aA
Ar dažnai pasitaiko atvejų, kuomet dėl gedimų kelyje tenka pakoreguoti kelionės planus? Skaičiuojama, kad per mėnesį pagalbos kelyje prireikia mažiausiai 2 tūkst. vairuotojų. Nors kviesti techninę pagalbą įprastai tenka dėl rimtų nesklandumų, tarp penkių dažniausių užfiksuojami ir tokie kurioziniai, kaip užtrenkti automobilio rakteliai, rašoma pranešime žiniasklaidai. Šįkart ekspertai ne tik išskiria dažniausiai pasitaikančius gedimus kelyje, bet ir dalijasi patarimais, kaip jų išvengti.
© Gamintojo nuotr.

Bendrovės „Falck Lietuva“ duomenimis, per metus pagalba kelyje vidutiniškai suteikiama 25 tūkst. vairuotojų. Taip pat pastebima, kad apie 15 proc. visų įvykių, kuomet vairuotojams tenka kviesti pagalbą, įvyksta už Lietuvos ribų.

„Nors dažniausios priežastys, paskatinančios ieškoti pagalbos, – eismo įvykis, variklio ir akumuliatoriaus problemos, sprogusi padanga, pasitaiko ir tokių situacijų, kuomet techninė pagalba kelyje reikalinga dėl ištuštėjusio degalų bako ar užtrenktų raktelių. Pastebime, kad dėl spartėjančio gyvenimo tempo tokios situacijos tampa vis dažnesnės. Nuolat visur skubėdami žmonės vis dažniau pamiršta įprastus dalykus, tokius kaip degalų įsipylimas“, – sako Mindaugas Balinskas, „Compensa Vienna Insurance Group“ žalų departamento vadovas.

Gedimų prevencija – mažiau neplanuotų sustojimų

Siekiant sumažinti automobilio gedimų tikimybę, vairuotojams reikėtų iš anksto pasirūpinti transporto priemonės technine būkle. Įprastai autoservise apsilankoma tik kartą per dvejus metus, prieš atliekant automobilio techninę apžiūrą, tačiau įvertinti automobilio būklę rekomenduojama bent kartą per metus. Žinoma, apsilankymų skaičius gali išaugti ir dėl eksploatavimo sąlygų – jeigu per metus nuvažiuojama daugiau nei 30 tūkst. kilometrų arba jeigu automobiliu važinėjama prastesniais keliais, patariama į autoservisą užsukti dar dažniau.

„Nors naujos transporto priemonės gedimų tikimybė visuomet yra mažesnė, net ir šių automobilių savininkai neišvengia techninių problemų, tokių kaip išsikrovęs akumuliatorius ar įvairūs elektronikos gedimai. Taip pat reikėtų nepamiršti, kad kartais koją pakiša ne automobilio būklė, bet išsiblaškymas. Nesvarbu, ar automobilio vertė siekia 2 tūkst. eurų ar 200 tūkst. eurų, degalai pasibaigia nepriklausomai nuo transporto priemonės kainos“, – sako Saulius Stepšys, „Falck Lietuva“ generalinis direktorius.

Specialistai skaičiuoja, kad papildomos išlaidos, susijusios su automobilio transportavimu, degalų pristatymu, pakaitine transporto priemone ar nakvyne, patiriamos iš anksto nepasirūpinus pagalbos kelyje paketu, gali svyruoti nuo kelių dešimčių iki kelių tūkstančių eurų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Šventinis savaitgalis nebus lengvas vairuotojams – laukia eismo ribojimai (18)

Artėjant Vasario 16 -ąjai, svarbiai dienai visai Lietuvai, dėl didmiesčiuose pasipilsiančios...

Svarbią Vilniaus sankryžą užkimšo avarija – eismas visiškai sustojo (80)

Penktadienį prieš pietus, Vilniaus Antakalnio mikrorajone, susidūrė lengvasis automobilis ir...

Duobių sezonas prasidėjo, bet kelininkai ramina, kad Kaune situacija gera kaip niekada (49)

Prasidėjus atlydžiui keliuose atsiveria vis daugiau duobių. Daugelį metų duobių sostine vadintas...

Perspėjo vairuotojus: kelias Šilutė–Rusnė apsemtas, bet dar įveikiamas (5)

Ketvirtadienį pradėtas semti kelias Šilutė– Rusnė .

Pasakė, ką reikia padaryti perkant automobilį, kad neįsigytumėte vogto (26)

Automobilio paieškos, kai siekiama įsigyti patikimą transporto priemonę ir nepakliūti į sukčių...

Top naujienos

Sovietų valdžios įslaptintas incidentas: Uralo kalnuose rasti septyni kūnai, mįslingos detalės šiurpą kelia iki šiol (193)

Rusijos generalinės prokuratūros atstovas Aleksandras Kurenojus vasario 1 d. pranešė, kad tyrėjai...

Nekilnojamojo turto kainos: problemos Švedijoje galėtų persikelti į Lietuvą (43)

Nekilnojamojo turto rinkos burbului Švedijoje artėjant pabaigos link, „Swedbank“ ekonomistas...

Lietuviai aplankė išskirtinę Indijos vietą, kurioje streikai – kasdienybė: viskas dėl moterų (18)

Praleidę keturias dienas Alapuroje, pasidžiaugę „Backwaters“ ir pliažais, atšventę...

Skurdas pagal norvegus: pinigų stoka besiskundžianti 50-metė norvegė laukia 1700 eurų pensijos (417)

51 m. norvegė Liv Iversen yra seniausio lėlių teatro pietvakarinėje Norvegijos pakrantėje...

Ivaškevičius: daug kartų norėjau atsisakyti šitos premijos (572)

Teikiant nacionalines kultūros ir meno premijas, prezidentė Dalia Grybauskaitė šeštadienį...

Antrajame „Eurovizijos“ pusfinalyje – arši kova: paaiškėjo dar 4 finalistai (459)

Vasario 16-osios vakarą suskambo antrasis nacionalinės „ Eurovizijos “ pusfinalis. Ši...

Globos namų darbuotoja nusprendė prabilti apie tai, kas vyksta už uždarų durų: situacija kelia nerimą (121)

Kylantys incidentai, psichologinės pagalbos trūkumas ir nekompetetingi darbuotojai – tokias...

Kurtizanių amžius Paryžiuje: nuo slaptų bordelių iki šampano vonių ir „meilės kėdės“ (44)

Prieš kelis metus Paryžiaus Orsė muziejus (Musée d'Orsay) pirmą kartą surengė šokiruojančią...

Adomaitis galimybes finale vertina vienodai, Maksvytis gailisi suklydęs ir nesuvaldęs auklėtinių (42)

Luigi Lamonica buvo labiausiai aptarinėjamas personažas prieš Karaliaus Mindaugo taurės finalo...

Gydytojas kritiškai įvertino plintančią sveikatingumo madą: tai tinka tikrai ne visiems (58)

Tikriausiai televizijoje ir socialiniuose tinkluose teko pastebėti vis dažniau atsirandančius...