,,Pagal T. Narbuto gatvėje tiesiamo dviračių tako projektą, žiedo prieigose įrengiamos saugumo salelės – jos būtinos, siekiant užtikrinti dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą. Saugumo salelės atskirs pirmąsias eismo juostos abiem kryptimis – tiek įvažiuojant į žiedą, tiek išvažiuojant iš jo T. Narbuto gatvės kryptimi. Iki šiol buvęs horizontalusis ženklinimas panaikintas ne tik dėl korekcijų įrengiant saugumo saleles, bet ir dėl viso žiedo remonto – jame klojamas naujas asfaltas”, – komentuoja Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su žiniasklaida specialistas.

Pats eismo organizavimas ir juostų skaičius žiede liks nepakitęs. Savivaldybė perbraižys kai kurias juostas, kad naujų salelių atsiradimas neturėtų įtakos didesnių spūsčių atsiradimui.

,,Įvažiavime į T. Narbuto gatvę eismo juostos bus perbraižytos esamo nenaudojamo važiuojamosios dalies pločio sąskaita – dalis jo iki šiol buvo užbrūkšniuota. Išvažiuojant iš T. Narbuto gatvės į žiedą korekcijos atliekamos skiriamosios juostos sąskaita”, – aiškina savivaldybės specialistas.

Kaip iki šiol, į sankryžą vairuotojai galės įvažiuoti iš trijų eismo juostų, o išvažiavimui išlieka 2 eismo juostos. Visi atnaujinimo darbai Edukologijos žiede bus užbaigti dar šį mėnesį.