Paties A.Toyoda teigimu, per metus jis išmėgina apie 200 „Toyota Motor“ ir kitų gamintojų automobilių. Japonijos bendrovės vadovai pastebi, kad A.Toyoda per savaitę paprastai išbando tris automobilius ir vėliau parengia išsamias ataskaitas. „Toyota Motor“ viceprezidentas Yukitoshi Funo mano, kad A.Toyoda parengiamas bandymų ataskaitų skaičius yra tiesiog neįtikėtinas, nes jis pats per mėnesį išmėgina tik vieną automobilį.

A.Toyoda tiki, kad jo atliekami bandymai leis patobulinti automobilius ir padės suteikti jiems savitą stilių bei žavesį. Vadovas palygino save su vyriausiuoju virėju, ieškančiu kaip pagardinti patiekalą. Anot jo, pirmiausia virėjui būtina išsiugdyti skonio pojūtį, tad ir jis pats vairuodamas mėgina suformuoti savo skonį automobiliams.

A.Toyoda tvirtina, kad tik suformavęs savo skonį jis galės pagerinti bendrovės gaminius. Pasak Y.Funo, A.Toyoda nuodugniai įvertina visas automobilio savybes: nuo jo valdymo ir interjero iki konkurencingumo. Savo įspūdžius A.Toyoda leidžia sužinoti ir plačiajai visuomenei: Morizo slapyvardžiu jis rašo apžvalgas „Toyota Motor“ tinklaraščiui „gazoo.com“.

Automobilių lenktynių gerbėjas A.Toyoda naujus modelius mėgina ne tik įprastinėse bandymų trasose, bet ir dalyvauja 24 valandų trukmės lenktynėse legendinėje Nurburgringo trasoje. Tokijo automobilių parodoje pristatydamas sportišką „Lexus“ modelį LFA A.Toyoda pasigyrė pats prisidėjęs prie jo tobulinimo.

Vis dėlto A.Toyoda bandymų aistra sulaukia ne tik pagyrų. Nors niekas neabejoja, kad jis kilęs iš tikrų automobilių gerbėjų giminės, dar nėra aišku, kaip tai atsilieps „Toyota Motor“ finansiniams rodikliams. Pavyzdžiui, minėtas „Lexus LFA“ yra tikras inžinerinio meistriškumo pavyzdys, bet ekonomikos nuosmukio sąlygomis 375 tūkst. dolerių (886 tūkst. Lt) kaina, švelniai tariant, atrodo gerokai per didelė. Be to, nepaisant aukštos kainos, šis modelis veikiausiai vis vien bus nuostolingas.

Pasak „UBS Securities“ automobilių rinkos analitiko Tatsuo Yoshida, jei visa ši informacija apie A.Toyoda automobilių bandymus tėra rinkodaros kampanija, kuria norima parodyti, kad „Toyota Motor“ dirba tikri automobilių entuziastai, tuomet viskas gerai. Kita vertus, jei gamintojo produktų planavimas išties grindžiamas vadovo bandymais, tuomet gresia katastrofa.

T.Yoshida pastebi, kad automobilių gamintojams reikia profesionalių vairuotojų bandytojų, nes bandant automobilį svarbiausia įsijausti į potencialių pirkėjų poreikius, o ne vertinti pagal asmeninį skonį. „CLSA Asia-Pacific Markets“ analitikas Chrisas Richteris pabrėžia, kad grožį kiekvienas supranta savaip, tad vadovo požiūris nebūtinai yra teisingas. Jis taip pat primena, kad jau žlugo daugybė bendrovių, kurioms vadovavo užkietėję automobilių entuziastai.