Šiandien apie 20 000 eurų kainuoja net maži geresnės komplektacijos B segmento automobiliai tokie kaip „Škoda Fabia“ ar „Hyundai i20“. Arba kelių metų „Premium“ segmento ir gerokai didesni modeliai tokie kaip 3 serijos BMW arba jo amžinas konkurentas C klasės „Mercedes“, kurie abu galimi ir universalo kėbulu. Kaip ir šis naudotų automobilių „Longo LT“ aikštelėje parduodamas 2018 metų „Mercedes-Benz C 200 d Estate AMG Premium Business“ egzempliorius iki atnaujinimo. O apskritai tokių pirmų gamybos metų modelių kainos prasideda nuo 13 000 eurų.

Iškart paminėsiu, kad nuo 2014 iki 2021 metų (naujos kartos „W206“ modelio apžvalgą rasite čia) gamintas ketvirtos kartos C klasės „Mercedes-Benz“ („W205“) ir buvo atnaujintas būtent 2018 metais, išsiskyręs kitoniška išvaizda, naujais motorais, skaitmeniniu prietaisų skydeliu, didesniu multimedijos ekranu ir... mažiau erzinančių gedimų. Bet pradžioje – apie gerus dalykus.

Pirmiausiai kaip esu pastebėjęs dar bandydamas naują automobilį 2014 metais, tai buvo tikrai itin smagiomis valdymo savybėmis pasižymintis „Mercedes“. Nieko keisto, kadangi jis pagamintas naudojant naują modulinę „MRA“ platformą, tad už pirmtaką buvo ne tik didesnis, erdvesnis (ypatingai sėdintiems gale), bet ir net apie 100 kilogramų lengvesnis, todėl tai teigiamai atsiliepė valdymo savybėms.

Automobiliui buvo siūlomi iki 245 AG pasiekiantys turbodyzeliniai varikliai, turbobenzininių motorų galia buvo iki 333 AG, o galingiausiose „AMG“ versijose siekė net iki 510 AG. Ir pirmą kartą šiame segmente modelis buvo galimas su pneumatine „Airmatic“ pakaba, kuri leido pasirinkti pakabos veikimo savybes nuo sportiškų iki itin komfortiškų. Žinoma, geresnį sukibimą užtikrindavo ir pasirenkama visų ratų „4Matic“ pavara.

Atnaujintas modelis ne tik turėjo kitokią išvaizdą, naujas technologijas, bet ir atsikratė daug ne tik vaikiškų, bet ir didesnių problemų. Apskritai kalbant modelis iki atnaujinimo buvo vertinamas kaip vienas nepatikimiausių segmento atstovų, kuriam gesdavo viskas nuo elektronikos iki pakabos ir kitų agregatų. Tiesa, labai daug dalykų buvo taisomi kaip garantiniai, bet garbės „Mercedes-Benz“ tai nedarė.

O jei kalbėti apie konkretų bandytą modelį, tai stebina itin gerai išsilaikiusi apdaila, todėl automobilis atrodo beveik kaip ką tik išriedėjęs iš gamyklos. Naudotais automobiliais prekiaujantys „Longo LT specialistai mini, kad renkantis tokį modelį svarbu atkreipti dėmesį į tinkamai veikiančią salono elektroniką (pavyzdžiui, navigacijos ir klimato kontrolės sistemas), pakabos būklę, įvertinti ar automatinė transmisija sklandžiai perjungia pavaras, variklio vožtuvų dangtelio tarpinė yra sandari. Taip pat reikia atminti, kad ties 200 000 kilometrų gali tekti keisti turbodyzelinio 2,1 l motoro purkštukus, o jie nei yra pigūs (kaip ir apskritai visos šio segmento automobilių dalys bei priežiūra), nei visada būna parduotuvėse.

Daugiau apie naudotą ketvirtos kartos C klasės „Mercedes-Benz“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.