Juda lėtai
„Per savaitę įstačiau šakes...Tiesą pasakius, labai mažai pasistūmėjau. Ai dar ir ratus spėjau perdažyti. Dabar laukiu užsakytų dalių ir tada laukia daug darbo. Manau, darbo dar laukia geras mėnuo“, - liūdnai šyptelėjo Matas.
Tiesa, tai bus proga apsilankyti Mato garaže, kuriame stovi jau pabaigtas projektas – identiškas „Honda CB900” motociklas. Nors modeliai vienodi, galutiniame variante jie bus visiškai skirtingi.
„Iš šios „Hondos“ belikę bakas, motoras. Visas galas buvo perdarytas – sudėta rankų darbo sėdynė, perdarytos plastmasės, perdarytas rėmas, uždėtos kitos padangos. Regis ir vairas liko originalus“, - pasakoja Matas.
Užkietėjęs motociklininkas neiškentė ir nusprendė atnaujintą „Hondą“ išbandyti gatvėje. Viskas veikė, tačiau neilgai. Normalu, kad su tuščiu baku toli nenuvažiuosi.
„Ne pirmas ir ne paskutinis kartas“, - juokėsi Matas.
TT – finišo tiesioji
Tuo tarpu P. Garkauskas jau baigia „Audi TT“ projektą.
„Iš esmės visi darbai padaryti. Tačiau tai nereiškia, kad nėra problemų – labai erzina nuolat perdeganti gabaritų lemputė. Reikia skubiai spręsti šią problemą. Be to, vis dar laukiame kai kurių apdailos detalių, tačiau ir be jų jau galime judėti“, - pasakoja Paulius.
Dar vienas svarbus formalumas – TT jau įveikė ratų ir ratų ašių išdėstymo parametrų įvertinimo testą.
Išbandžius TT gatvėje netruko išaiškėti ir dar viena problema.
„Važiuojant didesniu greičiu ir stabdant jaučiamas stiprus mušimas per vairą. Spėčiau, kad diskai buvo perkaitinti. Teks keisti į naujus arba šlifuoti“, - pasakoja Paulius.