Algirdas Grublys, Klaipėdos miesto tarybos narys:

– Nematau poreikio, kad Lietuvoje reikėtų naudoti dygliuotas padangas. Pagrindinės mūsų magistralės, keliai operatyviai valomi, o geri automobiliai, kuriems reikalingos dygliuotos padangos, paprastai kaimo keliukais nevažinėja. Suprantu, Norvegijoje, kitur Skandinavijoje, kur daugiau kaip aštuonis mėnesius vyrauja sniego ir ledo dangos, tai turi prasmę, ten gali prireikti ir grandinių. Tačiau mūsų klimatinėmis sąlygomis dygliuotos padangos visiškai nereikalingos. Be to, važiuojant švariu asfaltu, kai tenka staiga sustoti, stabdymo kelias net pailgėja. Kaip Ūkio ir aplinkosaugos komiteto žmogus, neleisčiau mūsų mieste jomis važinėtis jau vien dėl to, kad tokios padangos kenkia kelio dangai. Klaipėdoje gruntinis vanduo yra aukštai, ankstyvą pavasarį ir taip vyksta visokie dangos judėjimai, o dar dygliuotos padangos prisideda.

Prieš

Eligijus Masiulis, Seimo narys, buvęs susisiekimo ministras:

– Puikiai galime įsitikinti, jog žiemos Lietuvoje tampa ekstremalios, pirmiausia kalbant apie kritulių kiekį. Tad vairavimo sąlygos kartais yra tokios, kad paprastos žieminės padangos tiesiog neužtikrina saugumo. Kitas dalykas – kelių priežiūra. Geriau prižiūrimi magistraliniai ir krašto, tačiau vietiniai keliai neretai lieka nenuvalyti. Tad uždrausdami dygliuotas padangas žmonėms dar labiau apsunkintume eismo sąlygas. Dažniausiai pateikiamas argumentas, kodėl reikėtų uždrausti tokias padangas, – esą jos kenkia asfalto dangai. Visada sakiau ir sakysiu, kad keliai turi būti rekonstruojami ir tiesiami pagal tokius reikalavimus, kad dygliuotos padangos netaptų neįveikiamu iššūkiu kelininkams. Pagaliau kaip bus su žmonių, kurie jau yra įsigiję dygliuotas padangas, investicijomis, po tokio draudimo jos nebetektų prasmės.