aA
Jei prieš metus man būtų reikėję rinktis vidutinės klasės prestižinį modelį, tikriausiai tai būtų „Alfa Romeo Giulia“. Efektingai atrodantis automobilis, nors ir su ne tokia tobula multimedijos sistema ar skurdesne patogumo įranga nei pripažintuose vokiškuose automobiliuose. O ką jau kalbėti apie likutinę vertę.
"Volvo V60" bandymai Barselonoje
© Gamintojo archyvas

Nors tikriausiai ne – būtų per daug kompromisų vardan originalumo, efektingos išvaizdos ir smagių važiavimo savybių. Kurių ir taip netrūksta nei 3 serijos BMW, nei „Audi A4“. O štai debiutavęs naujasis „Volvo V60“ itin maloniai nustebino savo važiavimu (be kitų savybių), o kompromisų būtų bene vos vienas.

Kalbu apie variklius – pagamintas naudojant modulinę SPA platformą (tokią pačią turi ir „Volvo“ 90-os serijos modeliai), jis negalimas su didesniu kaip keturių cilindrų motoru. Bet kas sakė, kad reikia daugiau cilindrų? Ko negali vienas variklis, tą gali du! Kalbu apie iš tinklo įkraunamas hibridines T6 ir T8 „Twin Engine“ pavaras su elektros motoru ir visais varančiaisiais ratais, pasiekiančias įspūdingą atitinkamai 340 ir 390 AG galią. Maža tikrai nepasirodys!

Na, o bandymuose Barselonoje buvo „švelnesnė“ T6 benzininio variklio versija – prie keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo motoro primontavus nuo alkūninio veleno veikiantį kompresorių (daugiau niutonmetrų) ir išmetamųjų dujų sukamą turbiną (daugiau arklio galių), inžinieriai iš šio motoro „išspaudė“ 310 AG ir 400 Nm. O vėliau pasirodys ir „Polestar“ padalinio „papiktinta“ versija.

Ir būtent benzininis modelis su T6 varikliu man tapo didžiausiu naujos kartos „Volvo“ automobilių (modelių, kurių gamyboje naudojama SPA (90-a ir 60-a serija) bei CMA (40-a serija) platformos) atradimu. Per paskutinius kelerius metus, kai vienas po kito pristatomi naujieji „Volvo“, dar neteko važiuoti taip smagiai. Ir taip greitai.

Nieko keisto – žemesnis universalas akivaizdžiai smagiau valdomas nei tą pačią platformą turintis XC60 – kad ir kokie geri būtų pakabos nustatymai, fizikos dėsnių aukštesniu SUV automobiliu neapgausi. O be geresnių važiavimo savybių (ypatingai tai pasakytina apie benzininę versiją su kitokiais pakabos nustatymais nei dyzeliniame modelyje ir itin skaidriai ir aiškiai veikiančia vairo sistema), čia vis dar nepaliauja džiuginti itin originaliai ir jaukiai atrodantis elegantiškas salonas – kaip visada prikišti galima tik itin mažas menių parinkčių ikonas liečiamajame ekrane. Bet kartą su jomis išsiaiškinus ir nustačius norimus parametrus, jas bus galima pamiršti.

Ir smagu, kad, palyginti su ankstesne V60 versija, čia žymiai erdvesnis salonas ir didesnė bagažinė – į 4,76 m ilgio universalo krovinių skyrių tilps nuo 529 litrų (daugiausiai klasėje), o ir sėdinčių gale kojoms vietos bus taip pat daugiau (gamintojo duomenimis) nei vokiškos trijulės automobiliuose. Kaip ne kaip, itin svarbus argumentas, kadangi tai – šeimyninis universalas.

Daugiau apie „Volvo V60“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Elektrinio „Volkswagen e-Crafter“ testas: idėja gera, bet kas įpirks? (10)

Vokietijos „Volkswagen“ intensyviai dirba, stengdamiesi išpirkti kaltę dėl masinės neapykantos...

Naujo „Renault Megane R.S.“ testas: garantuotas emocijų užtaisas su vienu „bet“ (14)

Šis 280 AG ryškiai oranžinis hečbekas yra tikras emocijų generatorius – jei tik yra noras, jis...

„Volkswagen Polo GTI“ testas: iš gatvės – į lenktynių trasą (22)

Prieš metus bandytas naujasis „Volkswagen Polo“ stebino gerokai brandesnio ir klase ar net...

Naujo „Jeep Wrangler“ testas: ką gali tikras džipas? specialiai „Motorams“ iš Austrijos (18)

Pirmyn, atgal, dar šiek tiek atgal. Pirmyn pirmyn, atgal, stok! Panašu, kad „atvažiavome“ –...

Naujo „Dacia Duster“ testas: 10 000 km kelionė per dvi savaites specialiai „Motorams“ iš Gibraltaro  (49)

Nepretenzingasis. Būtent toks apibūdinimas niekaip neišėjo iš galvos, prisimenant kelionę...

Top naujienos

Šimonytė apsisprendė dėl Prezidento rinkimų – apie abejones kalba būtuoju laiku (586)

Artėjančių prezidento rinkimų lygtyje lieka vis mažiau nežinomųjų. Bet tie nežinomieji yra...

Neįvykus koncertui pasijuto maitinama pažadais: kiek galima laukti savų pinigų? (52)

Į DELFI kreipėsi skaitytoja Kristina, kuri neįvykus koncertui jau daugiau nei mėnesį laukia savo...

Orai: laukia kardinalūs pokyčiai (2)

Vasarai būdinga šiluma mėgausimės iki penktadienio. Po to šalyje įsivyraus apniukę ir vėsūs...

Nespėjusį į Panevėžio ligoninės direktoriaus kėdę atsisėsti Skorupską atiduoda į prokurorų rankas (81)

Į korupcijos skandalų sūkurį dėl buvusio vadovo Ivano Dorošo bylų pastaruosius keletą metų...

Pirmasis Allos Pugačiovos vyras lietuvis – apie bendrą gyvenimą, skandalus namuose ir tikrąją skyrybų priežastį (34)

Buvęs primadonos vyras papasakojo apie santuokos su Alla Pugačiova ypatumus ir apie skyrybų su...

Sąžiningo teisėjavimo prašantis Kleiza – apie titulų badą, triskart už „Žalgirio“ pigesnę „Ryto“ sudėtį ir rinktinę interviu (54)

Savo komandos pavadinimą, logotipą ir vyriausiąjį trenerį pakeitęs Vilniaus „Rytas“ jau šį...

Numuštas Rusijos lėktuvas: kas tai per orlaivis ir ką jis veikė šalia Lietuvos (855)

Po to, kai Sirijos priešlėktuvinės pajėgos virš Viduržemio jūros numušė Rusijos lėktuvą...

Kokių paltų galima įsigyti Gariūnų turguje: vilioja įvairove, bet gali tekti pakloti net 400 eurų (140)

Paltas – vienas būtiniausių šaltojo sezono atributų, tad jo paieškomis reikėtų pradėti...

9 idėjos glamonėms, jei jūsų partnerio veiksmai tapo nuobodūs (6)

Po kelių mėnesių sekso su tuo pačiu asmeniu gali išryškėti keista tendencija: visi jūsų...

Penkių įvarčių trileryje „Liverpool“ 92 minutę išplėšė pergalę prieš PSG visi ČL rezultatai (7)

Antradienio vakarą atidarytas naujasis UEFA Čempionų lygos sezonas, kurio pirmojo turo centrinė...