aA
Pasivažinėjus naujuoju, aštuntos kartos „Volkswagen Golf“, kiti šio gamintojo modeliai, išskyrus dar nepasirodžiusį „ID.3“ elektromobilį, iš karto pradeda atrodyti beviltiškai pasenę. Labiausiai – dėl naujos „Golf“ įrangos valdymo koncepcijos.

Nes po naujo „Golf“ kėbulu slepiasi ta pati modulinė „MQB“ platforma, kuri pirmą kartą buvo pristatyta 2012 metais su debiutavusiu naujos, septintos kartos „Golf“. Tad konstrukcine prasme naujas modelis iš esmės liko tas pats – tiek išorės išmatavimais, tiek ir bagažinės ar salono dydžiu. Tačiau technologijos – hibridinės pavaros, multimedijos įranga ir, ypatingai, sistemų valdymo sprendimai, yra visiškai nauji.

Žinoma, kaip visada išorėje labiausiai pastebimi žibintų pasikeitimai. Nuo šiol jie – išskirtinai tik su LED technologija, geresnėse komplektacijose galimi matriciniai moduliai su atskirai užsidegančiais segmentais. O dar pats kėbulas tapo labiau aerodinaminių formų, atsirado papildomi oro aptakai ir sumontuoti dugną dengiantys skydai – šie sprendimai sumažino aerodinaminį pasipriešinimą ir, atitinkamai, tiek degalų sąnaudas, tiek ir vėjo keliamą triukšmą salone.

Bet dar didesnės naujienos laukia įsėdus į automobilio vidų – visiškai naujos koncepcijos prietaisų skydelio valdymas ir maža, lyg elektromobilio, elektroninė pavarų perjungimo svirtis. Nuo šiol visos versijos turi skaitmeninį prietaisų skydelį, kuris sujungtas su centriniu multimedijos ekranu.

Volkswagen Golf
Volkswagen Golf
© Jurgis Paplaitis

Tradicinius mygtukus pakeitė sensoriniai jungikliai – tiek kairėje pusėje esantis šviesų perjungimo blokas, tiek ir po multimedijos ekranu sumontuoti keturi mygtukai, atsakingi už svarbiausias funkcijas – pagalbines važiavimo sistemas, važiavimo režimų nustatymus, statymo pagalbą ir klimato kontrolę. O dar po multimedijos ekranu, braukiant pirštu, galima reguliuoti tiek garsą, tiek ir automobilio salono temperatūrą.

Žinoma, pagrindiniai įrangos nustatymai pasirenkami liečiamajame ekrane, taip pat galimas valdymas balsu – veikia palyginti neblogai net ir kalbant nelabai rišlia anglų kalba (daugiau apie tai žiūrėkite vaizdo medžiagoje). Gaila, kad bandytame automobilyje nepavyko išbandyti didelių automobilio internetinių galimybių – jų prieiga suteikiama tik registruotam naudotojui, kuris savo telefone gali matyti informaciją apie automobilį, gauti informaciją apie degalines, spūstis ir pavojus kelyje, klausytis internetinio radijo ir naudotis kitais šiuolaikinio automobilio patogumais.

Volkswagen Golf
Volkswagen Golf
© Jurgis Paplaitis

Taip pat nuo šiol „Golf“ galima atrakinti ir telefonu, bet su sąlyga, kad jis – „Samsung“ markės. Aišku, laiko klausimas kada atsiras tokias galimybė ir su kitais telefonais, bet kol kas būtų protingiau užsisakyti tradicinę beraktę automobilio atrakinimo ir užvedimo sistemą.

Po variklio gaubtu be įprastų variklių, atsirado ir dalinė hibridinė technologija su 48 voltų elektros sistema ir starteriu-generatoriumi. Jis dažnai išjungia variklį, leisdamas automobiliui riedėti be sąnaudų, tad taip dar labiau sumažina degalų sąnaudas. Bandyta „1.5 e-TSI“ 150 AG versija su DSG pavarų dėže tikrai galėjo pasigirti geromis kompaktiniam segmentui benzino sąnaudomis – 5,7 l/100 km po nuvažiuotų 700 kilometrų.

Tiesa, didžioji dalis šių kilometrų buvo susukta užmiestyje, tad mieste sąnaudos bus didesnės. Todėl norintiems dar didesnės degalų ekonomijos, verta palaukti iš tinklo įkraunamų hibridinių versijų, pasieksiančių atitinkamai 204 ir 245 AG ir su 13 kWh talpos akumuliatoriumi vien tik elektra galėsiančių nuvažiuoti iki 60 kilometrų.

Bet dideliu pranašu būti nereikia pasakyti, kad šios versijos bus ir brangiausios. Nes „Golf“ kainos niekada nebuvo mažos – pigiausio naujo modelio su trijų cilindrų 110 AG varikliu kaina prasideda nuo 19 990 eurų. Norite galingesnės versijos? Tokia atsieis nuo 21 500 eurų, o bandytas hibridinis modelis su papildoma įranga kainavo net 29 400. Per brangu? Tada paskubėkite ir pirkite septintos kartos „Golf“, kuris dar siūlomas gamintojo puslapyje – nors ir neturi moderniausios įrangos, tai tas pats geras automobilis, viliojantis pirkėjus itin įvairiapusiškomis savybėmis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(50 žmonių įvertino)
2.6200

Naujojo „Peugeot e-208“ testas: šeimos pagrandukas, kuris gali nustebinti (26)

Nors elektromobiliai vis dar nėra pripažįstami taip, kaip įprastais degalais varomi automobiliai,...

Naujo „Škoda Octavia“ testas: praktiškas pasirinkimas (57)

Lietuvoje „ Škoda Octavia “ yra vienas segmento lyderių, šia vieta besidalijantis su „ Toyota...

„Indian FTR 1200 S“ testas: amerikietiška legenda (9)

Rašydamas „legenda“ galvoje turiu amerikietišką motociklų markę „Indian Motorcycles“,...

Naujo „Volkswagen Golf“ testas: kiti atrodo beviltiškai pasenę (140)

Pasivažinėjus naujuoju, aštuntos kartos „Volkswagen Golf “, kiti šio gamintojo modeliai,...

Naujo „Renault Zoe“ testas: koks turi būti optimalus elektromobilis? (33)

Prieš porą metų po pirmos kartos „Renault Zoe“ elektromobilio bandymo rašiau, kad yra...

Top naujienos

91-erių Petrutės legendinis grybukų ir voveraičių receptas: juos pirko ir valgė visa Akmenė (8)

Ar pamenate tokias senovines ketaus keptuves , kuriose vaikystėje mamos kepdavo grybukus ,...

Šalia Beiruto uosto driokstelėjo galingas sprogimas: sužeista dešimtys žmonių papildyta (51)

Du galingi sprogimai, antradienį driokstelėję Libano sostinėje Beirute, sužeidė dešimtis...

Gali jį mylėti, gali jo nekęsti, bet Elonui Muskui sekasi tiesiog įspūdingai

Nesvarbu, ar jis jums kelia simpatiją, ar antipatiją: šie metai Elonui Muskui yra fantastiški.

Lietuvius vilioja investavimo į NT naujovė, tačiau ekspertai ragina būti budriems: nepamirškite didelės rizikos (33)

Dėl finansinių iššūkių, patirtų koronaviruso pandemijai apėmus visą pasaulį, gauti paskolą...

„Barcos“ talentus pažinti norintis Šaras sugrąžino Pešičiaus nutrauktą tradiciją (9)

Buvusio Kauno „Žalgirio“ vyriausiojo trenerio Šarūno Jasikevičiaus darbai naujame klube...

Šių profesijų atstovai Lietuvoje uždirba mažiausiai: darbuotoja įvardijo dažną darbdavių gudrybę (98)

Kalbant apie ateities architektų, skrydžių oparatorių ir plastikos chirurgų kas mėnesį...

Neįtikėtini filmo „Kaligula“ užkulisiai: prodiuseris juostą pavertė pornografine režisieriui to nežinant, viena aktorių rasta negyva (4)

Filmą „ Kaligula “, kuriame vaidino garsūs aktoriai Malcolmas McDowellas, Peteris O’Toole ir...

Transliacija / Aš ikona. Kokius vyrus myli moterys? (22)

Apie kokius princus svajojame nuo vaikystės prisiklausiusios pasakų, kurios visos baigiasi laimingai...

Stebiu šios šeimos neištikimybės dramą ir galiu pasakyti, kuri – žmona ar meilužė – aukojasi labiau

Rašau čia, nes negaliu į akis pasakyti – turiu apsimesti, kad nieko nežinau apie jūsų šeimos...

|Maža didelių žinių kaina