Linas pasakojo, kad penktadienio pietų pertraukos metu nusprendė trumpam užsukti į tunelinę „Švaros broliai“ įmonei priklausančią plovyklą. Vyras aiškino, kad nusipirko paprasčiausią plovimo programą už kiek daugiau nei 5 eurus. Vos pasibaigus plovimo programai, Linas nė neišlipdamas iš automobilio pasuko darbovietės link. Vilnietis teigė, kad išlipti nebuvo tikslo, mat automobilio salono tvarkyti neplanavo, papildomų veiksmų po plovimo atlikti taip pat nereikia.

Kad į darbą negrįš laiku, Linas suprato tik išvažiavęs iš plovyklos teritorijos. Jis aiškino, kad išsukus iš aikštelės ir sustojus prie šviesoforo, šalia stovėjusio automobilio vairuotojas pradėjo rankomis rodyti gestus, kad Linas atidarytų savo automobilio langą. Paklusęs nepažįstamojo raginimais vilnietis išgirdo, kad jo „Mercedes-Benz“ galinis buferis – atsikabinęs.

„Sustojus prie šviesoforo kito automobilio vairuotojas pasakė, kad automobilio bamperis atsikabinęs. Iš pradžių nepatikėjau, tačiau išlipau iš automobilio ir pamačiau, kad mašina suniokota“, – aiškino Linas.

Apgadintas "Mercedes-Benz"

Vilnietis pasakojo, kad iškart po įvykio prie sankryžos grįžo į plovyklą ir darbuotojams paaiškino kas įvyko. Vis tik, jo teigimu, vienas iš darbuotojų atkirto, kad apgadinimai yra ne dėl plovyklos įrenginių kaltės, o jo paties, mat jis jau buvo išvažiavęs ir nuostolius patyrė gatvėje.

Linas teigė, kad kylant konfliktui darbuotojams pasiūlė patikrinti vaizdo kamerų medžiagą, tačiau to neprireikė – kitas darbuotojas pasiūlė užpildyti dokumentus dėl patirtos žalos. Pats „Mercedes-Benz“ vairuotojas aiškino, kad patirtą žalą plovykloje vertina mažiausiai 740 eurų.

DELFI susisiekus su UAB „Švaros broliai“ rinkodaros vadove Auguste Miliūte – Zinkevičiene, ji paaiškino, kad įmonei atvejis žinomas ir yra perduotas įvykių administravimo bendrovei. Įmonės atstovė aiškino, kol kas daugiau apie įvykį duomenų nėra, mat tam ekspertai atliks tyrimą, įvertins situacijas ir aplinkybes.

„Sulaukę tokio pobūdžio klausimų iš klientų, visuomet nuodugniai patikriname situaciją. Pirmiausia peržiūrime vaizdo medžiagą, kurioje matyti, kaip atrodo automobilis prieš apsilankymą plovykloje ir po jo. Tam, kad būtų atliktas profesionalus situacijos vertinimas, visas užklausas nukreipiame į įvykių administravimo bendrovę. Remdamiesi profesionalų įvertinimu, imamės tolimesnių veiksmų, kad būtų išspręsta kliento situacija. Be to, pagal susiduriusias situacijas atitinkamai įgyvendiname vidaus vertinimus – tobuliname procesus ir klientų aptarnavimą“, – sakė A. Miliūtė – Zinkevičienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (345)