„Jeigu kam nors pavykdavo techninės pagalbos automobilį išsikviesti prieš dešimtmetį, tai jam atvažiavus dažnai galėjo iškilti klausimas, kuriai transporto priemonei labiau reikalinga pagalba – ar tai, kuri stovi šalia kelio, ar tai, kuris atvažiavo nusitempti pirmosios“, – juokauja Jevgenijus Kulešas, bendrovės „Euro Asista“ vadovas.
© Shutterstock nuotr.

Šiandien ši paslauga pasikeitusi neatpažįstamai, o sparčiai augantis jos populiarumas skatina toliau investuoti į plėtrą ir kokybės gerinimą, suteikia pagrindą klientams tikėtis vis daugiau, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Nori kompleksinės paslaugos

Aptarnautų klientų ir jiems suteiktų paslaugų skaičius per pastaruosius penketą metų išaugo beveik 10 kartų: nuo 2580 paslaugų 2010 m. iki 24000 paslaugų 2015 m. (prognozė). Be to, jei 2010 m. per mėnesį bendrovės automobiliai į pagalbą skubėdavo apie 200 kartų, šiuo metu jiems tenka išvažiuoti po 100 kartų per dieną.

„Pastebime, kad populiarėja papildomos paslaugos, kaip pakaitinis automobilis ar nakvynės viešbutyje organizavimas. Todėl techninės pagalbos paslauga tampa kompleksine – tai ne tik automobilio užvedimas ar pervežimas iš taško A į tašką B“, – sako J. Kulešas.

Kviečia dėl rimtų gedimų

Bendrovės duomenimis, šiuo metu šalies keliuose įstrigusiems vairuotojams dažniausia tenka skubėti dėl variklio ir elektros sistemų gedimų, eismo įvykio, išsikrovusio akumuliatoriaus ar pradurtos padangos. Tarp kitų atvejų, kai vairuotojai kreipiasi profesionalios pagalbos, yra degalų sistemos gedimas, pakabos gedimas, avarinis automobilio atrakinimas, sugedęs generatorius ar sankaba.

Maždaug du trečdaliai (58 proc.) visų aptarnautų klientų rinkosi sugedusio automobilio transportavimo paslaugą, 25 proc. – pakaitinį automobilį, 14 proc. pagalba buvo suteikta kelyje, 2 proc. – pagalba suteikta telefonu, apie 1 proc. naudojosi galimybe apsistoti viešbutyje, kol bus sutvarkyta jų transporto priemonė ir jie galės tęsti kelionę.

Ar jaunėjant šalies automobilių parkui paslauga išliks aktuali ir ateityje? J. Kulešas mano, kad taip. „Vidutinis automobilio amžius Lietuvoje sudaro apie 15 metų, o naujų automobilių pardavimai labai maži, palyginti su kaimyninėmis šalimis, tad jaunėjimo procesas vyksta labai lėtai.

Viena vertus, ateityje automobilių parkas turėtų atjaunėti, kita vertus, mūsų vairuojamos transporto priemonės taps sudėtingesnės. Todėl gali keistis paslaugos pobūdis, kokiais atvejais ir kada ji teikiama, bet profesionalios konsultacijos ir pagalbos kelyje poreikis tikrai išliks“, - sako J. Kulešas.

Bendrovės pajamos 2013 m. siekė apie 1 mln. eurų, 2014 m. – 1,5 mln. eurų, o 2015 m. turėtų sudaryti apie 2,5 mln. eurų. Reaguodama į paslaugos paklausos augimą, bendrovė kitąmet yra numačiusi investuoti apie 2 mln. eurų, taip pat ketina plėsti kompleksinio asistavimo paslaugas, pristatydama tokias papildomas paslaugas kaip medicininis asistavimas ar meistro pagalba į namus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kai automobilis virsta krosnimi

Karštą vasaros dieną automobilio salonas iki nepakeliamos temperatūros gali įkaisti vos per...

Ekspertas: kalbant telefonu vairuotojo reakcija lėtėja 40 proc. (10)

Net ir laisvų rankų įranga, naudojama pokalbiams telefonu, trikdo vairuotojo dėmesį ir kelia...

Techninė pagalba Europos keliuose: ką būtina žinoti

Lietuvos turizmo departamento duomenimis, 35 proc. šalies gyventojų į užsienį vyksta automobiliu...

Kelią Lietuvos vairuotojai mato kaip kovos areną (16)

Dalyvaujant eisme Lietuvoje trūksta kultūros , tačiau motociklininkai tampa draugiškesni, LRT...

Saulius Mickus. Kaip protingai įsigyti automobilį? (23)

Automobilis yra brangus ir svarbus pirkinys, todėl nusprendus jį įsigyti kyla įvairių klausimų....

Top naujienos

Palanga laukia Joninių: vieni vilioja nuolaidomis, kiti mėgaujasi draudžiamais malonumais

Dieną Palangą šildžiusi saulė vakarop pasislėpė, tačiau į kurortą atvykusių poilsiautojų...

Atmetęs dar vieną pasiūlymą iš už Atlanto Jasikevičius nesiblaškys – lieka „Žalgiryje“ (53)

Po istorinio sezono su Kauno „Žalgiriu“ 42 metų Šarūnas Jasikevičius vos kelias dienas...

Rusijos opozicionierius: reikia smūgiuoti į silpnąsias valdžios vietas (83)

Kova už demokratiją ir už permainas Rusijoje – tai ne kova su politine jėga ar ideologija, o...

Sukčiai Lietuvos jūrininkus „čiupinėja“ po vieną

Nedaug trūko, kad didžiulę darbo patirtį jūroje turintis tolimojo plaukiojimo kapitonas Juozas...

Studentą nusikaltėliu pavertusiems prokurorams – skaudus antausis: tiesa net nerūpėjo (76)

Joks asmuo negali būti pripažintas kaltu dėl nusikaltimo, jeigu jo nepadarė arba – nesurinkta...

Paslaptingiausio Lietuvoje festivalio šefas: gyvenime gali būti direktorius, o čia – lakstysi su rožine suknele (4)

Patyrę vakarėlių liūtai turbūt ne kartą girdėjo apie vakarėlių seriją intriguojančiu...

Psichologiniai užrašai. Vincas Mykolaitis-Putinas (10)

Būdamas 27 metų Vincas Mykolaitis-Putinas rašė: „Mano autobiografija nebus nei plati, nei...

Palangoje – nauja burbulinė manija: burnoje sproginėjanti arbata (44)

Prieš metus tikrą burbulinę maniją Palangoje užviręs verslininkas Laurynas Rimavičius...

Mokslininkai nustatė, kas dažniausiai tampa uodų taikiniu: pritraukia net atodūsiai (6)

Uodai – „neabejingi madai“, nes dažniau sugelia žmonės, apsirengusius tam tikrų spalvų...

Išsiskyrė dėl neištikimybės: laikui bėgant supratau, kad nėra auksinių vyrų (17)

Juokai juokais bet iš tikrųjų neištikimybės skausmą greitai ir visam laikui išgydo tik vienas...