aA
Pasakysiu iš karto – šis naujasis „Opel Combo“ yra „Peugeot Rifter“, taip pat mano bandyto ir aprašyto „Citroen Berlingo“ brolis-trynys ir bendraplatformis. Kiekvienas jų – savitos išvaizdos ir skirtingų komplektacijų (tad kurį rinktis priklauso nuo markės ar/ir išvaizdos prioritetų), bet esmė lieka ta pati – praktiškas ir talpus automobilis už nedidelę kainą. Bet ar to užtenka?

Visi šie daugiatiksliai vienatūriai gali būti tiek komercinės paskirties „kablukai“, tiek ir pritaikyti naudojimui kaip įprasti lengvieji automobiliai. Ir jei anksčiau „Combo“ taip pat buvo siūlomas keleivinės versijos, apie penktos kartos „Combo Life“ neužtenka pasakyti, kad jis yra geresnis už pirmtaką. Tai – visai kito lygio automobilis, netgi sakyčiau – visai kitos koncepcijos mašina nei anksčiau įprastam naudojimui pritaikytas lengvasis komercinis automobilis.

Taigi, salono įranga – 8 colių lietimui jautrus multimedijos sistemos ekranas, projekcinis ekranas priešais vairuotoją, ženklų atpažinimo ir važiavimo savo juosta sistema, automatinis stabdymas, statymas ir išvažiavimas, panoraminė aplinkinio vaizdo kamera, dviejų zonų klimato kontrolė, belaidis telefono įkrovimas, važiavimo režimų pasirinkimas – visos šios sistemos anksčiau buvo neįsivaizduojamos iš „kabluko“ evoliucionavusiame automobilyje.

Be to, nuo šiol jis galimas ir su 8 greičių automatine pavarų dėže, o visi varikliai, kurių galia siekia nuo 76 iki 130 AG, atitinka naujausias „Euro 6d-TEMP“ taršos normas. O ką jau kalbėti apie salono transformacijos galimybes ir erdve (ypatingai kalbant apie septynvietę XL versiją) – talpumu neprilygs nei vienas SUV. Svajonių automobilis, kurį nedideles pajamas gaunantys, bet naujos mašinos ieškantys pirkėjai puls pirkti kaip karštas bandeles?

Vargu. Pirmiausiai, emocijas atvėsina išvaizda – jei automobilio priekis (kalbant apie visus trynukus) atrodo neblogai, tai galas – neišvaizdi mažo komercinio automobilio „būda“. Ir jei aukšta sėdėjimo padėtis yra privalumas, aukštai esanti pavarų perjungimo svirtis visą laiką primins, kad važiuoji komercinės kilmės mašina. Neleis užsimiršti ir kietas apdailos plastikas – jo nepaslėps jokios pažangiausios technologijos, tad prie vairo neapleidžia jausmas, kad naudojiesi darbine mašina. O dar čia – ir galinė priklausoma galinė pakaba, sukurta atlaikyti eksploataciją sunkiomis sąlygomis, bet ne lepinti azartišku važiavimu.

Tačiau tie, kurie teikia privalumą kainai (nuo 13 990 eurų), itin erdviam salonui ir milžiniškai bagažinei (iki 2693 l) bei nekompleksuoja, kad tai nėra madingas SUV, turi puikią galimybę išbandyti tai, ko iki šiol nebuvo siūloma – komercinio automobilio erdvę su kasdieniam naudojimui pritaikytomis savybėmis ir pažangiomis technologijomis.

Daugiau apie naująjį „Opel Combo Life“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Hyundai i30 Fastback N“ testas: kai kartą paragavęs – nebegali sustoti (4)

„Kartą paragavęs – negali sustot!“ – ši frazė puikiai tinka Pietų Korėjos automobilių...

Atnaujinto „Renault Kadjar“ testas: kaip išsirinkti tinkamiausią SUV? specialiai „Motorams“ iš Sardinijos (57)

Beveik pusė milijono parduotų automobilių per tris metus (nuo 2015 metų) – tikrai šaunus...

Naujo „Opel Combo“ testas: pigus, praktiškas...neįdomus? specialiai „Motorams“ iš Ruselsheimo (20)

Pasakysiu iš karto – šis naujasis „ Opel Combo “ yra „ Peugeot Rifter “, taip pat mano...

Naujo „Volvo S60“ testas: kokybė švediška, bet pagaminta JAV specialiai „Motorams“ iš Los Andželo (65)

Po visai neseniai įvykusio naujojo „ Volvo V60 “ pristatymo sulaukiau kvietimo apsilankyti ir...

„Mercedes-Benz“ prieš „Audi“: kam pavyko pagaminti geresnį GT? (36)

Keturių durų kupė – terminas, kuris daugeliui vairuotojų iki šiol skamba absurdiškai....

Top naujienos

Miško Broliai. Bebaimiu žmogumi vadintą Vaidilą KGB kankino ilgiau nei pusmetį: skausmo jau nebejutau (61)

Su Jonu Čeponiu susitikome jo namuose, Panevėžyje. 94-erių senolis pasitiko sėdėdamas...

Lietuviai atrado rojų Tenerifėje: kuria verslus ir pardavinėja nekilnojamąjį turtą pasakoja apie pasakišką pelną (74)

Sklando toks gandas – taip nusprendė lėktuvų ekipažai, – pasaulyje viso labo tik trys vietos,...

Istorija, kuri, deja, nesugalvota: biurokratai įkalino vyrą oro uoste 18-ai metų (79)

Jei praėję metai jums atrodo nesėkmingi, ko gero vertėtų pažvelgti į savo gyvenimą su didesniu...

Perspėjo: bankomate paliktų svetimų pinigų paėmimas prilygsta vagystei (175)

Policija sako, kad bankomate paliktų svetimų paėmimas prilygsta vagystei.

Pavasaris aplankys Lietuvą: žada virš 10 laipsnių šilumos (59)

Savaitgalį Lietuva džiaugsis ne tik Vasario 16 -ąją, bet ir nuostabiais orais, žada sinoptikai....

Paaiškėjo, apie ką ilgus metus tylėjo filmo „Maskva netiki ašaromis“ žvaigždė (6)

Vasario 8 dieną aktorė Irina Muravjova (70) šventė savo jubiliejų. Ji nelinkusi dalintis...

Miestai Sibire nusidažė juodai: socialiniuose tinkluose – siurrealistiniai vaizdai (252)

Kemerovo srities (pietvakarių Sibire) prokuratūra ėmėsi tikrinti pranešimus apie juodą sniegą...

Politinių reklamų perliukai: kai kurių lietuviai pamiršti negali iki šiol (88)

Politinė reklama, kurioje TS-LKD kandidatė į Vilniaus miesto savivaldybę Goda Karazijaitė...

Naujo tyrimo rezultatai nustebino: moterų smegenys keleriais metais jaunesnės už vyrų (81)

Kaip rodo JAV mokslininkų atlikti skenografijos tyrimai, pagal tai, kaip degina kurą, moterų...

Po incidento oro uoste – skandalingas teisėjo nutarimas: pareigūnės peržengė visas ribas (403)

Tarptautiniame Vilniaus oro uoste dirbantys muitinės pareigūnai gali specialiai provokuoti į...