aA
Neįtikėtina – nors antros kartos „Nissan Qashqai“ gaminamas net nuo 2013 metų, tiek Lietuvoje, tiek ir didžiausioje Europos automobilių rinkoje Vokietijoje jis pernai vis dar buvo tarp keturių populiariausių šios klasės SUV-krosoverių modelių.

Iš vienos pusės, nieko keisto – 2007 metais debiutavęs pirmos kartos „Qashqai“ tapo vienu iš lengvųjų automobilių su padidinta prošvaisa populiarumo katalizatoriumi ir praktiškai SUV-krosoverių sinonimu. Nes tuomet buvo vos vienas kitas tokio tipo automobilis. O šiandien konkurentų – net kelios dešimtys ir populiarumas toliau auga.

Tad nieko keisto, kad abiejų pirmų dviejų kartų „Nissan Qashqai“, būdamas populiariausiu gamintojo modeliu, japonams sukrovė didelį pelną (daugiau apie tai galite skaityti čia). Ir akivaizdu, kad neblėstantis jau aštuntus metus gaminamo ankstesnės kartos modelio populiarumas liudija apie teisingai gamintojo sudėliotus prioritetus – priimtina kaina, praktiškos savybės ir, žinoma, aktualaus tipo kėbulas, kurio vienu iš pradininkų jis ir tapo.

Tad trečios kartos „Qashqai“ kūrėjų laukė nemenkas iššūkis – kaip gerą ir populiarų modelį padaryti dar geresniu. Atradimų čia nėra – jis tikrai tapo geresnis. Dar erdvesnis, išvaizdesnis, su moderniomis technologijomis – tiek skaitmeniniu prietaisų skydeliu, tiek patogiau naudojama multimedijos sistema, atsikračius daugybės painių mygtukų, bet palikus tokius pagrindinius fizinius valdiklius kaip garso reguliavimas ar žemėlapio didinimas.

O dar čia patogi kaip telefone multimedijos sistemos aplinka – gali susidėlioti net tris atskirus ekranus su sau reikalingiausiomis ir greitai pasiekiamomis programomis ar valdikliais. Kuriuos, beje, taip pat galima aktyvinti ne tik paspaudimu ekrane, bet ir sukant rankenėlę. O ir pati sistema veikia sklandžiai ir greitai.

Padidėjo ir bagažinė, antros eilės durelės atsidaro itin stačiu kampu, tad įsėdimas ant galinių sėdynių išties patogus – tuo galite įsitikinti peržiūrėję vaizdo medžiagą. Tiesa, gale nėra itin erdvu, bet visgi tai – mažesnio nei 4,5 metrų ilgio automobilis.

Važiuojant maloniai nustebino bepakopė CVT automatinė transmisija, kuri dažniausiai nepasižymi greitu veikimu. Tačiau japoniškoje „Xtronic“ pavarų dėžėje yra septynios fiksuotos pavaros ir turiu pasakyti, kad jos perjungiamos greitai ir sklandžiai. Tad jei pradžioje baiminotės tokio tipo transmisijų, būtinai siūlau ją išbandyti.

Degalų sąnaudos nesustebino ir galėtų būti mažesnės (vidutinės sąnaudos, nuvažiavus beveik 500 kilometrų daugiausiai užmiesčio keliais, buvo 7,6 l/100 km), o štai salono apdailai jokių priekaištų nėra – viskas surinkta solidžiai ir apdailai panaudotos tikrai aukšto lygio ir kokybiškos medžiagos. O ir važiavimo savybės geros – salone tylu, pakabos veikimas subalansuotas tarp komfortiško ir dinamiško.

Žinoma, liūdnesnė šios apžvalgos dalis yra kaina. Ir tai – ne tik „Qashqai“ problema, o tiesiog šiandienos realijos, kadangi visi šiuolaikiniai automobiliai, į kuriuos montuojama vis daugiau saugumo įrangos ir daugiau už taršos mažinimą atsakingų sistemų, brangsta itin sparčiai. Ir jei pigiausią modelį galima įsigyti nuo 23 350 eurų, bet norėsite „Qashqai“ su „automatu“, tokios versijos kaina prasideda nuo 29 250 eurų. Bandytas geriausios „Tekna+“ komplektacijos modelis su tik priekiniais varančiaisiais ratais kainavo 36 450 eurų (AWD versijos kaina – 38 450 eurų), veiklos nuomos kaina mėnesiui atsieis nuo 357 eurų.

Daugiau apie naują „Nissan Qashqai“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(7 žmonės įvertino)
4.4286

Naudoto „Volvo XC40“ testas: ar patikimas geriausiu pripažintas automobilis

Po naujų 90-os ir 60-os „ Volvo “ serijos automobilių atėjo laikas ir mažesniems gamintojo iš...

Naujo „Mazda CX-60“ testas: šešių cilindrų motorai ir „Premium“ pretenzijos

Naujas 3 litrų benzininis, 3,3 l turbodyzelinis variklis skamba mažiausiai lyg dvidešimties metų...

Naujo „Volvo C40 Recharge“ elektromobilio testas: netobulas, bet ar tai svarbu

Perkant naują automobilį visada darome didesnius ar mažesnius kompromisus, o naujojo „ Volvo C40...

Naudoto „Hyundai Tucson“ testas: kodėl tai vienas geriausių SUV pasirinkimų

Trečios kartos „ Hyundai Tucson“ buvo kuriamas Vokietijoje, gaminamas Čekijoje ir ne be...

Naujo „Nissan Ariya“ elektromobilio testas: kodėl turėčiau rinktis būtent jį ir kuo jis yra išskirtinis (4)

Neseniai į Lietuvą atvyko naujasis „ Nissan Ariya “ elektromobilis – nors dėl pasaulinių...

Top naujienos

Lietuvaitė laimę rado šalyje, kurioje nebūna „blogo oro“, sekmadieniais nedirba parduotuvės, o moterys beveik neavi aukštakulnių

Renata prieš 15 metų, ieškodama geresnio gyvenimo, susikrovė lagaminus ir išvyko į Norvegiją....

Verslas PliusEglė Girdenytė

Amžinas vairuotojų klausimas: ar pigesnės padangos tikrai yra prastesnės? (3)

Nors žieminių padangų sezonas jau prasidėjo, ieškančių žieminio „apavo“ savo automobiliams...

Janis Sildnikas

Sunku patikėti, kad šios nesėkmės kelionėse nutiko vienam žmogui: seksualumo testas, bandymai parduoti „Viagra“ ir problemos Baltarusijos pasienyje

Vykstant į vieną iš turistų pamėgtų šalių sunku įsivaizduoti, kas gali nutikti ne taip –...

Seksas be sutikimo: atvejis viename iš šalies kurortų verčia į tai pažiūrėti kitom akim (43)

Po dviejų mėnesių pertraukos, seksualinio smurto tema sugrįžo į Seimą. Laisvės partijos...

Po Maksvyčio ir Kurtinaičio partijos – skirtingos strategų emocijos

Pirmadienio vakarą Kaune vykusiose „Betsafe-LKL“ čempionato rungtynėse vietos „Žalgirio“...

Moteris parodė, kokias stiliaus klaidas darome dažniausiai: žiūrėdama į nuotraukas suprasite, ko vengti

Nors keista, bet daugelis moterų kažkodėl nenori patikėti, kad aksesuarai turi milžinišką...

Fernandeso dublis išvedė portugalus į aštuntfinalį – prisijungė prie brazilų ir prancūzų

Pirmadienio vakarą Lusailo mieste, Katare, vykusioje 2022-ųjų pasaulio futbolo čempionato H...

Kasdienybės herojai. Kodėl Vizgirdienei gyvenimo pavydi net jauniklės ir atrastas Radzevičiaus gyvenimo balansas

Svečiuose pas Vizgirdas - kodėl 81-erių Birutei Vizgirdienei gyvenimo pavydi net jauniklės?...

Karas Ukrainoje. Skelbiama apie galimą naują pavojų Zaporižios atominėje elektrinėje Podoliakas: po šešių mėnesių rusų Kryme nebebus (5)

Rusijos kariuomenė supranta, kad Ukrainos kariai gali kirsti Dnieprą ir pradėti kontrpuolimą...

Pasaulio čempionato rungtynėse – Supermeno sprintas: už Ukrainą, Irano moteris ir LGBT

Pirmadienio vakarą Lusailo mieste, Katare, vykstančioje 2022-ųjų pasaulio futbolo čempionato H...