aA
Retro išvaizdos „Fiat 500“ šeimos modeliai itin populiarūs pietinėse Europos valstybėse, o sėkmės vaisius raško ir lietuviai – pagal pardavimus itališkos markės automobiliai yra populiariausios naujos mašinos Lietuvoje.

Žinoma, pamatyti jį neapklijuotą automobilių dalijimosi kompanijos lipdukais tikimybė nedidelė – maždaug 90 proc. Lietuvoje registruotų „Fiat“ išregistruojami ir toliau tęsia savo gyvenimą Italijos, Ispanijos ir kitų šalių automobilių nuomos punktuose. Tačiau palikime skaičius statistikai, nes nuo to mums nei šilta, nei šalta – vienaip ar kitaip modelis paklausus ir ne be priežasties.

2014 metais debiutavusį SUVFiat 500X“ gamintojas reklamavo kaip „Viagros“ padauginusį mažylį „500“. Išvaizda turi neabejotinų panašumų, bet visgi šis modelis techniškai yra kur kas artimesnis „Jeep Renegade“ – abu automobiliai pagaminti naudojant tą pačią platformą. Todėl ir nestebina, kad čia sėdima kur kas patogiau nei mažiausiame „Fiat“ – patogią padėtį užtikrina ne tik gerokai erdvesnis salonas, bet ir abejomis kryptimis reguliuojamas vairas, kokio neturi jaunesnysis brolis.

Atnaujintas „500X“ turi naujus „FireFly“ trijų ir keturių cilindrų turbovariklius – taupesnius, efektyvesnius ir tylesnius. Modelis siūlomas trijų įrangos lygių – „Urban“, „Cross“ ir „City Cross“. O išorės išvaizda taip pat buvo atnaujinta: ją lengviausia atpažinti pagal naujas LED dienos šviesas ir galinius LED žibintus.

Be to, tai yra retas mažų SUV klasės atstovas, galimas su visų varančiųjų ratų pavara. Net ir didesni SUV su visais varančiaisiais ratais šiandien yra vis didesnė retenybe. Žinoma, tai taip pat bendros su „Jeep“ platformos nuopelnas.

Taupiausi dyzeliniai

Trijų cilindrų 1 l 120 AG variklis šiek tiek vibruoja, veikdamas laisvomis apsukomis, bet yra energingas – tik tiek, kad mėgsta aukštesnius sūkius ir, norint važiuoti energingai, tenka dažniau perjunginėti pavaras. Žinoma, tai yra ir pigiausias pasirinkimas gamoje – modeliai su trijų cilindrų varikliu kainuoja nuo 16 990 eurų.

Bet jei tenka dažniau važiuoti už miesto, rekomenduoju rinktis šauniai besisukantį keturių cilindrų 1,3 l turbobenzininį 150 AG motorą – degalų sąnaudos bus ne ką didesnės, o važiuoti bus kur kas smagiau.

Aišku, taupiausi yra turbodyzeliniai 1,3–2 l „Multijet“ motorai, pasiekiantys nuo 95 iki 150 AG, bet su tokiais varikliais mašinos yra brangiausios ir, jei per metus neprisukate dešimtis tūkstančių kilometrų, prasmės rinktis dyzelinį variantą nėra.

Konkurentų ne vienas

Žinoma, per pastaruosius keturis metus, kai debiutavo „500X“, šioje klasėje atsirado daug naujų žaidėjų – „Mazda CX-3“, „Hyundai Kona“, „Seat Arona“, „Opel Crossland X“ – jų sąrašas ilgas ir rinktis tikrai yra iš ko.

Tad nors „Fiat“ vis dar žavi stilinga išvaizda ir po atnaujinimo siūlomas su pažangiomis saugumo ir multimedijos sistemomis, norisi tiksliau veikiančios vairo sistemos, taip pat konkurentams jis nusileidžia praktiškomis savybėmis, o ir kaina nėra mažiausia.

Daugiau apie atnaujintą „Fiat 500X“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujo „Volvo S60“ testas: kokybė švediška, bet pagaminta JAV (59)

Po visai neseniai įvykusio naujojo „ Volvo V60 “ pristatymo sulaukiau kvietimo apsilankyti ir...

„Mercedes-Benz“ prieš „Audi“: kam pavyko pagaminti geresnį GT? (33)

Keturių durų kupė – terminas, kuris daugeliui vairuotojų iki šiol skamba absurdiškai....

Naujo „Peugeot 508 SW“ testas: prancūziškas antausis „Škodai“ ir kitiems specialiai DELFI iš Portugalijos (56)

„Peugeot“ ir frazė „vidutinės klasės automobilis“ – sunkiai viena nuo kitos atsiejamos....

Atnaujinto „Fiat 500X“ testas: populiariausias automobilis Lietuvoje? specialiai „Motorams“ iš Milano (46)

Retro išvaizdos „Fiat 500“ šeimos modeliai itin populiarūs pietinėse Europos valstybėse, o...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (86)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Top naujienos

Išparduotuvė sostinės širdyje vilioja net žinomas moteris, tačiau stilistės verdiktas negailestingas (4)

Pastaraisiais metais miesto pakraščiuose viena po kitos duris atveria įspūdingų gabaritų...

Rajono mokykloje dirbanti mokytoja atvira: ne vienas mokinys savo vietą mato užsienio braškių lysvėje (22)

1000 – tokių skaičių mokinių dar pamena mokykloje mačiusi Lazdijų Motiejaus Gustaičio...

Ultimatumas Lietuvai: nesusipratimų virtinė ir keistos pasekmės sugriovė seną mitą (295)

Šimtmečius gyveno kaip vyras su žmona. Buvo visko – ir barnių, ir susitaikymų. Tačiau staiga...

Karolinos Liukaitytės vyras susidūrė su rimtais nemalonumais: verslininkas nuteistas dėl milijoninės aferos (55)

Antradienį Generalinė prokuratūra paviešino informaciją apie laisvės atėmimo bausmę, kuri...

Seimo narys Robertas Šarknickas – Santaros klinikose (69)

Seimo narys Robertas Šarknickas pirmadienio vakarą atsidūrė Vilniaus universitetinės...

Snygis baigėsi, vairuotojų problemos ne – automobiliu geriau niekur nevažiuoti (141)

Vilniaus vairuotojams prieššventinė savaitė, panašu, taps rimtu išbandymu nervams. Antradienį...

Didžiausio Ukrainos uosto darbuotojai po Rusijos agresijos: taip blogai nebuvo dešimtmečiais (26)

Mariupoliui , pagrindiniam Ukrainos prekybiniam uostui, atėjo sunkūs laikai, rašo BBC. Išties...

Iš visos Lietuvos atvažiuoja apžiūrėti vilkaviškiečių šeimos papuošto namo: antro tokio tikrai nėra (78)

Galima pamanyti, kad šiuose namuose įsikūręs pats Kalėdų senelis. DELFI redakciją pasiekė...

Ekspertė apie kalėdinę antį: kepant svarbiausia ne receptas anties su figomis receptas (3)

Neabejotina Kalėdų stalo puošmena – kepta antis . Vis daugiau lietuvių nebeįsivaizduoja...