aA
Kilometrus besidriekiančios spūstys nuo pirmų rudens dienų sostinės vairuotojus vargina ne tik pagrindinėse miesto arterijose, bet ir prie žiedinių sankryžų. Dar rugpjūtį buvo atnaujintas Savanorių „žiedas“. Anot specialistų, žiedinės sankryžos rekonstrukcija turėjo padidinti transporto pralaidumą, tačiau vairuotojai skundžiasi, kad šiais metais spūstys šalia minėtos žiedinės sankryžos – dar didesnės.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Itin ilgos transporto eilės kiekvieną rytą nusidriekia sostinės Vakariniame aplinkkelyje. Nors ankstesniais metais spūstis Savanorių žiedinės sankryžos link nusidriekdavo nuo aplinkkelyje įrengto tunelio, šiais metais spūstis pradeda formuotis nuo Pilaitės prospekto.

Vairuotojai susirūpino, kad spūstys didėja ne tik dėl transporto priemonių skaičiaus gatvėse, bet ir dėl atnaujintų žiedinių sankryžų.

Kitaip, bet ne blogiau

Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė teigė, jog eismo organizavimo specialistai Savanorių žiedinės sankryžos pertvarkymo spūsčių priežastimi nelaiko. Anot specialistų, ilgalaikėje perspektyvoje šiais pokyčiais kaip tik norima didinti eismo saugumą, o teisingai važiuojant ir pralaidumą.

M. Bielinytė teigė, jog atėjus rugsėjui eismo srautai sostinėje išauga apie 30 proc., o tai reiškia, kad ženkliai padidėjęs automobilių skaičius pasiskirsto visame mieste – Vakarinis aplinkkelis ir Savanorių „žiedas“ nėra išimtis.

Vilniečiai dūsta prie atnaujintų „žiedų“, valdžia atšauna – patys kalti
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Tūkstančiams judėti padeda pareigūnai

Eismo organizavimo skyriaus specialistai paaiškino, jog turimais Vilniaus plano duomenimis, kiekvieną dieną Savanorių žiedine sankryža pravažiuoja 91 tūkst. automobilių. Dar daugiau transporto priemonių fiksuojama prie Edukologijos žiedinės sankryžos – 97 tūkst., o Olandų „žiedu“ vadinamoje sankryžoje užfiksuojama 68 tūkst. transporto priemonių per dieną.

Specialistai pabrėžė, kad susidoroti su išties dideliais transporto srautais ir mažinti spūstis šalia žiedinių sankryžų padeda policijos pareigūnai. Jau nuo rugpjūčio pabaigos pareigūnai piko valandomis reguliuoja eismo judėjimą, taip stengdamiesi suvienodinti transporto srautų judėjimą.

Vilniečiai dūsta prie atnaujintų „žiedų“, valdžia atšauna – patys kalti
© DELFI / Karolina Pansevič

Savo kaltės neįžvelgia

Eismo organizavimo specialistai teigė, jog nors daugelis savo kaltės neįžvelgia, prie didesnių spūsčių formavimosi prisideda ir patys vairuotojai.

„Norint kuo sklandesnio eismo žiedinėse sankryžose labai svarbu, kad vairuotojai esant galimybei įvažiuotu į žiedinę sankryžą, neužsiimtų pašaliniais veiksmais vairuodami, nesiblaškytų, „nenardytų“ per eismo juostas, iš anksto apgalvotų kelionės kryptį ir pasirinktų tinkamą eismo juostą įvažiavimui bei išvažiavimui iš žiedinių sankryžų, o atliekant manevrus rodytų posūkio signalus“, – pabrėžė eismo organizavimo specialistai.

Tiesa, M. Bielinytė taip pat pastebėjo, jog per rugsėjį eismo srautai pasiskirsto efektyviau, vairuotojai atranda jiems tinkamiausius maršrutus, kartais pasirenka viešąjį transportą ar kitus alternatyvius judėjimo būdus, vienu automobiliu važiuoja kartu su kitais šeimos nariais ar kolegomis, o tai padeda mažinti spūstis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(46 žmonės įvertino)
2.0217

Po tragedijų įspėja: laukinių gyvūnų vairuotojai turi saugotis net miestuose (25)

Atėjus rudeniui eismo sąlygas apsunkina ne tik vis dažniau iškrentantis lietus, ar rytais...

Pasiūlė tėvams „klevus“ automobiliuose stebėti kameromis: taip sumažėtų avarijų (19)

Tyrėjai siūlo tėvams apsiginkluoti kameromis, kurios leistų jiems stebėti, kaip vairuoja jų...

Vieną Vilniaus senamiesčio gatvę vairuotojams teks kurį laiką aplenkti (2)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad dėl AB „ Vilniaus šilumos tinklai “ įgyvendinamų...

Vairuotojai pamiršo taisykles: važiuoja A juostomis, o dėl spūsčių kaltina viešąjį transportą (2)

Itin dažnos keblios situacijos gatvėse patvirtina – automobilių vairuotojų ir viešojo...

Vairuotojai neįvertina atšalusių orų pavojaus: klaidas supranta tik po eismo įvykio (9)

Nors prasidėjęs ruduo dienomis vis dar džiugina pakankamai aukšta temperatūra, vėsesni rytai...

Top naujienos

Plyšus aortai, retas kuris išgyvena: norint sumažinti riziką, veiksmų imtis galima nedelsiant (19)

Rugsėjo 19-ąją visame pasaulyje minima aortos diena. Santaros klinikų kraujagyslių chirurgas...

Norint rasti auklę, teks paplušėti: papasakojo, kokius reikalavimus kelia tėvai, o kokių užgaidų turi auklės (22)

Prasidėjus rudeniui, daugelis mamų grįžta į darbus, o vaikai keliauja į darželius. Jei vietą...

Kupiškyje iš tėvų atimti vaikai išgyveno kančias: globėja 5-erių berniuką laikė rūsyje (200)

Kupiškio rajone, kaip įtariama, prieš penkiametį smurtavo laikinoji globėja. Ji vaiką uždarė...

ES baiminasi: viena iš jos pačios bloko narių gali Johnsoną ištraukti iš bėdos (32)

Europos Sąjunga baiminasi, kad Borisas Johnsonas stengsis įtikinti Vengriją vetuoti „ Brexit...

Rusijos komandos marškinėlius užsivilkęs Kalnietis dalijo rezultatyvius perdavimus (15)

Mantas Kalnietis po kiek ilgesnio nei savaitės poilsio po pasaulio čempionato vėl išbėgo ant...

Nausėda ir Skvernelis sukirto rankomis dėl „gyvūlių ūkio“ naikinimo: kiek realu tai pasiekti (71)

Trečiadienį ministras pirmininkas Saulius Skvernelis sakė, kad su prezidentu Gitanu Nausėda rado...

Užkalnis. Kodėl lietuviai blogai maitinasi ir kaip juos perauklėti

Šlapia dešra ir forminė duona vaikų ligoninėse, fotografuota iš įvairių kampų ir įkelta į...

Kurtinaičio „Chimki“ paskendo klaidose, CSKA parodė raumenis

Naujam sezonui besirengianti Rimo Kurtinaičio treniruojama Maskvos srities „Chimki“ komanda...

Technologijų tobulėjimas gali sukelti tikrą karinės technikos perversmą: kalba apie naujos kartos tankus (79)

Elektrinės transporto priemonės vis labiau populiarėja. Tai skatina ir ekologiniai įsitikinimai,...

Kuodis: makroekonominė kriminologija yra labai smagus ir prasmingas sportas, juo užsiimu daug metų (21)

„Iš principo tas legalus gyvulių ūkis tai gausybė išimčių, kurios nėra pateisintos...