aA
Ties Kaunu vykstanti magistralės A1 rekonstrukcija užsitęs iki vasaros pabaigos ir, panašu, taps ne vieno, savaitgaliui išsirengiančio į pajūrį, kantrybės išbandymu. Šį penktadienį po darbų į uostamiestį išsiruošę keliautojai akcentavo, kad planuojant kelionę jūros link reikėtų pridėti mažiausiai pusantros valandos – tiek ilgai piko metu tenka stovėti spūstyje.
Kamšis magistralėje A1 netoli Kauno
© DELFI skaitytoja

Eismo sąlygas apsunkina ne tik daugybė ta pačia kryptimi važiuojančių automobilių ir į vieną magistralės pusę, kol kitoje vyksta remontas, perkeltas eismas. Kaip DELFI pasakojo važiuojantys Kauno link, situacijos negerina ir kaitra, mat į kelkraštį buvo priverstas sustoti ne vienas automobilis, kurio variklis neatlaikė slinkimo vėžlio greičiu ir užkaito.

„Įprastai tokiu metu čia judama bent 20 km/val. greičiu, o dabar kas kiek laiko vis tenka visiškai sustoti. 500 metrų atkarpą važiuojame 15 minučių“, – pasakojo DELFI skaitytoja.

Negana to, internautai pranešė ir apie kelkraščius stebinčius policijos pareigūnai. Šie negaili administracinių nusižengimų protokolų tiems, kurie bando gudrauti ir spūstį apvažiuoti kelkraščiu.

Galiausiai eismą lėtina ir vienas kitas eismo įvykis. Buvo pranešta ir apie nuo kelio nuvažiavusį „Volkswagen Golf“, ir sugedusį vilkiką.

Kamšis magistralėje A1 netoli Kauno
Kamšis magistralėje A1 netoli Kauno
© DELFI skaitytoja

Galima važiuoti per Kauną

Vienas būdas išvengti magistralės remontuojamo ruožo – važiuoti per Kauno miestą. Čia yra nemažai variantų. Esminė probleminės vietos ties „Mega“ apvažiavimo detalė – reikia pervažiuoti kažkuriuo tiltu per Neries upę. Kaune tai galima padaryti važiuojant per Varnių gatvę ir per tiltą, esantį prie vadinamojo Pilies žiedo.

Labiausiai rekomenduotinas maršrutas važiuojant į Klaipėdą – važiuoti Varnių gatve arba per tiltą prie Pilies, tada per Šilainius įvažiuoti į magistralę A1 iš karto už remontuojamo ruožo pabaigos. Identiškas atstumas būtų ir tuo atveju, jei pasuktumėte ties Tvirtovės alėja ir Nuokalne gatve, o toliau – vėl per Šilainius.

Taikos prospektas yra stipriai apkrautas dėl Ateities plente vykdomo viaduko remonto, todėl važiuojantiems iš Kauno apylinkių nusukti į miestą ties Petrašiūnais yra rizikinga. Įvažiavimas ties Savanorių prospektu irgi gali būti komplikuotas, nes šis nusukimas yra jau netoli remontuojamo ruožo ir kuomet formuojasi kamščiai, šioje vietoje ir dar iki jos neprivažiavus vairuotojus gali pasitikti kilometrinė stovinčių automobilių eilė.

Norint aplenkti remontuojamą A1 kelio ruožą be paminėtų maršrutų važiuojant per Kauno miestą yra galimybė tai padaryti pervažiuojant tiltais ir per Nemuną. Tokiu atveju reikėtų pasinaudoti Europos prospekto arba Vytauto Didžiojo tiltais ir tada Užnemunės gatve įvažiuoti į A5 Via Baltica kelią, kuris taip pat nuveda į A1 mazgą prie „Megos“.

Judantiems nuo Jonavos patogiausia važiuoti pro Vandžiogalą, į magistralinį kelią A1 įvažiuoti ties Sitkūnais ir toliau į Klaipėdą kelionė vyksta įprastiniu būdu.

Kada geriau Kauną apvažiuoti

Pirmasis maršrutas: iš Vilniaus važiuojant A1 keliu link Kauno, ties Elektrėnais nusukama link Jonavos keliu 143. Pravažiavus Jonavą, paskui Vandžiogalą, į magistralinį kelią A1 įvažiuojama tiek Sitkūnais ir toliau į Klaipėdą kelionė vyksta įprastiniu būdu.

Palyginus su tiesiausiu keliu čia nuvažiuosite 23 km daugiau ir sugaišite kiek daugiau nei pusvalandį. Aišku, šis kelias kurį laiką nebus magistralinis, atitinkamai mažesnis ir greitis. Tačiau išvengsite spūsčių ties Kaunu, kuriose galimai stovėsite ne vieną valandą.

Antrasis ne per Kauną einantis maršrutas: VilniusUkmergė – Kėdainiai – Klaipėda. Į A1 kelią įvažiuosite ties Cinkiškiais.

Palyginus su įprastu keliu, nuvažiuojate 28 km daugiau. Šis maršrutas yra gana įvairus, iki Ukmergės važiuojate autostrada A2, kur maksimalus greitis 130km/val. Nuo Ukmergės iki Kėdainių, ir nuo Kėdainių iki Cinkiškių yra nemažai gyvenviečių, kurie kiek sumažina greitį ir prailgina kelionės trukmę, tačiau bent jau nereikės kelyje stovėti įstrigus spūstyje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(14 žmonių įvertino)
4.6429

Vilnietis įsiuto: pigiausias plovimas automatinėje plovykloje tapo 740 eurų nuostoliu (317)

Nekaltas noras – per pietų pertrauką nusiplauti automobilį, vilniečiui tapo galvos skausmu....

Perkantys padangas internetu turėtų atkreipti dėmesį į kelis kriterijus (4)

Artėjant šaltajam sezonui tenka keisti automobilio padangas, todėl dažnas vairuotojas, kaip tik...

Kas antras tamsoje žuvęs pėsčiasis nepasirūpino paprasčiausia apsauga nuo nelaimės (6)

Nors vis dar nemažai eismo dalyvių mano, kad dėvėti atšvaitą esant prastam matomumui ar tamsiam...

Pareigūnai sunerimo: per parą 18 sužeistųjų, o žmonės nesupranta, ką keliuose daro ne taip (80)

Rytinės piko valandos prasideda, o vakarinės baigiasi sutemus, todėl tiek vairuotojai, tie...

Tyrimas nustebino: KET reikalavimus atitinkantis padangų protektoriaus gylis gali būti mirtinai pavojingas (124)

Rudenį, kada dažnai lyja, važiavimo saugumui itin didelę įtaką turi padangos ir jų...

Top naujienos

Prostitucijoje išnaudotų lietuvių istorijos sukrėtė net visko mačiusią pareigūnę iš Švedijos: viena jų tapo filmu (138)

Net praėjus daugiau nei dešimtmečiui prostitucijoje išnaudotų lietuvaičių istorijos yra...

Ilgiausia apgultis istorijoje: du dešimtmečius siaubo iškentę miestelėnai maro protrūkio laukė kaip išganymo (5)

Osmanų imperijos karo su Venecijos respublika metu Kandijos miestas (dabar – Heraklionas ,...

Aukštaitijos sostinė stoja? Darbdaviai jau skaičiuoja susitraukusius pelnus ir pereina į taupymo režimą (167)

Lietuvos ūkio variklis sukasi visu pajėgumu. Pastaraisiais metais augusi ekonomika išjudino ir...

Ekspertai: po Lenkijos rinkimų politikoje labiausiai tikėtinas tęstinumas (4)

Lenkijos valdančiajai dešiniųjų pažiūrų partijai „ Įstatymas ir teisingumas “...

Po skyrybų dramos – atviras Andriaus Šedžiaus interviu apie vaikus: apie tai vėliau teks papasakoti ir mažyliui (68)

Neseniai skyrybas išgyvenęs verslininkas Andrius Šedžius dabar visą savo dėmesį sakosi...

Sunkiai sergančios aktorės Anastasijos Zavorotniuk dukra pasidalijo jautria žinute (52)

Šeštadienį, spalio 12-ąją, sunkiai serganti aktorė Anastasija Zavorotniuk kartu suvyru Piotru...

Mirotičiaus šou laimėjo „Barcelonai“ trilerį prieš „Valencia“, Kulboka padėjo nugalėti „Baskonia“ (1)

Nikola Mirotičius surengė fenomenalų pasirodymą bei vienas ant savo pečių ištempė...

Metusi mokytojos darbą emigravo į Norvegiją: griauna stereotipus apie fabrikuose žuvį dorojančius tautiečius (164)

Pedagogės Laimutės Skiudulės vardą, be abejo, žino kone kiekviena Stavangerio ( Norvegija )...

Kokią klaidą lengva padaryti ruošiant avietes žiemai – profesionalo komentaras kaip avietes apsaugoti nuo šalnų (3)

Gediminas Cijūnaitis , gediminosodai.lt savininkas, dalinasi patirtimi, kaip elgtis su avietėmis,...

Ant bangos: Rapšys iškovojo dar vieną auksą Berlyne (53)

Įspūdingą formą šį sezoną demonstruojantis Danas Rapšys iškovojo dar vieną aukso medalį...