Apie viešojo transporto judėjimą šventiniu laikotarpiu (gruodžio 24–26 dienomis):

● 2023 m. gruodžio 24 d. galios šeštadienio tvarkaraščiai.
● 2023 m. gruodžio 25 d. galios šeštadienio tvarkaraščiai.
● 2023 m. gruodžio 26 d. galios šeštadienio viešojo transporto tvarkaraščiai.

Naujųjų metų naktį viešasis transportas nemokamas

2024-uosius metus kviečiame sutikti šventiškai pasipuošusioje Vilniaus katedros aikštėje – kelionės tikslą greitai ir patogiai pasieksite viešuoju transportu, kuris gruodžio 31 d. nuo 20 val. iki sausio 1 d. 4 val. bus nemokamas.

Naujųjų išvakarėse kursuos naktinių maršrutų autobusai, o nuo 2023 m. gruodžio 31 d. 22 val. iki 2024 m. sausio 1 d. 1 val. nakties bus draudžiamas transporto priemonių eismas (įskaitant ir viešąjį transportą) T. Vrublevskio, Šventaragio, Barboros Radvilaitės gatvėse. Todėl keisis 10, 11, 33, 89 ir 102N autobusų maršrutų trasos bei eismo tvarkaraščiai.

Eismas Vilniuje

Keliones automobiliu patariama planuoti su laiko atsarga

Prieššventiniu laikotarpiu eismo srautai išauga ne tik rytinėmis, vakarinėmis piko valandomis, bet ir dienos metu, todėl JUDU specialistai rekomenduoja keliones planuoti iš anksto ir su laiko atsarga.

Intensyvesnis eismas mieste tokiu laikotarpiu fiksuojamas didžiųjų prekybos centrų prieigose ir pagrindinėse miesto arterijose – Geležinio Vilko, Ukmergės, Ozo, Oslo, Tūkstantmečio, Kalvarijų, Žalgirio, Kareivių, Liepkalnio, T. Narbuto, Ateities gatvėse, Konstitucijos., Pilaitės ir Laisvės prospektuose ir centrinėje miesto dalyje – A. Goštauto, Žygimantų, T. Vrublevskio, B. Radvilaitės, T. Kosciuškos, Šeimyniškių, Rinktinės ir Olandų gatvėse.

Sklandų eismą trikdantys veiksniai

JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) specialistai atkreipia dėmesį, jog eismo srautų laidumas gatvėse sumažėja ne tik dėl išaugusio eismo intensyvumo, bet ir nutikus eismo įvykiui ar kitoms aplinkybėms, pavyzdžiui, papildomų eismo ribojimų, vykdomų kelio remonto darbų ir pan.

Pastebima, jog papildomos spūstys neretai susidaro ir dėl pačių eismo dalyvių veiksmų viršijant leistiną greitį, blokuojant sankryžas, naudojant mobiliuosius telefonus ar nestebint šviesoforų signalų. Taip pat eismo dalyviai dažnai netaisyklingai sustoja prieš sankryžas – neprivažiuoja arba pravažiuoja kelio ženklą „Stop“ ir / ar pačią „Stop“ liniją. Tokiu atveju, vairuotojams gali tekti ilgai laukti, o kartais net ir nesulaukti kol užsidegs žalias šviesoforo signalas reikiama kryptimi, todėl vairuotojų prašoma atidumo – būtinai sustoti taisyklingai, pagal Kelių eismo taisyklių 165 punktą.

„Eismo valdymo centre eismo srautų stebėjimas ir valdymas vyksta realiu laiku, nedelsiant reaguojama į tuo metu mieste esančią situaciją bei įvykius. Automatizuota šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema, reaguodama į staigius eismo srautų pokyčius gatvėse, automatiškai parenka tinkamiausias šviesoforų reguliavimo ir valdymo programas atskiroms sankryžoms bei „žaliesiems“ koridoriams. Tikslas yra užtikrinti ne tik eismo srautų pralaidumą, tačiau ir visų eismo dalyvių saugumą“ – sako JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) Eismo valdymo centro vadovas Aleksej Apanovič.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją