Todėl neatsitiktinai vaizdo apžvalgoje prie modelio „trūkumų“ pažymėjau, kad apie 600 AG „Audi RS6 Avant“ įsigijimą, jei jau leidžia galimybės, net ir didžiausią benzingalvį tikriausiai verstų susimąstyti kitąmet pasirodysiantis elektrinis „Porsche Taycan Cross Turismo“. O jei pamiršti vis toliau nuvažiuojančių ir vis greičiau (ir patogiau) įkraunamų galingų elektromobilių viliones, ketvirtos kartos „RS6 Avant“ yra tas automobilis, kurio galia prilygsta superautomobiliams, o praktiškumas – patiems erdviausiems universalams.
Akivaizdu, kad šio modelio stichija – tolimos kelionės greitkeliais (ir, pageidautina, Vokietijoje – pasirinkus „Dynamic Plus“ paketą, jo maksimalus greitis bus net 305 km/val.). Nes penkių metrų universalas, nors iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sekundes, nebus nei tiksliausiai valdomas, nei labai patogus važinėti mieste. Tiesa, jis turi visus vairuojamuosius ratus, kurie padidina manevringumą, važiuojant lėtai, ir stabilumą, kai važiuojama greitai, bet nuo 2075 kilogramų sveriantis plačiapetis dičkis tikrai nebus patogiausias transportas judėti namai-darbas-parduotuvė-namai maršrutu.
Nors ne tik dinaminėmis savybėmis, bet ir savo išvaizda jis taip pat vertas superautomobilio vardo. Efektinga išvaizda traukia žvilgsnius lygiai taip pat nei kur kas mažiau praktiškesni egzotiški sportiški automobiliai – nieko keisto, kadangi „RS“ turi visiškai kitokį kėbulą nei standartinė „Avant“ versija. O iki 1680 litrų talpinanti bagažinė ir visų ratų „quattro“ pavara verčia į šį galingą universalą pagarbiai žiūrėti net ir tuos, kurie vertina erdvius ir praktiškus šeimyninius automobilius.
Bet užteks epitetų – geriau žiūrėkite vaizdo medžiagą, išgirskite efektingą ir šiurpulį keliantį garsą ir pavydėkite tiems, kas gali įsigyti „Audi RS6 Avant“. Nes, kad ir kaip būtų gaila, labai gali būti, kad daugiau tokių smarkuolių su V8 motoru ir universalo kėbulo mes nebeišvysime.