Tesla Model 3“ gamybos sunkumai pareikalavo daug nervų ir pastangų. Iki šiol ne viskas yra sureguliuota, tačiau dabar automobiliai gaminami padoriu tempu ir klientai jais yra patenkinti. Aišku, dar ne laikas atsipalaiduoti, tačiau darbuotojai dabar jau prisimena, ką teko ištverti. Kartą jiems teko žingsniuoti ir per išsiliejusias kanalizacijos atliekas, o ir saugumo problemų būta įvairių.
© AFP / Scanpix

Dažymo cecho darbininkai prisimena, kaip kartą gamykloje įvyko nedidelis, praktiškai buitinis įvykis - kanalizacijos vamzdžių avarija. Išsiliejusios atliekos užtvėrė jiems kelią iki darbo vietos. Ir ką tokiu atveju reikėtų daryti? Įprastomis sąlygomis darbas tiesiog sustotų, nes eiti per tokią masę nėra nei malonu, nei saugu. Paslydęs ir taip susižeidęs darbininkas būtų aprašomas per visas žiniasklaidos priemones. Tačiau šįkart, kaip prisimena „Tesla“ darbuotojas Dennisas Duranas, vadybininkai paskatino žingsniuoti tiesiai per šlykščias atliekas, nes „Model 3“ gamybą reikėjo skubinti.

Tai būtų tik juokinga istorija, galbūt net parodanti kompanijos darbuotojų ryžtą prisidėti prie „Model 3“ gamybos apimčių didinimo. Ir iš tiesų, kartais turi daryti viską, kad tik tinkamai atliktum savo pareigas. Tačiau ši istorija primena kitas „Tesla“ problemas, susijusias su saugumu. Nuo 2013 metų pagrindinėje „Tesla“ gamykloje užfiksuota 40 saugumo pažeidimų, tačiau buvę darbuotojai puse lūpų pasakoja, kad situacija iš tiesų buvo kur kas prastesnė.

Anksčiau buvo skelbiama, kad „Tesla“ gamyklose dažnai lankosi greitoji pagalba. Darbuotojai dažnai patirdavo traumas, dirbdami labai arti robotų, judančių konvejerių ir važiuojančių automobilių bei krautuvų. Priežasčių galima ieškoti įvairiose vietose. Visų pirma, „Tesla“ per pakankamai trumpą laiką įdarbino labai daug žmonių. Nemažai jų neturėjo patirties ir, tikriausiai, kompetencijos. Antra, skubi automatizacija neleido tinkamai sureguliuoti žmonių ir mašinų judėjimo gamykloje. Nereikia pamiršti, kad „Tesla“ yra labai jauna kompanija automobilių pramonėje, todėl patirties trūkumas yra išties akivaizdus.

Blogiausia tai, kad incidentai buvo galimai slepiami. Dar balandį pasirodė pranešimas, kuriame buvo teigiama, kad dalis incidentų įvyko dėl to, kad „Tesla“ vengė įspėjamųjų ženklų ir lipdukų klijavimo dėl estetinių priežasčių. Kitaip tariant, perspėjimai darbuotojams galimai nebuvo įrengiami, nes jie negražiai atrodytų. Taip pat buvo teigiama, kad kompanija galimai neteisingai apibūdindavo darbuotojų traumas, kad šios neterštų kompanijos įvaizdžio.

„Tesla“ visą tai karštai neigia ir tvirtina, kad darbuotojų saugumas yra svarbiausia. Kad ir kaip ten bebūtų, ateityje situacija tik gerės, nes „Tesla“ įgyja patirties - darbuotojai bus apmokomi geriau, gamybos linijos bus geriau sureguliuotos. Traumų pasitaiko visose didelėse gamyklose, todėl ambicija tapti saugiausia gamykla pasaulyje yra sveikintina.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Ištyrė, į kuriuos automobilius ilgapirščiai nesidairo – savininkai visus susigrąžina (34)

Galbūt sunku tuo patikėti, tačiau Jungtinėse Valstijose vienu mažiausių pranešimų apie...

Kinijoje sulaikytas vyras, važiavęs neįprasta transporto priemone (2)

Šiaurės vakarinio Kinijos Sindziango autonominio regiono sostinėje Urumčyje vairuotojai...

Seimas išparduoda senus BMW ir „Volkswagen“: ridos ir po 300 tūkst. km, o kai kurie – jau ir be techninės apžiūros (51)

Seimo kanceliarija , jau kartą rengusi aukcioną ir neišpardavusi kelių senstelėjusių...

Keisčiausias visų laikų „Porsche 911“, kurį sukūrė visai ne vokiečiai (17)

„ Porsche 911 “ modelis su „varlės akimis“ – viena žymiausių ir geriausiai atpažįstamų...

Beprotiško rekordo idėja: nusprendė dviračiu pasiekti „Porsche Turbo“ greitį (12)

Kokiu didžiausiu greičiu esate skriejęs dviračiu? Profesionalūs dviratininkai, mindami specialiai...

Top naujienos

Juodasis ligoninių sąrašas: kol kas nėra, bet netruks atsirasti

Neplanuojama naikinti ligoninių ir jokio juodojo sąrašo nėra, LRT RADIJUI tvirtina Sveikatos...

DELFI DIENA. Dar vienas skandalas Pravieniškėse ir kaip pažaboti prekybos tinklų apetitą didinamoms kainoms

Pravieniškių pataisos namuose dar vienas skandalas: kodėl valstybės įmonė šildymą pirko...

Klaipėdiečių kantrybė trūko: juodos dulkės skverbiasi į būstus, vaikai ėmė kosėti (66)

Šiaurinėje Klaipėdos miesto dalyje gyvenantys klaipėdiečiai nori uždrausti vienai didžiausių...

Škvalas nusiaubė Kauno kapines: išvirto medžiai, išplauti kapai (23)

Po antradienio vakarą Kaune praūžusio škvalo skaičiuojami milžiniški nuostoliai.

Nuo kitų metų pradžios gausite didesnį atlyginimą? Neskubėkite džiaugtis – piniginę paplonins papildomos sąlygos* (244)

Nuo kitų metų pradžios gausime didesnius atlyginimus – tokia džiugi žinia sklandė viešojoje...

Šįkart situacija dėl Turkijos gali susiklostyti visai kitaip, analitikai perspėja: mums tai nepatiks (99)

Turkijos prezidentas Recepas Tayyipas Erdoganas ne kartą įrodė, kad verčiamas aplinkybių...

Išrinktas geriausias išmanusis telefonas (17)

Europos vaizdo ir garso asociacijos (EISA) rengiamuose kasmetiniuose apdovanojimuose triumfavo...

Paaiškino, kokių klaidų norintiems vairuoti motociklą geriau nedaryti (2)

Šalies transporto priemonių registrą valdanti VĮ „Regitra“ suskaičiavo, kad šiemet...

Veronika Montvydienė: naivu tikėtis, kad vaikas bus aktyvus, jei tėvai sėdi prie televizoriaus ir valgo traškučius (8)

Harmoninga, stebuklinga ir visavertė. Jei Rytų kovos menų sportininkei, šokėjai-choreografei,...

Gražuolis grafas, pradėjęs Palangos pramogų erą: širdžių daužytojas, vaikų auklėms kėlęs ypatingus reikalavimus (69)

Juozapas Tiškevičius – grafas , sukūręs Palangos, kaip pramoginio kurorto, veidą. Nutiestas...