aA
Po visai neseniai įvykusio naujojo „Volvo V60“ pristatymo sulaukiau kvietimo apsilankyti ir sportiškesnės jo versijos – sedano S60 – bandymuose. Ir ne bet kur, o Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV).

Iš pradžių tai gali atrodyti kaip nereikalingas tiek organizatorių lėšų, tiek žurnalistų laiko švaistymas. Tačiau tik tuo atveju, jei nepaisytume vieno fakto – „Volvo“ kompanijai šio modelio debiutas yra itin reikšmingas įvykis, kadangi naujos kartos S60 yra pirmasis lengvasis „Volvo“ automobilis, pagamintas JAV.

Taip, taip – ne vieną dešimtmetį už Atlanto parduodamas ir ten sėkmingai su kitais modeliais iš Europos konkuruojantis automobilis buvo plukdomas iš Europos (čia „Volvo“ savo gamyklas turi Švedijoje ir Belgijoje). Bet įgyvendinant naują globalios strategijos planą, šiemet Pietų Karolinos valstijoje esančiame Čarsltone buvo atidaryta pirmoji JAV gamykla, kur bus surenkami šie ir kiti „Volvo“ (be 60-os serijos nuo 2021 metų čia bus gaminamas naujos kartos XC90).

Ir naujasis S60 iš kitų gamintojo modelių išsiskiria ne tik tuo, kad yra surenkamas Naujajame žemyne, bet ir tuo, kad tai yra pirmasis „Volvo“, kuris nesiūlomas su dyzeliniu varikliu – visi S60 turės tik benzinines ir hibridines jėgaines. Viskas pagal planą – gamintojas yra paskelbęs, kad jau nuo 2019 metų visi nauji modeliai turės elektros pavarą.

Tad naujasis S60 yra tarsi etaloninis šios strategijos pavyzdys – jei jo bendraplatformis universalas V60 (60-os ir 90-os serijos modeliai turi tą pačią modulinę SPA platformą) galimas ir su dyzeliniu motoru, tai sedanas – išimtinai tik su benzininiais varikliais ir hibridinėmis sistemomis.

Su kuriomis sportiškoji S60 versija ir debiutuoja. Tai T6 ir T8 „Twin Engine“ iš tinklo įkraunamos jėgainės, pasiekiančios atitinkamai net 350 ir 400 AG (o „Polestar“ versijoje – ir visas 415 AG) – šis „Volvo“ yra visų laikų greičiausias gamintojo iš Švedijos modelis ir pats sportiškiausias automobilis per daugiau nei 90 metų trunkančią gamintojo istoriją.

Ir jei anksčiau bandytas V60 pasirodė žymiai azartiškesnis nei bendraplatformis SUV XC60, tai ką jau kalbėti apie S60 su tokios galios pavara – tokį „Volvo“ dar prieš penkerius metus būtum sunkiai įsivaizdavęs. 4,7 sek. iki 100 km/val., milžiniškas pagreitis ir pagirtinas valdymas – švedų inžinieriai šiam smarkuoliui suteikė pačius karščiausius bruožus.

O norintiems ekologijos – per nuo 3 iki 7 val. iš 220 voltų elektros tinklo įkraunami 10,4 kWh talpos akumuliatoriai, leidžiantys vien tik elektra nuvažiuoti iki 45 kilometrų. Žinoma, tam kur kas labiau tinkami įprasti elektromobiliai, o čia galinėje ašyje sumontuotas 65 kW motoras užtikrina geresnę dinamiką.

Todėl nieko keisto, kad testo pabaigoje vidutinės degalų sąnaudos siekė iki 11 l/100 km. Bet nepamirškime, kad kalbame apie sportišką modelį su daugiau kaip 400 AG. Ir iš atrodytų gana banalus testo, tai tapo vienu smagiausiu automobilių bandymų – daugiau apie naująjį „Volvo S60“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
5.0000

Naujo „Audi e-tron GT quattro“ elektromobilio testas: pašėlusi dinamika, bet itin mažos energijos sąnaudos (galima nuvažiuoti 500 km) (15)

Jei jums vis dar kyla klausimų kokį automobilį pirkti už 100 000 eurų , tikriausiai „ Audi...

Naujo „Renault Arkana“ testas: konkurentai nesiūlo nieko panašaus specialiai „Motorams“ iš Lenkijos (76)

Iki šio modelio debiuto madingais SUV -kupė stiliaus automobiliais galėjo džiaugtis tik...

Naujos C klasės testas: pavažinėjus tapo aišku, kodėl ją lygina su prabangiausiais „Mercedes-Benz“ (85)

„Mažoji „S klasė“ – taip patyliukais atsiliepiama apie naujausią Vokietijos „premium“...

Naujo „Jeep Wrangler 4XE“ testas: kam miške elektra? (56)

Visureigių gerbėjai tikriausiai sušuks – kur ritasi pasaulis?! Ir dar pridurs, kad pasaulyje...

Elektromobilio „BMW iX3“ testas: elektrinis BMW žada smagią ateitį (62)

Nors BMW su elektromobiliais pradėjo flirtuoti dar 1972 metais Miuncheno olimpiadoje pristačiusi...

Top naujienos

Tomas Janonis | D+

Skandalingiausios Vilniaus statybos pavirto tikra piktžaizde: žmonės, kurie padėjo aukso vertės parašus (2)

Viena gražiausių Vilniaus vietų turėjo tapti ramybės oaze gamtos pasiilgusiems vilniečiams,...

Prognozuoja NT nuomos verslo žlugimą: ar išlošė investavusieji per pandemiją? (9)

Per pastaruosius metus nekilnojamojo turto (NT) pardavimo kainos Lietuvoje augo sparčiausiai...

Mokslininkai jau žino, kas ateityje laukia žmonijos, kai baigsis COVID-19 pandemija (19)

Šiuo metu esame atsidūrę ribotoje erdvėje tarp COVID-19 pradžios ir pabaigos. Nors pandemijos...

Voras.online | D+

Kremlius grimzta į nostalgiją, tačiau tai nepadeda: 3 posovietinės valstybės beldžiasi į ES

Vokiečių leidinys „Funke Mediengruppe“ birželio 6-ąją citavo Europos parlamento prezidentą...

Netikėtas pokalbis su teisėju ir sprogusios emocijos stadione: ar mes galime abu gauti auksą? (5)

Ši akimirka ir jį lydėjusios emocijos geriausių epizodų rinkiniuose suksis ir pasibaigus Tokijo...

Turkija atnaujina verslą, pavertusį ją pagrindine Europos šiukšlių perdirbimo vieta (1)

Turkija atšaukia trumpai besitęsusį kai kurių plastiko atliekų importo draudimą, paskatindama...

Ekscentriškasis japonų milijardierius: nuo skrydžių į Mėnulį iki įspūdingo superautomobilio (1)

Yusaku Maezawa – milijardierius , kurio turtai įspūdingi. Jis planuoja dalį savo turimų...

Mitybos būdas, galintis apsaugoti nuo kai kurių rūšių vėžio ir padėti sulieknėti, bet yra tam tikrų rizikų (4)

Veganiška mityba – tai maitinimasis, vartojant vien augalinį maistą, todėl ji, savaime...

Būsimiems studentams ir jų tėvams verta paskaičiuoti: dalinasi studentiško gyvenimo kaštais trijuose Lietuvos didmiesčiuose

Artėjant naujiems mokslo metams, daugelio tėvų ir jaunuolių, kurie išsikelia iš savo viso...

Manekenė Julija Steponavičiūtė atvirai: kiekvienas modelis jaučia spaudimą atrodyti tobulai (2)

Vienas sėkmingiausių Lietuvos modelių 27-erių Julija Steponavičiūtė , patenkanti į...