Kelias vedantis nuo Baltarusijos sienos į Maskvą ir toliau liks nemokamas, nepaisant to, kad baigus jo remontą bus sudaryta koncesinė sutartis su kelią prižiūrinčia kompanija.

Pagal pirminius planus privati kompanija gausi teisę eksploatuoti šį kelią privalės jį prižiūrėti ir remontuoti jo elementus. Pasak „Avtodor“ atstovų, mokami ruožai gali atsirasti tik tose atkarpose, kur yra kiti alternatyvūs keliai, kurių pralaidumas bus panašus kaip ir naujojo kelio. Tai galėtų būti šalia Viazmos ir Jarcevo miestų, bei kai kuriose senojo Smolensko kelio atkarpose.

Kelias koncesinei kompanijai turėtų būti perduotas 2014 m. Planuojama, kad bus pasirašyta 25 arba 30 metų sutartis.

Šiais metais 382-ame kelio kilometre rugsėjo mėnesį jau turėtų būti baigta tvarkyti kelių lygių sankryža, kuri turėtų stipriai pagerinti transporto judėjimą šioje atkarpoje. Anksčiau čia kildavo sunkumų dėl prasto nuvažiavimo ir įvažiavimo į kelią. Visos šios problemos turėtų būti pamirštos jau šį rudenį.

Šiuolaikiškos aikštelės vairuotojams

Kelyje šiuo metu yra daugybė aikštelių. Dažniausia tai būna degalinės, kurios kartais išdėstytos kas keletą kilometrų, tačiau didelė dalis šių objektų negali pasiūlyti pakankamai gero paslaugų paketo vairuotojams. Kai kuriuose yra blogos sanitarinės sąlygos, kitos įsikūrusios prastoje aplinkoje arba siūlo per mažai paslaugų.

Kelininkai planuoja palengvinti vairuotojų darbą ir įrengti daugiafunkcines aikšteles. Tokia aikštelė tikrai turėtų būti šalia Baltarusijos pasienio. Teigiama, kad tai bus didelė degalinė su atskiromis juostomis lengviesiems automobiliams ir sunkiajam autotransportui. Taip pat tikrai turėtų būti transporto priemonių servisas ir plovykla, didelė stovėjimo aikštelė, vairuotojų ir keleivių poilsio zonos su skalbyklomis ir dušais, parduotuvė, kavinė, motelis.