aA
„Jeigu kam nors pavykdavo techninės pagalbos automobilį išsikviesti prieš dešimtmetį, tai jam atvažiavus dažnai galėjo iškilti klausimas, kuriai transporto priemonei labiau reikalinga pagalba – ar tai, kuri stovi šalia kelio, ar tai, kuris atvažiavo nusitempti pirmosios“, – juokauja Jevgenijus Kulešas, bendrovės „Euro Asista“ vadovas.
© Shutterstock nuotr.

Šiandien ši paslauga pasikeitusi neatpažįstamai, o sparčiai augantis jos populiarumas skatina toliau investuoti į plėtrą ir kokybės gerinimą, suteikia pagrindą klientams tikėtis vis daugiau, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Nori kompleksinės paslaugos

Aptarnautų klientų ir jiems suteiktų paslaugų skaičius per pastaruosius penketą metų išaugo beveik 10 kartų: nuo 2580 paslaugų 2010 m. iki 24000 paslaugų 2015 m. (prognozė). Be to, jei 2010 m. per mėnesį bendrovės automobiliai į pagalbą skubėdavo apie 200 kartų, šiuo metu jiems tenka išvažiuoti po 100 kartų per dieną.

„Pastebime, kad populiarėja papildomos paslaugos, kaip pakaitinis automobilis ar nakvynės viešbutyje organizavimas. Todėl techninės pagalbos paslauga tampa kompleksine – tai ne tik automobilio užvedimas ar pervežimas iš taško A į tašką B“, – sako J. Kulešas.

Kviečia dėl rimtų gedimų

Bendrovės duomenimis, šiuo metu šalies keliuose įstrigusiems vairuotojams dažniausia tenka skubėti dėl variklio ir elektros sistemų gedimų, eismo įvykio, išsikrovusio akumuliatoriaus ar pradurtos padangos. Tarp kitų atvejų, kai vairuotojai kreipiasi profesionalios pagalbos, yra degalų sistemos gedimas, pakabos gedimas, avarinis automobilio atrakinimas, sugedęs generatorius ar sankaba.

Maždaug du trečdaliai (58 proc.) visų aptarnautų klientų rinkosi sugedusio automobilio transportavimo paslaugą, 25 proc. – pakaitinį automobilį, 14 proc. pagalba buvo suteikta kelyje, 2 proc. – pagalba suteikta telefonu, apie 1 proc. naudojosi galimybe apsistoti viešbutyje, kol bus sutvarkyta jų transporto priemonė ir jie galės tęsti kelionę.

Ar jaunėjant šalies automobilių parkui paslauga išliks aktuali ir ateityje? J. Kulešas mano, kad taip. „Vidutinis automobilio amžius Lietuvoje sudaro apie 15 metų, o naujų automobilių pardavimai labai maži, palyginti su kaimyninėmis šalimis, tad jaunėjimo procesas vyksta labai lėtai.

Viena vertus, ateityje automobilių parkas turėtų atjaunėti, kita vertus, mūsų vairuojamos transporto priemonės taps sudėtingesnės. Todėl gali keistis paslaugos pobūdis, kokiais atvejais ir kada ji teikiama, bet profesionalios konsultacijos ir pagalbos kelyje poreikis tikrai išliks“, - sako J. Kulešas.

Bendrovės pajamos 2013 m. siekė apie 1 mln. eurų, 2014 m. – 1,5 mln. eurų, o 2015 m. turėtų sudaryti apie 2,5 mln. eurų. Reaguodama į paslaugos paklausos augimą, bendrovė kitąmet yra numačiusi investuoti apie 2 mln. eurų, taip pat ketina plėsti kompleksinio asistavimo paslaugas, pristatydama tokias papildomas paslaugas kaip medicininis asistavimas ar meistro pagalba į namus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Ant Seimo stalo – įstatymo pataisos, įnešiančios lemtingų pokyčių „klevams“ (57)

Siūlymas laikinąjį vairuotojo pažymėjimą paversti galiojančiu ne dvejus, o trejus metus,...

„Regitra“ perspėja apie sukčių siautėjimą: susirenka ir asmens dokumentus (4)

„ Regitra “ praneša, jog pastaruoju metu padaugėjo sukčių, siūlančių įgyti teisę vairuoti...

Tiesia pagalbos ranką vairuotojams – automobilius prieš šalčius patikrins nemokamai (5)

Spalio 17–28 dienomis keturiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose vyks saugaus eismo kampanija...

Įvardijo, kurie sostinės žiedai vairuotojams pavojingiausi: avarijos kas antrą dieną (42)

Vilniaus žiedinės sankryžos reikalauja didesnio vairuotojų atidumo, nes šiose vietose eismo...

Kaunui siūlo atsisakyti „rombų“ gatvėse, kuriems jau išleista 10 tūkst. eurų (82)

Kauno miesto savivaldybei nusprendus apie artėjančią perėją vairuotojus įspėti „rombo“ ar...

Top naujienos

Su kūdikiu į polikliniką atvykęs tėvas vos pateko pas gydytoją: tokios patirties dar neturėjau (70)

Neįgaliųjų integracija ir aplinkos pritaikymas jaunoms šeimoms – kol kas tik gražiai...

Gruževskis: 1000 eurų į rankas – būtinos pajamos lietuviui (36)

Tikras paradoksas – lietuviai ypač nepatenkinti savo darbo užmokesčiu, tačiau darbo keisti dėl...

Siurprizas dirbantiesiems savarankiškai: mokesčiai didės (694)

Vyriausybės pateiktame „ Sodros “ biudžeto projekte – paslėptas siurprizas. Kartu su juo...

Netikėtas pastiprinimas: „Žalgiris“ gynėjų grandį pildo pernai NBA rungtyniavusiu įžaidėju (26)

Sezonui įgavus pagreitį Kauno „Žalgiris“ nusprendė dar labiau sustiprinti gynėjų grandį ir...

Svarbiausios NATO pratybos nuo Šaltojo karo laikų: scenarijus – lyg iš įtempto siužeto trilerio (691)

Desantinės operacijos metu užpuolama NATO valstybė, o 5-ąjį Šiaurės Atlanto sutarties...

Nepatogi tiesa: kodėl mamos miega kartu su vaikais kada to daryti nereikėtų (3)

Gimęs kūdikis įneša daug naujovių į jauną šeimą. Daugelis tėvų dar prieš gimdymą įrengia...

Romoje dirbanti architektė pasidalino įžvalgomis apie Vilnių: įsigyti būstą centre yra elito privilegija

Ar palyginami tokie miestai kaip Roma ir Vilnius ? Pasirodo, net būdami labai skirtingi, jie vienas...

Urbšys: jei įrašas tikras, tai jis – skandalingas (21)

Buvęs Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto vadovas Povilas Urbšys teigia nedaręs spaudimo...

„Lidl“ atidaro parduotuves dar trijuose Lietuvos miestuose (3)

Ketvirtadienį prekybos tinklas „ Lidl “ atidarė pirmąją parduotuvę Lietuvos kurorte –...

Beatos receptas: taip paruošti šonkauliukai neturi lygių (1)

Kartais, kad šonkauliai būtų gardūs, tenka ilgai kepti, tačiau yra receptų, kai tiek laiko...