakabos nustatymai, fizikos dėsnių aukštesniu SUV automobiliu neapgausi. O be geresnių važiavimo savybių (ypatingai tai pasakytina apie benzininę versiją su kitokiais pakabos nustatymais nei dyzeliniame modelyje ir itin skaidriai ir aiškiai veikiančia vairo sistema), čia vis dar nepaliauja džiuginti itin originaliai ir jaukiai atrodantis elegantiškas salonas – kaip visada prikišti galima tik itin mažas menių parinkčių ikonas liečiamajame ekrane. Bet kartą su jomis išsiaiškinus ir nustačius norimus parametrus, jas bus galima pamiršti.

Ir smagu, kad, palyginti su ankstesne V60 versija, čia žymiai erdvesnis salonas ir didesnė bagažinė – į 4,76 m ilgio universalo krovinių skyrių tilps nuo 529 litrų (daugiausiai klasėje), o ir sėdinčių gale kojoms vietos bus taip pat daugiau (gamintojo duomenimis) nei vokiškos trijulės automobiliuose. Kaip ne kaip, itin svarbus argumentas, kadangi tai – šeimyninis universalas.

Daugiau apie „Volvo V60“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujo „Honda CR-V“ testas: populiariausias pasaulyje, bet ne Lietuvoje specialiai „Motorams“ iš Austrijos (211)

Likimo ironija – vienas populiariausių pasaulyje SUV „ Honda CR-V “ Lietuvoje yra retas...

Naujo „Bentley Continental GT“ testas: kai gali rinktis, automobilis – ar butas Vilniuje (53)

Už naujausią „B“ raidę ant variklio gaubto ir vairo turintį „Bentley“ modelį...

Elektrinio „Hyundai Kona“ testas: galimybės – kaip „Tesla“, bet kaina – kur kas mažesnė specialiai „Motorams“ iš Oslo (84)

Žinoma, pirmiausiai reikia apibrėžti sąvoką „mažesnė kaina“. Nes įprastas „Kona“ –...

„Renault“ prieš „Volkswagen“: kas gamina geresnius sportiškus hečbekus? (61)

„Pilkas dyzelis“ – skambi frazė, apibūdinanti daugelio vairuojamus automobilius. Tai paprasta,...

Naujo „Audi A6“ testas: ar tai – lietuvio svajonių automobilis? (72)

Na, pasakykite man, koks žmogus nenorėtų išbandyti naujausio „ Audi A6 “? Jau aštuntą kartą...

Top naujienos

Tapinas: jeigu jau galime žveją nukelti girtą nuo ledo, tai gal galime ir prezidentę į Rygą nuskraidinti (220)

Lietuvos prezidentės Dalios Grybauskaitės sprendimas dėl lėktuvo gedimo nevykti į Latvijos...

Skvernelis įstrigo Briuselyje: atskristi pasisekė. Grįžti, deja, jau nepavyks papildyta (41)

Belgijoje viešintis premjeras Saulius Skvernelis susidūrė su nemalonumais.

Ne visi lietuviai norėtų dirbti trumpiau už tą patį atlyginimą (74)

Didžioji dauguma lietuvių norėtų, kad jų darbovietė sutrumpintų darbo valandas , palikdama tą...

Panevėžio ir Prienų klubų siekiams pasipriešino „Žalgiris“ (5)

Pirmadienį vykusiame Lietuvos krepšinio lygos ( LKL ) visuotiniame susirinkime netrūko įtampos....

Rusijos samdinius traukia iš „pilkosios zonos“: mes reikalaujame, prašėme jau užtektinai (34)

Rusijos kariuomenės veteranams atstovaujantis forumas sekmadienį nutarė žengti neįprastą...

Kai kurioms Lietuvos ligoninėms – neišvengiami pokyčiai: likimą pasirinkti galės pačios (95)

Pasirodė sąrašas 15 ligoninių, kurios turėtų būti arba uždarytos, arba pertvarkytos. Pasak...

Įsivaikinusi moteris: tiesa, kad vaikas auga ne biologinėje šeimoje, turi savo kainą (52)

Daugelis žmonių turi stiprų poreikį tėvystei, tačiau nepavykus natūraliu keliu susilaukti...

Paskelbtas pavojingiausių žaislų sąrašas: ko per Kalėdas vaikams geriau nedovanoti

Artėjant Kalėdų karštinei, Jungtinėse Amerikos Valstijose paskelbtas 10 pavojingiausių žaislų...