Seimo narys Stasys Brundza trečiadienį surengtoje spaudos konferencijoje atkreipė dėmesį į Vilniaus eismo problemas. Parlamentaro teigimu, dar nebaigtas statyti miesto vakarinis aplinkkelis yra pats sėkmingiausias sostinėje įgyvendintas infrastruktūros gerinimo projektas, vis dėlto ir jis nėra be trūkumų.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

S. Brundza pabrėžė, kad nors dar laukia trečiojo, paskutinio etapo darbai, tačiau jau dabar šia nauja transporto arterija per parą pravažiuoja 56-58 tūkstančiai automobilių. Tai dvigubai daugiau, nei per tą patį laiką Vilniaus-Kauno automagistrale.

Stasys Brundza
Stasys Brundza
© Organizatorių nuotr.

„Naujasis aplinkkelis gerokai išlaisvino nuo kamščių Laisvės prospektą, daugelį Lazdynų, Karoliniškių, Viršuliškių gatvių, tačiau labai apsunkino eismą Justiniškių gatve, nuo 2-ojo troleibusų parko iki pat šios gatvės pabaigos, jai įsiliejant į Gabijos gatvės atkarpą, o paskui – į Ukmergės gatvę netoli BIG prekybos centro, – sakė S. Brundza. – Tą buvo galima numatyti, juk tas 56-58 tūkstančių transporto priemonių srautas negali pakilti į orą ir išgaruoti kai baigiasi aplinkkelis? Todėl belieka tik stebėtis, kodėl tai žinodami eismo organizatoriai nieko nepadarė iš anksto didindami Justiniškių gatvės pralaidumą?“

Seimo nario nuomone, norint pakeisti situaciją šioje miesto dalyje, pakaktų iš naujo perasfaltuoti kai kuriuos duobėtus šios gatvės ruožus ir reikėtų uždrausti statyti automobilius Justiniškių gatvėje. Įdiegus šias priemones esą padidėtų gatvių pralaidumas, mažiau tektų gaišti laiką kamščiuose ir nuodyti išmetamosiomis dujomis šių mikrorajonų gyventojus.

Vilnius, Justiniškių g.
© DELFI skaitytojo nuotr.

Jis pasidalino turima statistika, kad kai kuriose vietose valandinis eismo intensyvumas Vilniuje rytinio piko metu siekia iki 10,35 tūkstančio automobilių per valandą. Tai kur kas daugiau nei maksimaliai apkrautuose užmiesčio keliuose. Vilniuje didžiausias eismo intensyvumas fiksuotas Geležinio Vilko, Ukmergės, Savanorių pr., Gariūnų, Vakariniame aplinkkelio, Oslo, Ozo ir keliose kitose gatvėse. Didelė transporto srautų koncentracija magistralinėse miesto gatvėse sukelia dar didesnį eismo intensyvumą pagrindinėse miesto sankryžose, o didžiausi transporto srautų valandiniai apkrovimai fiksuojami žiedinėse dviejų lygių Geležinio Vilko-T.Narbuto-Konstitucijos ir Laisvės - T.Narbuto-Pilaitės g. sankryžose.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Geriausias Lietuvos vairuotojas atskleidė auksinę taisyklę (13)

Antrus metus iš eilės geriausio Lietuvos vairuotojo titulą iškovojęs Kęstutis Taškūnas...

A. Juknevičiaus patarimai vairuotojams: kaip išvengti rudens pavojų (1)

Atėjus rudeniui vairuotojai turėtų „perprogramuoti“ vairavimo įgūdžius ir paruošti...

Kai kurios greičio matavimo įrangos Lietuvoje nepajėgia užfiksuoti joks radarų detektorius (21)

Nemažai šalies vairuotojų yra įsigiję radarų detektorius, kurie informuoja apie keliuose...

Vairuotojams Vilniuje ruošiamos naujovės (102)

Geros naujienos Vilniaus vairuotojams – bus atnaujinama sostinės automatizuota šviesoforų...

„Regitros“ rekordininkas egzaminą išlaikė 39 bandymu (51)

VĮ „Regitros“ atstovai tikina, kad, rugsėjo 1-ąją įsigaliojus naujai vairavimo egzaminų...

Top naujienos

„Baltųjų pėdkelnių“ legenda: paslaptingų snaiperių iš Baltijos šalių bijojo visas Kaukazas (257)

1992-ųjų rudenį, prasidėjus karui Abchazijos regione, Kaukaze ėmė rastis vadinamosios...

Sodo bendrijos gyventojams neramios dienos: laukia iškeldinimas iš namų (109)

Sodų bendrija „Baltasis gandras“ jau daugybę metų kovoja už dar sovietmečiu gautus sklypus,...

Pasinaudojo moters bejėgiškumu: atėmė viską, ką turėjo (78)

Panevėžio apylinkės teisme – beprecedentė byla. Prokurorai siekia panaikinti sandorius, kuriais...

Kai labai nori, bet neišgali: paskola automobiliui virsta kilpa ant kaklo (7)

Pripažinkime – kiekvienas nori vairuoti kuo geresnį automobilį ar gyventi kuo geresniame būste....

„Rimi“ ir „Iki“ sandoris palies kelis šimtus darbuotojų (3)

Prekybos tinklų „Rimi“ ir „Iki“ susijungimas ir reikalavimas kitiems mažmenininkams...

Sveiko maisto „mados" pastarąjį dešimtmetį: vienos pasiteisino, kitas specialistai siūlo pamiršti

Sveikos gyvensenos propaguotojai ir vėl suskubo atkreipti dėmesį į tokius kitados stebuklus...

Vandenyno skalaujamas Maroko perlas: magiškas miestelis, kurį įsimyli turistai (1)

Prie Atlanto vandenyno įsikūrusi As Suvaira – magiška vieta, be kurios kelionė į Maroką...

Nerimas Toronte: užtikrintą „Raptors“ pergalę aptemdė J. Valančiūno trauma (7)

NBA gerbėjus Lietuvoje aplankė prastos naujienos. Nors Toronto „Raptors“ (2-0) ekipa šiąnakt...

Atrado žemėje užkastus kalinio raštelius: patiriame tai, ko žmogaus protas nėra pajėgus įsivaizduoti (127)

Naujai rekonstruotas dokumentas, kurį 1944 metais Aušvice parašė vienas Graikijos žydų kalinys,...

Puikus D. Sabonio dvigubas dublis atkūrė intrigą, bet neišgelbėjo „Pacers“ nuo nesėkmės (4)

Pralaimėjimą trečiose NBA sezono rungtynėse patyrė Indianos „Pacers“ (1-2) ekipa,...