Jei prieš metus man būtų reikėję rinktis vidutinės klasės prestižinį modelį, tikriausiai tai būtų „Alfa Romeo Giulia“. Efektingai atrodantis automobilis, nors ir su ne tokia tobula multimedijos sistema ar skurdesne patogumo įranga nei pripažintuose vokiškuose automobiliuose. O ką jau kalbėti apie likutinę vertę.
"Volvo V60" bandymai Barselonoje
© Gamintojo archyvas

Nors tikriausiai ne – būtų per daug kompromisų vardan originalumo, efektingos išvaizdos ir smagių važiavimo savybių. Kurių ir taip netrūksta nei 3 serijos BMW, nei „Audi A4“. O štai debiutavęs naujasis „Volvo V60“ itin maloniai nustebino savo važiavimu (be kitų savybių), o kompromisų būtų bene vos vienas.

Kalbu apie variklius – pagamintas naudojant modulinę SPA platformą (tokią pačią turi ir „Volvo“ 90-os serijos modeliai), jis negalimas su didesniu kaip keturių cilindrų motoru. Bet kas sakė, kad reikia daugiau cilindrų? Ko negali vienas variklis, tą gali du! Kalbu apie iš tinklo įkraunamas hibridines T6 ir T8 „Twin Engine“ pavaras su elektros motoru ir visais varančiaisiais ratais, pasiekiančias įspūdingą atitinkamai 340 ir 390 AG galią. Maža tikrai nepasirodys!

Na, o bandymuose Barselonoje buvo „švelnesnė“ T6 benzininio variklio versija – prie keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo motoro primontavus nuo alkūninio veleno veikiantį kompresorių (daugiau niutonmetrų) ir išmetamųjų dujų sukamą turbiną (daugiau arklio galių), inžinieriai iš šio motoro „išspaudė“ 310 AG ir 400 Nm. O vėliau pasirodys ir „Polestar“ padalinio „papiktinta“ versija.

Ir būtent benzininis modelis su T6 varikliu man tapo didžiausiu naujos kartos „Volvo“ automobilių (modelių, kurių gamyboje naudojama SPA (90-a ir 60-a serija) bei CMA (40-a serija) platformos) atradimu. Per paskutinius kelerius metus, kai vienas po kito pristatomi naujieji „Volvo“, dar neteko važiuoti taip smagiai. Ir taip greitai.

Nieko keisto – žemesnis universalas akivaizdžiai smagiau valdomas nei tą pačią platformą turintis XC60 – kad ir kokie geri būtų pakabos nustatymai, fizikos dėsnių aukštesniu SUV automobiliu neapgausi. O be geresnių važiavimo savybių (ypatingai tai pasakytina apie benzininę versiją su kitokiais pakabos nustatymais nei dyzeliniame modelyje ir itin skaidriai ir aiškiai veikiančia vairo sistema), čia vis dar nepaliauja džiuginti itin originaliai ir jaukiai atrodantis elegantiškas salonas – kaip visada prikišti galima tik itin mažas menių parinkčių ikonas liečiamajame ekrane. Bet kartą su jomis išsiaiškinus ir nustačius norimus parametrus, jas bus galima pamiršti.

Ir smagu, kad, palyginti su ankstesne V60 versija, čia žymiai erdvesnis salonas ir didesnė bagažinė – į 4,76 m ilgio universalo krovinių skyrių tilps nuo 529 litrų (daugiausiai klasėje), o ir sėdinčių gale kojoms vietos bus taip pat daugiau (gamintojo duomenimis) nei vokiškos trijulės automobiliuose. Kaip ne kaip, itin svarbus argumentas, kadangi tai – šeimyninis universalas.

Daugiau apie „Volvo V60“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujojo „Kia Ceed“ testas: euroautomobilis specialiai „Motorams“ iš Faro, Portugalijos (13)

Jei tikėti kiekvienu „Kia“ rinkodarininkų žodžiu, naujasis „Ceed“ yra labiausiai...

„Peugeot Rifter“ testas: naujasis partneris specialiai DELFI iš Monako (5)

Naujuoju partneriu ji vadinu neatsitiktinai – ankstesnės kartos šis automobilis mums pažįstamas...

„Ford EcoSport“ testas: aukščiau (ne)būtinai geriau (12)

Subkompaktiniai krosoveriai Europos rinkose ima dominuoti, tad nenuostabu, kad jų savo...

Naujojo „Peugeot 508“ testas: intriga paruošta specialiai DELFI iš Monako (26)

Dar visai neseniai vidutinio dydžio sedanai buvo vieni trokštamiausių automobilių. Kompanijų...

Naujojo „Volvo V60“ testas: alternatyva be kompromisų specialiai „Motorams“ iš Barselonos (29)

Jei prieš metus man būtų reikėję rinktis vidutinės klasės prestižinį modelį, tikriausiai tai...

Top naujienos

Staigmena naujausiuose kandidatų į prezidentus reitinguose: lyderių trejetuke įvyko pokyčiai (575)

Birželio 19-27 dienomis visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „ Spinter tyrimai “...

Didesnėms algoms pinigų neturi, bet verslui – milijonų vertės dovanos (67)

Patys daugelį metų už valstybės turtą nieko nemoka, o iš kitų pinigus ima. Bent jau toks...

Po pasipiktinimo bangos dėl susitikimo su Putinu – neįprastas Trumpo pareiškimas papildyta (124)

JAV vadovas Donaldas Trumpas antradienį pareiškė sutinkantis, kad Rusija siekė paveikti 2016...

Tamsioji „Tesla“ pusė: darbuotojai pasakoja apie braidžiojimą po srutas ir incidentų nuslėpimus (21)

„ Tesla Model 3 “ gamybos sunkumai pareikalavo daug nervų ir pastangų. Iki šiol ne viskas yra...

Kausto nerimas: Vilniuje tvarkomos gatvės iki kitos liūties? (12)

Praeitą penktadienį Vilnių skalavusi liūtis sulaukė didžiulio miestiečių dėmesio, ypač dėl...

Barbekiu patiekalų skonis priklauso net ir nuo naudojamų malkų (rasite ir receptą)

Nors barbekiu kultūra vis labiau populiarėja, daugelis vis dar klaidingai mano, kad tai tas pats,...

Suapvalėjęs Beyonce pilvukas kursto kalbas: atlikėja laukiasi ketvirtojo vaiko?

Vienos populiariausių atlikėjų pasaulyje – Beyonce – gerbėjai plaka liežuviais, kad jų...

Europa nustebo: pernai APOEL žaidė su „Real“, šiemet neįveikė „Sūduvos“ barjero (2)

Sensacinga Marijampolės „Sūduvos“ pergalė Čempionų lygos pirmame atrankos etape prieš Kipro...

Ar Turkija verta tolesnės narystės NATO? (56)

Jungtinių Amerikos Valstijų Kongresas dažnai laikosi gana paviršutiniško požiūrio į...

Niekas nenori, bet kartais neturi pasirinkimo: kaip patogiai išsimiegoti oro uoste

Ateina naktis ir kažkam teks miegoti oro uoste. Galbūt šis rusės pasakojimas ir patarimai kam nors...