„Suprojektuotos trys jungiamosios gatvės: 212 m ilgio, su 1,5 m pločio šaligatviu, vienpusio eismo gatvė, jungianti Rudausių ir Talkos sodų 4-ąją gatves; taip paties 189 m ilgio vienpusio eismo gatvė, jungianti Nemenčinės pl. ir Balžio gatvėje suprojektuotą žiedinę sankryžą; 321m ilgio dvipusio eismo gatvė, jungianti M. Husoviano g. ir nuovažą. Dešinėje gatvės pusėje, nuo ruožo pradžios iki Vilniaus miesto ribos, numatytas 4,5 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takas. Pėsčiųjų judėjimui skirta 1,5 m pločio dalis, o dvipusiam dviračių eismui skirta 3m pločio tako dalis. Vietose, kur numatytas pėsčiųjų judėjimas, suprojektuoti šaligatviai, o kairėje rekonstruojamos gatvės pusėje bendri, 1,5 m pločio, pėsčiųjų – dviračių takai. Balžio gatvėje suprojektuota žiedinė sankryža, kurios išorinio žiedo skersmuo yra 36 m“, – apie planuojamą gatvės rekonstrukciją rašoma projektiniuose pasiūlymuose.

Planuojamos 5 šviesoforais reguliuojamos sankryžos
Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog naujai suprojektuotos penkios šviesoforais reguliuojamos sankryžos. Taip pat ties Karačiūnų gatve suprojektuota šviesoforu reguliuojama pėsčiųjų perėja.

Šviesoforais reguliuojamos bus šios sankryžos:

  • Nemenčinės plento ir Kairėnų g. sankryža suprojektuota šviesoforais reguliuojama, vietoje buvusių dviejų nesaugių apsisukimų skiriamojoje juostoje. Suprojektuotos autobusų sustojimo aikštelės;
  • Nemenčinės plento, Balžio ir Girininkijos gatvių katuršalė sankryža;
  • Esamas Laurų g. ir Nemenčinės pl. susikirtimas smailiu kampu yra pavojingas eismo saugumo požiūriu dėl prasto matomumo, todėl Laurų g. būtų pratęsta iki Lakštingalos sodų g. ir suprojektuota šviesoforais reguliuojama trišalė sankryža su pėsčiųjų perėja;
  • Nemenčinės pl., Antavilių ir M. Husoviano g. numatoma šviesoforais reguliuojama keturšalė sankryža;
  • Nemenčinės pl. ir Antavilių sodų 1-oji g. suprojektuota šviesoforais reguliuojama keturšalė sankryža su pėsčiųjų perėja.


Kaip minėjome anksčiau, jog dar vienas šviesoforas bus įrengtas ties Karačiūnų gatve pėstiesiems. Visose sankryžose numatoma įrengti vaizdo stebėjimo kameras.

Rangovas paaiškės jau lapkritį

Rugsėjo pabaigoje buvo paskelbtas viešųjų pirkimų konkursas. Pasiūlymų priėmimo terminas numatytas iki lapkričio 17 dienos, 10.00 valandos ryto. Vokai su pasiūlymais bus atplėšiami tą pačią dieną 10.45. Nurodyta, jog minėta rekonstrukcija nebus finansuojama Europos Sąjungos fondų lėšomis, konkurso nugalėtojui rekonstrukciją tektų atlikti iki 2026-ųjų metų pabaigos.

Projekto techniniai parametrai (pateiktos ilgiausios atkarpos)

Planuojamo objekto adresas – Nemenčinės plentas (nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos), Antakalnis;

Nemenčinės plento atkarpa – 5703 m:

  • Gatvės kategorija – B1;
  • Eismo juostų kiekis (2+2) – 4 vnt.;
  • Eismo juostos plotis – 3,25-3,50m;
  • Skiriamosios juostos plotis – 2,00m;


Kairėnų gatvės atkarpa – 165 m:

  • Gatvės kategorija – B2;
  • Eismo juostų kiekis (1+1) – 2 vnt.;
  • Eismo juostos plotis – 3,50m;
  • Skiriamosios juostos plotis – iki 0,50m;


Jungiamoji gatvė tarp Rudausių ir Talkos sodų 4-osios g. – 212 m:

  • Gatvės kategorija – nėra;
  • Eismo juostų kiekis – 1vnt.;
  • Eismo juostos plotis – 3,50m;


Balžio gatvės atkarpa – 274 m:

  • Gatvės kategorija – C2;
  • Eismo juostų kiekis – 2 vnt.;
  • Eismo juostos plotis – 3,50m;
  • Žiedinė sankryža – 1 vnt.;


Jungiamasis kelias tarp Nemenčinės pl. Ir Balžio g. – 189 m:

  • Gatvės kategorija – nėra;
  • Eismo juostų kiekis – 1 vnt.;
  • Eismo juostos plotis – 3,75m;


Lakštingalos sodų g. – 124 m:

  • Gatvės kategorija – D;
  • Eismo juostų kiekis – 2 vnt.;
  • Eismo juostos plotis – 3,00m;
  • Pėsčiųjų ir dviračių takas – 5 788m;
  • Statytojas/užsakovas – Vilniaus miesto savivaldybė;


Projektinius siūlymus ruošė SĮ „Vilniaus planas“, projekto vadovas – Saulius Valeika.