Kadangi kelias bus tiesiamas daugiausiai iš valstybinių investicijų, važiavimo kaina neturėtų būti labai „brangi“. Skeptikai paskaičiavo, kad nuvažiuoti iš Maskvos į Sankt Peterburgą bus 19 kartų brangiau nei nuo Rusijos–Baltarusijos sienos iki Lenkijos–Baltarusijos sienos.

Pačios brangiausios atkarpos bus šalia Maskvos ir Sankt Peterburgo. Tai turėtų būti kelio ruožai nuo 15 iki 149 km ir nuo 646 iki 684 km. Būtent ten ir planuojama maksimali 6,38 rublių už km kaina.

Komercinio transporto laukia dar didesni mokesčiai. Mažesni sunkvežimiai bus apmokestinti 9,56, tolimųjų reisų vilkikai – 12,75, o autobusai – 20,4 rublio.

Jei darytume prielaidą, kad keliu daugiausiai važinės lengvieji automobiliai, tuomet skaičiuojama, kad tokiai transporto priemonei kelionė į vieną pusę kainuos 1594 (130 Lt) rublius. Teigiama, kad jei kelią tiestų ne valstybės, o privačių fondų pinigais, tuomet kelionė kainuotų 4363 rublius.

Visuomenei ir projekto kritikams nelabai suprantama tokia kainodara. Kaip pavyzdį jie pateikia didžiausią mokamą kelią buvusiose Sovietų Sąjungos respublikose. Tai yra kelias nuo Rusijos–Baltarusijos sienos iki Bresto.

Pirmiausiai reikia pažymėti, kad tai išties geras kelias. Jame daug motelių, šiuolaikinių degalinių su parduotuvėmis ir kavinėmis, gerų poilsio aikštelių su tualetais ir prausyklomis, jau nekalbant apie tai, kad kas kelis kilometrus yra telefonai, kuriais galima pasinaudoti, papuolus į sudėtingą situaciją. 611 km. atstumo kelionė tokiu keliu kainuoja 84 rublius. 19 kartų pigiau nei planuojama Rusijoje.