Tyrimai rodo, kad naujoji padanga sutrumpina stabdymo kelią ir padidina pajudėjimo iš vietos galią.

Naujoji padanga pagaminta atlikus tyrimus ir apklausus daugiau nei 4 tūkst. Kanados, Rusijos, Švedijos ir kitų Europos šalių vairuotojų ir ištyrus beveik 12 tūkst. situacijų, kuriose vairuotojai prarado transporto priemonės valdymą, pavyzdžiui, kai kelias padengtas ką tik iškritusiu, tirpstančiu ar suledėjusiu sniegu. Tyrimų duomenimis, naujosios padangos stabdymo kelias ant ledo sutrumpėjo 10 proc., o pajudėjimo iš vietos galia ant sniego padidėjo 4 proc.

Naujoji „Michelin“ padanga atitinka nuo 2013 m. Švedijoje ir Suomijoje įsigaliojusį naują reglamentą, ribojantį dyglių skaičių viename metre protektoriaus, kuriuo siekiama apsaugoti kelio dangą ir mažinti besidėvinčios dangos dalelių emisiją.

Patvaresni dygliai

Naujoji padanga „Michelin X-Ice North 3“ išsiskiria patobulintomis eksploatacinėmis savybėmis – maksimaliu saugumu apledėjusiame ir gausiai apsnigtame kelyje bei esant neigiamai temperatūrai. Sistema „Smart Stud System“ apima naujos formos kūginį dyglį, specialų „Ice Powder Remover“ protektorių ir naują į išorės temperatūrą reaguojantį gumos mišinį.

Naujajai padangai sukurtas specialios kūgio formos dyglys, o jo pagrindo skersmuo padidintas nuo 8 iki 9 mm. Dėl šių savybių dyglys tvirčiau laikosi protektoriuje ir neiškrenta. Prognozuojama, kad naujasis kūginis dyglys išsilaikys 25 proc. ilgiau. „Ice Powder Remover“ technologija, sudaryta iš specialių „šulinių“, į kuriuos surenkami ledo kristalai, užtikrina sukibimą su ledu, taigi automobilis greičiau sustoja ir įsibėgėja.

Tuo tarpu gumos mišinys „Michelin ThermoActive“ užtikrina, kad dyglio pagrindas tvirtai laikytųsi padangoje, o jo ilgis būtų tinkamai pritaikytas kelio sąlygoms. Gumos mišinys keičia savo savybes pagal išorės temperatūrą – šiltu oru „Michelin X-Ice North 3“ vidinis gumos mišinys suminkštėja, kad dygliams liečiantis su keliu, jie sulystų į protektorių, o temperatūrai krentant, gumos mišinys kietėja ir padangos standėja, todėl dygliai iš protektoriaus išlenda. Pavyzdžiui, esant –10 °C temperatūrai, guma naujosios padangos viduje yra 20 kartų kietesnė už įprastu būdu pagamintos padangos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)