aA
Pasakysiu iš karto – šis naujasis „Opel Combo“ yra „Peugeot Rifter“, taip pat mano bandyto ir aprašyto „Citroen Berlingo“ brolis-trynys ir bendraplatformis. Kiekvienas jų – savitos išvaizdos ir skirtingų komplektacijų (tad kurį rinktis priklauso nuo markės ar/ir išvaizdos prioritetų), bet esmė lieka ta pati – praktiškas ir talpus automobilis už nedidelę kainą. Bet ar to užtenka?

Visi šie daugiatiksliai vienatūriai gali būti tiek komercinės paskirties „kablukai“, tiek ir pritaikyti naudojimui kaip įprasti lengvieji automobiliai. Ir jei anksčiau „Combo“ taip pat buvo siūlomas keleivinės versijos, apie penktos kartos „Combo Life“ neužtenka pasakyti, kad jis yra geresnis už pirmtaką. Tai – visai kito lygio automobilis, netgi sakyčiau – visai kitos koncepcijos mašina nei anksčiau įprastam naudojimui pritaikytas lengvasis komercinis automobilis.

Taigi, salono įranga – 8 colių lietimui jautrus multimedijos sistemos ekranas, projekcinis ekranas priešais vairuotoją, ženklų atpažinimo ir važiavimo savo juosta sistema, automatinis stabdymas, statymas ir išvažiavimas, panoraminė aplinkinio vaizdo kamera, dviejų zonų klimato kontrolė, belaidis telefono įkrovimas, važiavimo režimų pasirinkimas – visos šios sistemos anksčiau buvo neįsivaizduojamos iš „kabluko“ evoliucionavusiame automobilyje.

Be to, nuo šiol jis galimas ir su 8 greičių automatine pavarų dėže, o visi varikliai, kurių galia siekia nuo 76 iki 130 AG, atitinka naujausias „Euro 6d-TEMP“ taršos normas. O ką jau kalbėti apie salono transformacijos galimybes ir erdve (ypatingai kalbant apie septynvietę XL versiją) – talpumu neprilygs nei vienas SUV. Svajonių automobilis, kurį nedideles pajamas gaunantys, bet naujos mašinos ieškantys pirkėjai puls pirkti kaip karštas bandeles?

Vargu. Pirmiausiai, emocijas atvėsina išvaizda – jei automobilio priekis (kalbant apie visus trynukus) atrodo neblogai, tai galas – neišvaizdi mažo komercinio automobilio „būda“. Ir jei aukšta sėdėjimo padėtis yra privalumas, aukštai esanti pavarų perjungimo svirtis visą laiką primins, kad važiuoji komercinės kilmės mašina. Neleis užsimiršti ir kietas apdailos plastikas – jo nepaslėps jokios pažangiausios technologijos, tad prie vairo neapleidžia jausmas, kad naudojiesi darbine mašina. O dar čia – ir galinė priklausoma galinė pakaba, sukurta atlaikyti eksploataciją sunkiomis sąlygomis, bet ne lepinti azartišku važiavimu.

Tačiau tie, kurie teikia privalumą kainai (nuo 13 990 eurų), itin erdviam salonui ir milžiniškai bagažinei (iki 2693 l) bei nekompleksuoja, kad tai nėra madingas SUV, turi puikią galimybę išbandyti tai, ko iki šiol nebuvo siūloma – komercinio automobilio erdvę su kasdieniam naudojimui pritaikytomis savybėmis ir pažangiomis technologijomis.

Daugiau apie naująjį „Opel Combo Life“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Volkswagen T-Cross“ testas: charizmatiškas šeimos pagrandukas, (ne)galėjęs būti šiek tiek kitoks (49)

Didesnio pravažumo automobiliai arba dar vadinamieji miesto visureigiai jau spėjo užpildyti gatves....

Naujo „Citroën C5 Aircross“ testas: automobilis su potencialu (131)

Lietuvoje pernai buvo parduoti 466 nauji „Citroën“ automobiliai, iš kurių 315 –...

Naujo „Škoda Scala“ testas: kuo jis geresnis už „Volkswagen“? (94)

Nors „ Škoda “ gamoje naujasis „Scala“ yra tarp mūsų rinkoje pigiausio ir mažiausio...

„Renault Kadjar“ testas: ar turbobenzininis variklis yra geriausias pasirinkimas? specialiai „Motorams“ iš Rumunijos (160)

Prieš savaitę rašiau apie išskirtinį ir galingą dyzelinį automobilį, kuriuo važiavome į...

„Yamaha Niken“ testas: tokio motociklo dar nebuvo (11)

Jei jau taip sutapo, kad mėgstate keliauti motociklu ir esate neabejingas mokslinei fantastikai,...

Top naujienos

Skvernelis: nuo kitos savaitės bus atkurtas laisvas judėjimas į Lenkiją (59)

Premjeras Saulius Skvernelis penktadienį pranešė, kad sutarta atkurti laisvą žmonių judėjimą...

Ekspertai apie katastrofą Sibire: žala gali būti neatitaisoma  Putinas plūstasi: ar jūs ten sveiko proto? (19)

Po incidento Norilske aplinkosaugos grupės įspėja – dėl išsiliejusių degalų kiekio ir upės...

20 metų už grotų praleidęs žudikų gaujos vadeiva prašėsi gyventi pas mamą „specializacija“ – grobti ir žudyti verslininkus (85)

Kalėti iki gyvos galvos nuteistas vienas kraupiausių Kauno nusikaltėlių Ričardas Baratinskas ,...

Vasiliauskas: pasaulio ekonomikos nuosmukis bus didžiausias naujųjų laikų istorijoje papildyta (160)

Ekonomikos nuosmukis Lietuvoje šiemet neturėtų būti toks didelis, kaip prognozuota anksčiau,...

„Air Baltic“ atnaujins skrydžius iš Vilniaus į Londoną, Dubliną ir Dubrovniką (5)

Latvijos oro bendrovė „ Air Baltic “ birželį atnaujins skrydžius iš Vilniaus į Londoną ir...

Sostinės daugiabutyje pro 9 aukšto langą iškrito šuo: tolesnis jo šeimininkės elgesys abejingų nepaliko (71)

Vakar sostinės Pilaitės mikrorajone pro 9 aukšto langą iškrito šuo, po šio nutikimo...

Olga Procevska

Patarimai, kaip įveikti krizę: neįkyrėk darbuotojams, ilgai pietauk, eik namo ketvirtą

Dabartinė pasaulinė pandemija aiškiai parodo, kad krizę geriau išgyvena žmonės, atsparūs...

LFF skelbia finansinę dietą vadovams ir rinktinių treneriams

Lietuvos futbolo federacijos ( LFF ) vadovai tvirtina susitarę su visų šalies nacionalinių...

Socialinių tinklų pažiba tapęs gėrimas: kaip jį paruošti? (1)

Jau daugiau nei prieš 800 metų japonų budistų vienuoliai pastebėjo, kad matcha – nepaprasta...

Mirė žinoma visuomenininkė Milda Bliumenzonienė (8)

Po sunkios ligos mirė Lietuvos kalinių globos draugijos pirmininko pavaduotoja, Socialinės...

|Maža didelių žinių kaina