aA
Pasakysiu iš karto – šis naujasis „Opel Combo“ yra „Peugeot Rifter“, taip pat mano bandyto ir aprašyto „Citroen Berlingo“ brolis-trynys ir bendraplatformis. Kiekvienas jų – savitos išvaizdos ir skirtingų komplektacijų (tad kurį rinktis priklauso nuo markės ar/ir išvaizdos prioritetų), bet esmė lieka ta pati – praktiškas ir talpus automobilis už nedidelę kainą. Bet ar to užtenka?

Visi šie daugiatiksliai vienatūriai gali būti tiek komercinės paskirties „kablukai“, tiek ir pritaikyti naudojimui kaip įprasti lengvieji automobiliai. Ir jei anksčiau „Combo“ taip pat buvo siūlomas keleivinės versijos, apie penktos kartos „Combo Life“ neužtenka pasakyti, kad jis yra geresnis už pirmtaką. Tai – visai kito lygio automobilis, netgi sakyčiau – visai kitos koncepcijos mašina nei anksčiau įprastam naudojimui pritaikytas lengvasis komercinis automobilis.

Taigi, salono įranga – 8 colių lietimui jautrus multimedijos sistemos ekranas, projekcinis ekranas priešais vairuotoją, ženklų atpažinimo ir važiavimo savo juosta sistema, automatinis stabdymas, statymas ir išvažiavimas, panoraminė aplinkinio vaizdo kamera, dviejų zonų klimato kontrolė, belaidis telefono įkrovimas, važiavimo režimų pasirinkimas – visos šios sistemos anksčiau buvo neįsivaizduojamos iš „kabluko“ evoliucionavusiame automobilyje.

Be to, nuo šiol jis galimas ir su 8 greičių automatine pavarų dėže, o visi varikliai, kurių galia siekia nuo 76 iki 130 AG, atitinka naujausias „Euro 6d-TEMP“ taršos normas. O ką jau kalbėti apie salono transformacijos galimybes ir erdve (ypatingai kalbant apie septynvietę XL versiją) – talpumu neprilygs nei vienas SUV. Svajonių automobilis, kurį nedideles pajamas gaunantys, bet naujos mašinos ieškantys pirkėjai puls pirkti kaip karštas bandeles?

Vargu. Pirmiausiai, emocijas atvėsina išvaizda – jei automobilio priekis (kalbant apie visus trynukus) atrodo neblogai, tai galas – neišvaizdi mažo komercinio automobilio „būda“. Ir jei aukšta sėdėjimo padėtis yra privalumas, aukštai esanti pavarų perjungimo svirtis visą laiką primins, kad važiuoji komercinės kilmės mašina. Neleis užsimiršti ir kietas apdailos plastikas – jo nepaslėps jokios pažangiausios technologijos, tad prie vairo neapleidžia jausmas, kad naudojiesi darbine mašina. O dar čia – ir galinė priklausoma galinė pakaba, sukurta atlaikyti eksploataciją sunkiomis sąlygomis, bet ne lepinti azartišku važiavimu.

Tačiau tie, kurie teikia privalumą kainai (nuo 13 990 eurų), itin erdviam salonui ir milžiniškai bagažinei (iki 2693 l) bei nekompleksuoja, kad tai nėra madingas SUV, turi puikią galimybę išbandyti tai, ko iki šiol nebuvo siūloma – komercinio automobilio erdvę su kasdieniam naudojimui pritaikytomis savybėmis ir pažangiomis technologijomis.

Daugiau apie naująjį „Opel Combo Life“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Naujo „Nissan Qashqai“ testas: pozicijų neužleidžiantis bestseleris (53)

Neįtikėtina – nors antros kartos „ Nissan Qashqai “ gaminamas net nuo 2013 metų, tiek...

Pirmoji pažintis su nauju „Renault Mégane“: bus varomas tik elektra (68)

Labas, rytojau. Pristatytas naujas „Mégane E-TECH Electric“ bus gaminamas naudojant naują...

Naujo „Hyundai Ioniq 5“ testas: stebinančios elektromobilio galimybės (81)

Konkurentai turėtų įsitempti – „Hyundai“ pristatė įspūdingų galimybių elektromobilį...

Pirma „Dacia Jogger“ apžvalga: geresnis nei buvo galima tikėtis (144)

Nustebino – tikriausiai taip geriausiai apibūdinčiau naują septynių vietų „ Dacia Jogger“...

Naujo „Audi RS Q8“ testas: įspūdingas galingiausias Q šeimos atstovas (52)

Sportiškoje „ Audi RS “ šeimoje – įspūdingas pagausėjimas. Kai gamintojas į savo...

Top naujienos

Vaidas Mikaitis | D+

Šalyje, kurioje vakar neegzistavo koronavirusas, šiandien neegzistuoja nepaskiepytieji (2)

Ne paslaptis, jog su savo broliu, Pravalturo direktoriumi Vytautu, kelionėse esame šalių rinkėjai....

Kaulinius skausmus dažnas nurašo radikulitui: iš tiesų tai gali būti pažengusi onkologinė liga (27)

„Daktare, man tikriausiai radikulitas“, – sako vyrai savo gydytojams, užklupus kaulų...

Pirmi įvartį įmušę lietuviai vėliau praleido šešis ir liko toli nuo atkrintamųjų (85)

Šeštadienio vakarą Kauno „Žalgirio“ arenoje vykusiose paskutinėse FIFA pasaulio salės...

Visą pasaulį nustebinusioje Naujojoje Zelandijoje gyvenanti lietuvė: koronaviruso valdymo strategija čia kitokia (228)

Naujojoje Zelandijoje gyvenanti Indrė Kleinaitė Žinių radijo laidoje „Dienos klausimas“...

Stulbinanti aprangos ateitis: sunku patikėti, kokiais drabužiais rengsimės jau netrukus – tekstilės pramonė žada revoliuciją (43)

Pagaminta iš perdirbtų, itin funkcionalių ar natūralių medžiagų tekstilė ir apranga ....

Pirmoji iš ES šalių įvedė visuotinį privalomą „Covid“ pasą: darbuotojams ir darbdaviams grės didžiulės baudos (617)

Italija reikalaus visų darbuotojų turėti galiojantį „Covid“ pasą: vyriausybė, vadovaujama...

„Zapad“ atskleidė – ne tik Rusija ir Baltarusija kariautų prieš NATO (692)

Pratybose „Zapad21“, kuriuose buvo treniruojama ir puolamoji operacija prieš NATO be Rusijos ir...

Astrauskaitės mitingas baigėsi anksčiau, nei planuota: žmonių susirinko mažai, policija sulaikė du asmenis, vieną paleido atnaujinta 18:07 val. (1060)

Maždaug 50 žmonių šeštadienį lyjant lietui susirinko į pedagogės Astros Astrauskaitės...

Poniškas savaitgalis Zyplių dvare: ką veikti, pamatyti ir paragauti (24)

Jau tiksliai nepamenu kurią dieną, grįžus namo, po darbų, Renata pasitiko su šypsena, sakydama,...

Paulius Jurkevičius. Nauji tualetų ir prekybcentrių žaidimai – ar darome kaip Italija? (186)

Šią savaitę pasaulis – tiek plokščias, tiek apvalus – ėmė ir vėl pasidalino. Vieni...