„Jeigu kam nors pavykdavo techninės pagalbos automobilį išsikviesti prieš dešimtmetį, tai jam atvažiavus dažnai galėjo iškilti klausimas, kuriai transporto priemonei labiau reikalinga pagalba – ar tai, kuri stovi šalia kelio, ar tai, kuris atvažiavo nusitempti pirmosios“, – juokauja Jevgenijus Kulešas, bendrovės „Euro Asista“ vadovas.
© Shutterstock nuotr.

Šiandien ši paslauga pasikeitusi neatpažįstamai, o sparčiai augantis jos populiarumas skatina toliau investuoti į plėtrą ir kokybės gerinimą, suteikia pagrindą klientams tikėtis vis daugiau, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Nori kompleksinės paslaugos

Aptarnautų klientų ir jiems suteiktų paslaugų skaičius per pastaruosius penketą metų išaugo beveik 10 kartų: nuo 2580 paslaugų 2010 m. iki 24000 paslaugų 2015 m. (prognozė). Be to, jei 2010 m. per mėnesį bendrovės automobiliai į pagalbą skubėdavo apie 200 kartų, šiuo metu jiems tenka išvažiuoti po 100 kartų per dieną.

„Pastebime, kad populiarėja papildomos paslaugos, kaip pakaitinis automobilis ar nakvynės viešbutyje organizavimas. Todėl techninės pagalbos paslauga tampa kompleksine – tai ne tik automobilio užvedimas ar pervežimas iš taško A į tašką B“, – sako J. Kulešas.

Kviečia dėl rimtų gedimų

Bendrovės duomenimis, šiuo metu šalies keliuose įstrigusiems vairuotojams dažniausia tenka skubėti dėl variklio ir elektros sistemų gedimų, eismo įvykio, išsikrovusio akumuliatoriaus ar pradurtos padangos. Tarp kitų atvejų, kai vairuotojai kreipiasi profesionalios pagalbos, yra degalų sistemos gedimas, pakabos gedimas, avarinis automobilio atrakinimas, sugedęs generatorius ar sankaba.

Maždaug du trečdaliai (58 proc.) visų aptarnautų klientų rinkosi sugedusio automobilio transportavimo paslaugą, 25 proc. – pakaitinį automobilį, 14 proc. pagalba buvo suteikta kelyje, 2 proc. – pagalba suteikta telefonu, apie 1 proc. naudojosi galimybe apsistoti viešbutyje, kol bus sutvarkyta jų transporto priemonė ir jie galės tęsti kelionę.

Ar jaunėjant šalies automobilių parkui paslauga išliks aktuali ir ateityje? J. Kulešas mano, kad taip. „Vidutinis automobilio amžius Lietuvoje sudaro apie 15 metų, o naujų automobilių pardavimai labai maži, palyginti su kaimyninėmis šalimis, tad jaunėjimo procesas vyksta labai lėtai.

Viena vertus, ateityje automobilių parkas turėtų atjaunėti, kita vertus, mūsų vairuojamos transporto priemonės taps sudėtingesnės. Todėl gali keistis paslaugos pobūdis, kokiais atvejais ir kada ji teikiama, bet profesionalios konsultacijos ir pagalbos kelyje poreikis tikrai išliks“, - sako J. Kulešas.

Bendrovės pajamos 2013 m. siekė apie 1 mln. eurų, 2014 m. – 1,5 mln. eurų, o 2015 m. turėtų sudaryti apie 2,5 mln. eurų. Reaguodama į paslaugos paklausos augimą, bendrovė kitąmet yra numačiusi investuoti apie 2 mln. eurų, taip pat ketina plėsti kompleksinio asistavimo paslaugas, pristatydama tokias papildomas paslaugas kaip medicininis asistavimas ar meistro pagalba į namus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Regitra“ keis žymėjimą naujuose valstybiniuose numeriuose (14)

Nuo 2018 metų balandžio bus supaprastinta numerio ženklų išdavimo tvarka juos pametusiems. Taip...

Policija palygino vairuotojų elgesį pernai ir šiemet: vienas pokytis akivaizdus (59)

Praėjus beveik dviems savaitėms po to, kai pasibaigė privalomas laikotarpis, iki kurio galima buvo...

Pažadėjo: tarp pirmaujančių saugaus eismo valstybių Lietuva atsidurs 2022 metais (39)

Paskutinę šių metų dieną po šešerių metų baigs galioti saugaus eismo plėtros programa....

Gudrybės, padėsiančios vairuotojams (3)

Geras matomumas vairuotojams reikalingas visada, tačiau lapkritį bei gruodį šios savybės įtaka...

„Regitra“ primena, kada nebus išduodami vairuotojo pažymėjimai (20)

Nuo gruodžio 1 d. pažeidusiems Kelių eismo taisyklių reikalavimus ir nesusimokėjusiems visų...

Top naujienos

„Siaubo pilį“ pastatęs vienas žiauriausių žudikų padarė labai didelę ir apmaudžią klaidą įžengę į pastatą žmonės dingdavo be pėdsakų (25)

H. H. Holmesas buvo vienas iš pirmųjų Jungtinių Valstijų serijinių žudikų. Savo specialios...

Apie metro, „Hyperloop“ galime tik pasvajoti, bet laukia šis tas įdomaus (29)

Nors Lietuvoje apie itin greitą susisiekimo priemonę „Hyperloop“ ar metro kol kas galime tik...

Naktinės BMW gaudynės Vilniuje: surakintam vairuotojui teko pagulėti ant žemės

Naktį iš penktadienio į šeštadienį Vilniaus kelių policijos surengto reido metu nubausti...

Putino Rusija. Naujas Rusijos planas Ukrainoje - tik dūmų uždanga virš tikrųjų tikslų (82)

Rugsėjo pradžioje spaudos konferencijos metu Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas pareiškė ,...

Planuojantiems namo renovaciją – nauji reikalavimai (69)

Nuo lapkričio 1-osios įsigaliojo keletas Valstybės paramos daugiabučiams namams modernizuoti...

Rūbinėje Adomaitis pasiekė savo: ėmėme žaisti žymiai protingiau specialiai Krepšinis.lt iš Prištinos (26)

Įsivažiavo sunkiai, laimėjo lengvai. Lietuvos krepšinio rinktinė naująsias pasaulio čempionato...

Įvardijo jautriausias Gedimino kalno vietas: taip palikti per žiemą negalima (136)

Lankytojams užvertas Gedimino kalnas virto viena didele statybų aikštele. Ant jo zuja darbininkai...

Atsistatydino Luhansko separatistų lyderis Igoris Plotnickis (194)

Prorusiškų Ukrainos separatistų paskelbtos vadinamosios Luhansko liaudies respublikos (LNR)...

Santūrus Sabonis: sunku vertinti žaidimą, kai varžovai neturi keitimų specialiai Krepšinis.lt iš Prištinos

Nors Kosovo krepšininkai antroje rungtynių dalyje nebesipriešino Lietuvos rinktinei, daryti...

Gydytoja paaiškino, kodėl net ir norėdama negali pacientui skirti tai, ko jis vertas (165)

Gydytojai norėtų nuolatos atsinaujinti savo žinias ir kelti kvalifikaciją, tačiau iš savo...