Eismas atnaujintas greičiau nei per mėnesį po to, kai AB „Kelių priežiūra“ atliko visus darbus, reikalingus eismo saugai užtikrinti.

Sprendimas atnaujinti eismą šiuo tiltu per Nevėžį Kėdainiuose priimtas atlikus tilto ekspertizę ir įvertinus eksperto pateiktas rekomendacijas.

Ekspertų teigimu, tilto vidurinės sijos yra tinkamos naudoti. Tiltu leidžiama važiuoti transportui, kurio bendroji masė yra iki 5,5 tonų, taip pat žemupio pusėje tarp segmentinės tvoros ir stacionaraus atitvaro užtikrintas praėjimas pėstiesiems. Kad ant tilto negalėtų užvažiuoti sunkiasvoriai automobiliai, įrengti gabaritiniai vartai. Be to, paklotas naujas asfalto sluoksnis, įrengtos ir kitos techninės ir inžinerinės priemonės.

Ekspertizė buvo atliekama siekiant išsiaiškinti, ar po to, kai įlūžo minėto tilto sija, bus galima tiltą laikinai eksploatuoti iki kol bus parengtas tilto projektas ir pradėti rangos darbai. Planuojama, kad projektas bus parengtas š. m. lapkričio mėnesį ir po sėkmingai atliktų viešųjų pirkimų procedūrų darbai turėtų prasidėti 2024 m.

Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad sparčiai vykdomi ir kito tilto Kėdainiuose (Vilainių), esančio valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai 5,151 km, rekonstrukcijos darbai. Eismą tiltu planuojama paleisti birželio pabaigoje, t. y. anksčiau nei numatyta sutartyje. Pėstiesiems per Nevėžį susisiekimas buvo ir yra užtikrinamas laikinu pontoniniu pėsčiųjų tiltu, kuriuo pėstieji galės naudotis ir iki tol, kol bus užbaigti rekonstruojamo tilto šalitilčių įrengimo darbai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją