Jei prieš metus man būtų reikėję rinktis vidutinės klasės prestižinį modelį, tikriausiai tai būtų „Alfa Romeo Giulia“. Efektingai atrodantis automobilis, nors ir su ne tokia tobula multimedijos sistema ar skurdesne patogumo įranga nei pripažintuose vokiškuose automobiliuose. O ką jau kalbėti apie likutinę vertę.
"Volvo V60" bandymai Barselonoje
© Gamintojo archyvas

Nors tikriausiai ne – būtų per daug kompromisų vardan originalumo, efektingos išvaizdos ir smagių važiavimo savybių. Kurių ir taip netrūksta nei 3 serijos BMW, nei „Audi A4“. O štai debiutavęs naujasis „Volvo V60“ itin maloniai nustebino savo važiavimu (be kitų savybių), o kompromisų būtų bene vos vienas.

Kalbu apie variklius – pagamintas naudojant modulinę SPA platformą (tokią pačią turi ir „Volvo“ 90-os serijos modeliai), jis negalimas su didesniu kaip keturių cilindrų motoru. Bet kas sakė, kad reikia daugiau cilindrų? Ko negali vienas variklis, tą gali du! Kalbu apie iš tinklo įkraunamas hibridines T6 ir T8 „Twin Engine“ pavaras su elektros motoru ir visais varančiaisiais ratais, pasiekiančias įspūdingą atitinkamai 340 ir 390 AG galią. Maža tikrai nepasirodys!

Na, o bandymuose Barselonoje buvo „švelnesnė“ T6 benzininio variklio versija – prie keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo motoro primontavus nuo alkūninio veleno veikiantį kompresorių (daugiau niutonmetrų) ir išmetamųjų dujų sukamą turbiną (daugiau arklio galių), inžinieriai iš šio motoro „išspaudė“ 310 AG ir 400 Nm. O vėliau pasirodys ir „Polestar“ padalinio „papiktinta“ versija.

Ir būtent benzininis modelis su T6 varikliu man tapo didžiausiu naujos kartos „Volvo“ automobilių (modelių, kurių gamyboje naudojama SPA (90-a ir 60-a serija) bei CMA (40-a serija) platformos) atradimu. Per paskutinius kelerius metus, kai vienas po kito pristatomi naujieji „Volvo“, dar neteko važiuoti taip smagiai. Ir taip greitai.

Nieko keisto – žemesnis universalas akivaizdžiai smagiau valdomas nei tą pačią platformą turintis XC60 – kad ir kokie geri būtų pakabos nustatymai, fizikos dėsnių aukštesniu SUV automobiliu neapgausi. O be geresnių važiavimo savybių (ypatingai tai pasakytina apie benzininę versiją su kitokiais pakabos nustatymais nei dyzeliniame modelyje ir itin skaidriai ir aiškiai veikiančia vairo sistema), čia vis dar nepaliauja džiuginti itin originaliai ir jaukiai atrodantis elegantiškas salonas – kaip visada prikišti galima tik itin mažas menių parinkčių ikonas liečiamajame ekrane. Bet kartą su jomis išsiaiškinus ir nustačius norimus parametrus, jas bus galima pamiršti.

Ir smagu, kad, palyginti su ankstesne V60 versija, čia žymiai erdvesnis salonas ir didesnė bagažinė – į 4,76 m ilgio universalo krovinių skyrių tilps nuo 529 litrų (daugiausiai klasėje), o ir sėdinčių gale kojoms vietos bus taip pat daugiau (gamintojo duomenimis) nei vokiškos trijulės automobiliuose. Kaip ne kaip, itin svarbus argumentas, kadangi tai – šeimyninis universalas.

Daugiau apie „Volvo V60“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujojo „Kia Ceed“ testas: euroautomobilis specialiai „Motorams“ iš Faro, Portugalijos (13)

Jei tikėti kiekvienu „Kia“ rinkodarininkų žodžiu, naujasis „Ceed“ yra labiausiai...

„Peugeot Rifter“ testas: naujasis partneris specialiai DELFI iš Monako (5)

Naujuoju partneriu ji vadinu neatsitiktinai – ankstesnės kartos šis automobilis mums pažįstamas...

„Ford EcoSport“ testas: aukščiau (ne)būtinai geriau (12)

Subkompaktiniai krosoveriai Europos rinkose ima dominuoti, tad nenuostabu, kad jų savo...

Naujojo „Peugeot 508“ testas: intriga paruošta specialiai DELFI iš Monako (26)

Dar visai neseniai vidutinio dydžio sedanai buvo vieni trokštamiausių automobilių. Kompanijų...

Naujojo „Volvo V60“ testas: alternatyva be kompromisų specialiai „Motorams“ iš Barselonos (29)

Jei prieš metus man būtų reikėję rinktis vidutinės klasės prestižinį modelį, tikriausiai tai...

Top naujienos

Už laisvę kovojo akmenimis ir kryžiais: sodyba, kurioje komunistai žemai nusilenkdavo (60)

Orvidų sodyba – iš kryžių ir akmenų pastatytas gyvas paminklas pasipriešinimui prieš...

Sensacija Kipre – gynyboje užsidariusi „Sūduva“ iš turnyro eliminavo APOEL klubą aiškūs tolimesni varžovai (262)

UEFA Čempionų lygoje debiutuojantys Marijampolės „Sūduvos“ futbolininkai Kipre pateikė...

Baltijos jūroje stebi Rusijos povandeninius laivus: jų medžioti skrenda iš Šiaulių (446)

Dar praėjusią savaitę dėmesiui nukrypus į audringą NATO viršūnių susitikimą Briuselyje,...

Orai: šiluma sieks ir 30 laipsnių

Trečiadienio naktį Lietuvoje žymesnio lietaus nenumatoma. Pūs nestiprus šiaurės, šiaurės rytų...

Ką daryti, kai netenkina atlikti remonto darbai (89)

Kai vieni nesugebame ko nors pasidaryti, kviečiame pagalbą – tai įprasta. Pagalbos prireikė ir...

Prabilo po kontroversiško finalo nušvilptas teisėjas: didžiuojuosi savo darbu – tai širdyje aš nešiosiu amžinai (138)

Ne Kylianas Mbappe , ne Antoine'as Griezmannas ir ne Paulis Pogba . Taip pat ir ne Luka Modričius...

MH17 tragedija: rusų propagandistai ėmėsi neįtikėtinų triukų (725)

Lygiai prieš ketverius metus – 2014 metų liepos 17 dieną – Ukrainos Donecko srityje buvo...

Geriausi būdai, kaip sustiprinti savo libido (4)

Regis, esate visai ne prieš pasimylėti su savo antrąja puse, tačiau atėjus tam skirtam metui...

Vietoje vilniečių pamėgtos legendinės kavinės duris atvėrė nauja vieta: pažiūrėkite, kaip atrodo dabar (33)

Gedimino prospekte esančiame prekybos centre GO9 šešerius metus veikęs restoklubas „Studio 9“...

Sunku pamiršti vienos nakties nuotykį – jaučiasi save suteršusi (78)

Nors ir sakoma, kad neverta galėtis to, kas padaryta, nes nieko nesugrąžinsi ir nepakeisi, aš jau...