Rekordiniai tempai 

4 ha plote susirangiusi 900 metrų ilgio ir 8 metrų pločio trasa turės išskirtinį akcentą – dirbtinį kalną. Mūsų šalyje nematytas triukas turės įtakos trijų posūkių (iš viso jų „Speedway“ kartodrome yra 10) įveikimui. Saugos zonos kartodrome suformuotos taip, kad važiuoti būtų galima tiek prieš, tiek pagal laikrodžio rodyklę, naudoti ilgąją arba trumpąją trasos versijas. Šio projekto idėjos autorius „Speedway“ direktorius Vytautas Leščiauskas teigia, kad jau kitais metais, ar vėliausiai 2017-aisiais, numatyta kartodromo plėtra: įrengus papildomą kilpą vidinėje trasos dalyje, asfalto „kaspinas“ pailgės iki 1200 metrų. Vienu metu čia bus galima važiuoti dviem skirtingomis trasomis, kurių ilgis bus po 600 metrų, o iš viso bus 10 įmanomų konfigūracijos versijų. 

Beje, dabartinė trasa buvo parengta per itin trumpą laiką. Nuo sutarties pasirašymo su rangovais iki dienos, kai pirmasis ratas buvo apskrietas gokartu, praėjo vos du mėnesiai ir viena savaitė. Tikrai sprinteriški darbų tempai.

„Speedway“ trasoje bus įrengtas apšvietimas, todėl važinėtis kartingais bus galima ir vakarais, bet kokiu metų laiku. Bus ir laiko matavimo įranga, o ateityje planuojama įrengti ir dirbtinį trasos drėkinimą. Kartodrome galima išbandyti jėgas su 5 skirtingų klasių technika, pradedant įprastais 9 AG pramoginiais ir baigiant 30 AG turinčiais profesionaliais ROK, „Rotax“ bei DD2 klasės kartais.

Kitokia trasa

Po „Speedway“ atidarymo lenktynių visų trasą išbandžiusių sportininkų veiduose švietė šypsenos: posūkių kombinacijos stipriai skiriasi nuo kitų šiuo metu Lietuvoje veikiančių kartodromų Aukštadvaryje, Vilniuje, Smalininkuose ar Anykščiuose. Keliskart suklydus sukuriama proga varžovams įsiveržti į priekį ar tenka pasivažinėti po šviežiai pasėtą pievą.

„Sumodeliuoti trasą taip, kad ji būtų ir pakankamai greita, ir saugi, ir įdomi, kad tiktų ir profesionaliems sportininkams, ir važiuojantiems pramoginiais gokartais – vienas pačių sunkiausių uždavinių. Šitas „piešinys“ buvo brandinamas labai ilgai, sudaryta nesuskaičiuojama daugybė versijų, todėl dabar labai smagu girdėti palankius vertinimus“, – šypsojosi „Speedway“ direktorius.
Paklaustas, koks kartodromų skaičius Lietuvoje laikytinas „optimaliu“, V. Leščiauskas patikino, kad šiuo metu jų tikrai nėra per daug.

Šiauliuose esanti trasa stipriai susidėvėjusi ir tinkama tik pramoginiams pasivažinėjimams. Tačiau Smalininkų ir Anykščių kartodromai naujam gyvenimui buvo prikelti visiškai neseniai. Netrukus turėtų būti baigti ir Aukštadvario trasos rekonstrukcijos darbai. Visa tai leidžia kalbėti apie Lietuvos kartingo renesansą. Kuo daugiau galimybių pasivažinėti bus – tuo daugiau žmonių tomis galimybėmis pasinaudos. Mūsų trasą per pusvalandį galima pasiekti tiek iš Kauno, tiek iš Vilniaus –esame patrauklūs apie pusei milijono potencialių klientų“, – skaičiavo V. Leščiauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)