Kūrėjas tvirtina, kad šis projektas – dar vienas įrodymas, kaip karštai dviračių entuziastai myli gamtą.

Dviračio autorius – dizaineris iš Vokietijos Matthiasas Broda. Jis teigia, kad ši transporto priemonė turi pakartotinai įkraunamą elektrinį variklį, kuris leidžia šiuo dviračiu greitai įveikti didesnius atstumus.

Nepaisant privalumų, 3 tūkst. svarų kaina klientus iš Jungtinės Karalystės šiek tiek atbaido.
Šio dviračio rėmas pagamintas ne iš metalo ar anglies pluošto kaip tradicinės šios dviratės transporto priemonės, o iš uosio. Išimtis tik dviračio ratai, variklis ir elektros instaliacija.

Kūrėjų komanda, kurią sudaro Ėbersvaldės tvarios plėtros universiteto studentai, šiuo metu pluša prie medinio dviračio prototipo, kurį bando Jungtinėje Karalystėje.

Nors dviratis ir atrodo kaip itin stilinga miesto transporto priemonė, medinė sėdynė gali apkartinti ilgesnes keliones duobėtais keliais. Kūrėjai kol kas neturi atsakymo ir į klausimą, kaip tokį dviratį apsaugoti nuo lietaus, kad drėgmė nedeformuotų jo rėmo.

Elektriniai dviračiai Europoje labai populiarūs, labiausia jais žavisi vokiečiai.

2013 metais paprastų dviračių pardavimai visame pasaulyje smuko 5,5 proc., o brangesnių elektrinių dviračių pardavimai ūgtelėjo 8 proc. Tokiomis transporto priemonėmis naudojasi ir 6200 Vokietijos pašto darbuotojų. Dviračius dažniausiai renkasi miestų gyventojai, negalintys pakęsti kelionių viešuoju transportu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)