Balandžio 10 d. Vilniuje veiklą pradėjo pirmoji Lietuvoje ekonomiško ir ekologiško vairavimo akademija „eco:Drive”. Akademijos steigėjai – įgaliotoji „Fiat” atstovė Lietuvoje bendrovė „Autobrava”, ekologinis judėjimas „Eko banga” ir žurnalas apie automobilius „Auto Bild Lietuva” – tikisi apjungti visus vairuotojus, kuriems ekokultūra yra gyvenimo būdas ir kurie nori įgyti ekovairavimo žinių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
© DELFI (T.Markevičiaus nuotr.)

„Šiandien automobilis neišvengiamai yra tapęs kasdiene mūsų gyvenimo dalimi, tad turėtume išmokti juo naudotis taip, kad aplinka, kurioje gyvename mes ir kurioje gyvens mūsų vaikai taptų švaresnė, o kartu ir sumažintume taip aktualias išlaidas degalams”, – sakė bendrovės „Autobrava” rinkodaros projektų vadovė ir „eco:Drive akademijos” projekto koordinatorė Vaida Balčiūnienė.

Jos teigimu, pasitelkus geriausią pasaulinę praktiką, „eco:Drive akademijos” konsultantai, kuriems vadovauja ekovairavimo specialistas ir daugkartinis ekoralių nugalėtojas, „Auto Bild Lietuva” vyriausiasis redaktorius Vitoldas Milius, dalinsis savo teorinėmis ir praktinėmis žiniomis tiek su pradedančiais ir pažengusiais, tiek ir su profesionaliais vairuotojais.

„Šioje akademijoje mūsų konsultantai sieks įrodyti ir išmokyti, jog bet kokį automobilį, nepriklausomai nuo jo gamyklinių rodiklių, galima vairuoti kitaip, sutaupant iki 15 proc. degalų per metus – tereikia noro ir supratimo, kaip pakoreguoti kai kuriuos savo netinkamai susiformavusius vairavimo įpročius“, – sakė V. Balčiūnienė.

Savaitgalį akademijoje mokslus pradėjo beveik 30 pirmųjų ekovairavimo entuziastų, tačiau, pasak V. Balčiūnienės, į naujai formuojamas grupes ir toliau kasdien galima registruotis akademijos svetainėje www.ecodriveakademija.lt. Planuojama, jog kita analogiška vairuotojų grupė susirinks jau vasaros pradžioje.

Prasidėję mokslai „eco:Drive akademijoje” yra sudaryti iš trijų lygių – nemokamo bazinio ekovairavimo žinių kurso, gilesnio ekovairavimo teorijos kurso ir praktinių individualių mokymų.

„Kiekvienas dalyvis galės pats pasirinkti, kokios apimties kursai jam aktualūs, o po mokymų įgytas žinias galės išbandyti ir tobulinti kasdien, nepriklausomai nuo to, kokį automobilį jis vairuoja. Taip pat kursus baigusius akademijos klausytojus kviesime dalyvauti ir specialiame „eco:Drive akademijos” ekoralyje bei kituose numatomuose projektuose“, – sakė akademijos koordinatorė.

„eco:Drive akademijos” steigėjai, siekdami padėti taupyti išlaidas degalams ir formuoti darbuotojų ekovairavimo įgūdžius, taip pat pradeda rengti teorinius ir praktinius apmokymus įmonėms.

„Kiekvienai įmonei mokymų forma, intensyvumas ir kryptis bus formuojama individualiai, atsižvelgiant į įmonės veiklos pobūdį, turimo transporto priemonių parko sudėtį, vairuojančio personalo patirtį bei įmonės išsikeltus tikslus šiems mokymams. Taip pat ekovairavimo kursai sėkmingai galės būti derinami ir su saugaus vairavimo mokymais”, - sako UAB „Autobrava” rinkodaros projektų vadovė ir „eco:Drive akademijos” projekto koordinatorė.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„TopGear Lietuva“ įvardijo geriausius metų automobilius (7)

Po keletą mėnesių trukusių bandymų, nuvažiavus tūkstančius kilometrų, suvartojus...

Net ir popiežiui gali nuleisti padangą (21)

Galbūt popiežius Pranciškus ir yra arčiau Dievo nei paprasti žmonės, tačiau jam nesvetimi ir...

„Gran Turismo“ – ar dar yra tokių automobilių? (8)

„ Gran Turismo “ – automobilinė romantika, prasidėjusi kadaise, kai automobilių lenktynės...

Kodėl „Mazda“ neaukština elektromobilių ir jums jų pirkti nepataria (70)

Elektromobiliai yra transporto ateitis. Su tuo nelabai yra kaip ginčytis ir net „ Mazda “ su tuo...

„Yamaha“ pristatė autonomiškų ir robotų valdomų motociklų (4)

Panašu, kad revoliucija keliuose įgauna pagreitį. Šį kartą ir vėl jums pasakosime apie robotus.

Top naujienos

Žvalgybos informaciją paviešinęs vokietis: Rusijos reakcija nustebino (229)

Melas, išsigalvojimai, siekis apšmeižti Rusiją. Tokių vertinimų praėjusį gruodį sulaukė...

Didžiausi žemvaldžiai: kas dalinasi Lietuvą (103)

Lietuvos plotas yra 65,3 tūkst. kv. km. (arba 6,53 mln. ha). Daugiau kaip pusė mūsų šalies...

Sukrečiantis motinos skausmas: dukra, nepaisant medikų pastangų, mirė nuo gripo komplikacijų (2)

Viena britė pasidalijo savo skausmu, kurį sukėlė aštuoniolikmetės dukters mirtis nuo vienos...

Neįprastas eismo įvykis: kam draudimo bendrovė atlygins žalą? (3)

Įsivaizduokite, kad pasistatėte ir palikote automobilį įkalnėje, tačiau sugedo jūsų...

Naujas reiškinys Lietuvoje: Vilniuje kuria pavydėtiną biurą, kurio dalimi galės tapti kiekvienas (3)

Bendradarbystės (angl. coworking) erdvės, kuriose renkasi dirbti ir bendrauti laisvai samdomi...

Šiemet yra kas ūkininkus gąsdina labiau nei būsimi mokesčiai (11)

Prasidėjus naujiems metams, ūkininkai rengiasi ateinančiam sezonui, tačiau jau dabar aišku, kad...

Kinijoje pramogavusi mergina atsidūrė tragikomiškoje situacijoje: galiu būti pirma lietuvė, kuriai taip nutiko (363)

Lietuvė Ieva Koncevičiūtė patyrė neeilinį nuotykį Kinijos regione Makao - tragikomiška...

„Veidrodiniai neuronai“ ir kiti įdomūs savisaugos mechanizmai: kodėl pamačius ką nors bjauraus supykina?

Apie tai daug ir nesusimąstome, bet kodėl pamačius šlykščius vaizdus mus supykina? Kodėl...

Rusijos priglaustas perversmo Lietuvoje veikėjas nerimsta: žada sukilimą ir teismą Grybauskaitei (790)

Sausio 13-ąją savi šaudė į savus. Tankai žmonių netraiškė, tai tebuvo provokacija, kurią...

Orai: žiema baigsis netikėtai (14)

Savaitei įpusėjus ramūs orai baigsis ir į šalį atkeliaus kritulių banga, žiemiškas šaltis...