Kelininkai „juodąsias dėmes“ bando ištrinti kuo greičiau, bet Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Eismo saugumo skyriaus vedėjas Nemunas Abukauskas pripažįsta, kad toks elgesys – tik gaisro gesinimas, geriau yra numatyti jų susidarymą į priekį.

Pasak pašnekovo, jau kuriama sistema, pagal kurią bus galima prognozuoti galimų „juodųjų dėmių“ susidarymą, tačiau kelininkai nededa daug vilčių išnaikinti jas visas, nes nuolat atsiranda vairuotojų ar pėsčiųjų, kurie patys prisišaukia nelaimę. Tada kelių žemėlapį ir nuspalvina nauji juodi taškai, pavyzdžiui, šių metų žemėlapyje itin pavojingų ruožų mažiau nei pernai, 58, bet kai kurie jų – visiškai nauji.

Daugiausia avaringų vietų likę gana judriuose, per nedideles gyvenvietes einančiuose keliuose tarp Šilutės ir Klaipėdos, tarp Kauno ir Jonavos bei magistralėje „Via Baltica“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją