aA
Po visai neseniai įvykusio naujojo „Volvo V60“ pristatymo sulaukiau kvietimo apsilankyti ir sportiškesnės jo versijos – sedano S60 – bandymuose. Ir ne bet kur, o Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV).

Iš pradžių tai gali atrodyti kaip nereikalingas tiek organizatorių lėšų, tiek žurnalistų laiko švaistymas. Tačiau tik tuo atveju, jei nepaisytume vieno fakto – „Volvo“ kompanijai šio modelio debiutas yra itin reikšmingas įvykis, kadangi naujos kartos S60 yra pirmasis lengvasis „Volvo“ automobilis, pagamintas JAV.

Taip, taip – ne vieną dešimtmetį už Atlanto parduodamas ir ten sėkmingai su kitais modeliais iš Europos konkuruojantis automobilis buvo plukdomas iš Europos (čia „Volvo“ savo gamyklas turi Švedijoje ir Belgijoje). Bet įgyvendinant naują globalios strategijos planą, šiemet Pietų Karolinos valstijoje esančiame Čarsltone buvo atidaryta pirmoji JAV gamykla, kur bus surenkami šie ir kiti „Volvo“ (be 60-os serijos nuo 2021 metų čia bus gaminamas naujos kartos XC90).

Ir naujasis S60 iš kitų gamintojo modelių išsiskiria ne tik tuo, kad yra surenkamas Naujajame žemyne, bet ir tuo, kad tai yra pirmasis „Volvo“, kuris nesiūlomas su dyzeliniu varikliu – visi S60 turės tik benzinines ir hibridines jėgaines. Viskas pagal planą – gamintojas yra paskelbęs, kad jau nuo 2019 metų visi nauji modeliai turės elektros pavarą.

Tad naujasis S60 yra tarsi etaloninis šios strategijos pavyzdys – jei jo bendraplatformis universalas V60 (60-os ir 90-os serijos modeliai turi tą pačią modulinę SPA platformą) galimas ir su dyzeliniu motoru, tai sedanas – išimtinai tik su benzininiais varikliais ir hibridinėmis sistemomis.

Su kuriomis sportiškoji S60 versija ir debiutuoja. Tai T6 ir T8 „Twin Engine“ iš tinklo įkraunamos jėgainės, pasiekiančios atitinkamai net 350 ir 400 AG (o „Polestar“ versijoje – ir visas 415 AG) – šis „Volvo“ yra visų laikų greičiausias gamintojo iš Švedijos modelis ir pats sportiškiausias automobilis per daugiau nei 90 metų trunkančią gamintojo istoriją.

Ir jei anksčiau bandytas V60 pasirodė žymiai azartiškesnis nei bendraplatformis SUV XC60, tai ką jau kalbėti apie S60 su tokios galios pavara – tokį „Volvo“ dar prieš penkerius metus būtum sunkiai įsivaizdavęs. 4,7 sek. iki 100 km/val., milžiniškas pagreitis ir pagirtinas valdymas – švedų inžinieriai šiam smarkuoliui suteikė pačius karščiausius bruožus.

O norintiems ekologijos – per nuo 3 iki 7 val. iš 220 voltų elektros tinklo įkraunami 10,4 kWh talpos akumuliatoriai, leidžiantys vien tik elektra nuvažiuoti iki 45 kilometrų. Žinoma, tam kur kas labiau tinkami įprasti elektromobiliai, o čia galinėje ašyje sumontuotas 65 kW motoras užtikrina geresnę dinamiką.

Todėl nieko keisto, kad testo pabaigoje vidutinės degalų sąnaudos siekė iki 11 l/100 km. Bet nepamirškime, kad kalbame apie sportišką modelį su daugiau kaip 400 AG. Ir iš atrodytų gana banalus testo, tai tapo vienu smagiausiu automobilių bandymų – daugiau apie naująjį „Volvo S60“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujo „Volvo S60“ testas: kokybė švediška, bet pagaminta JAV (65)

Po visai neseniai įvykusio naujojo „ Volvo V60 “ pristatymo sulaukiau kvietimo apsilankyti ir...

„Mercedes-Benz“ prieš „Audi“: kam pavyko pagaminti geresnį GT? (35)

Keturių durų kupė – terminas, kuris daugeliui vairuotojų iki šiol skamba absurdiškai....

Naujo „Peugeot 508 SW“ testas: prancūziškas antausis „Škodai“ ir kitiems specialiai DELFI iš Portugalijos (56)

„Peugeot“ ir frazė „vidutinės klasės automobilis“ – sunkiai viena nuo kitos atsiejamos....

Atnaujinto „Fiat 500X“ testas: populiariausias automobilis Lietuvoje? specialiai „Motorams“ iš Milano (46)

Retro išvaizdos „Fiat 500“ šeimos modeliai itin populiarūs pietinėse Europos valstybėse, o...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (86)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Top naujienos

Kas plauna smegenis Lietuvai: apklausos rodo, už ką verta padėkoti Putinui ir kur prašovė Kremlius (57)

Lietuviai, kam jums ta kariuomenė? Nereikia jums ES ir NATO – vien išlaidos, nelaimės, pamintos...

Pasikeitus mokesčiams, keičiasi ir pensija: dirbantys savarankiškai turėtų pasiskaičiuoti (1)

2019 metais įsigalioję mokestiniai ir pensijų kaupimo pakeitimai palietė visus dirbančiuosius,...

Nesėkmingą greičio ruožą įveikęs Vanagas: valandos per dvi dienas neatsiloši (9)

Benediktui Vanagui ir Sebastianui Rozwadowskiui, „ General Financing team Pitlane “ ekipažas,...

Istorinis balsavimas: „Brexit“ susitarimas atmestas, balsuos dėl nepasitikėjimo May atnaujinta 21.45 (653)

Antradienio vakarą, 19 valandą vietos (21 val. Lietuvos) laiku, po ilgų derybų ir premjerės...

Aštunta diena Dakare sėkminga ne visiems lietuviams – dėl geriausio rezultato laukia kova papildyta 02.54 val. (323)

Aštuntoji Dakaro ralio diena buvo permaininga kaip niekada. Organizatoriai žadėjo nelengvą dieną,...

Gintarė Karaliūnaitė pirmą kartą prabilo apie santykius su Rolandu Janavičiumi: tai buvo pirma ir vienintelė abipusė meilė

Dažnai sakoma, kad itin populiariems pramogų pasaulio atstovams, retai sekasi asmeniniame gyvenime....

Sabonis buvo netoli dvigubo dublio, „Pacers“ sutraiškė Finikso klubo gynybą

Įspūdingą pergalę NBA pirmenybėse iškovojo Indianos „Pacers“ (29-14) ekipa. Nate‘o...

Perėjusi pragarą „Tesla“ atsigauna: 7 diagramos rodo Muską vėl stojantis ant kojų (1)

Prieš metus „ Tesla Inc.“ vargiai parduodavo keletą šimtų „Model 3“ sedanų per savaitę...

Vilnietė patikrino, ką galima rasti Lenkijos išparduotuvių miestelyje: užėjus į pirmą parduotuvę mane ištiko euforija (175)

Iš Italijos slidinėjimo kurorto į Lietuvą garmėjusi Agnė negalėjo praleisti progos aplankyti...

Orai: laukia nauja atodrėkio banga (4)

Trečiadienį dieną malonesniais, ramesniais su pragiedruliais orais mėgausis Vidurio ir Rytų...