Konfliktas įsižiebė tada, kai į Lazdynų mikrorajoną Vilniuje atvežta keleivė paprašė vairuotoją ją nuvežti ten, kur pridera, ir nesutiko išlipti bei pagrasino pasiskųsianti pavežėjimo tarnybos dispečeriams.

Pastarasis tuoj žiebė atgal: „Tai ko sėdėjot, tylėjot tada? Reikėjo pasakyti, kad važiuoju ne ten, kad būkit geras, nuvežkit ten.“

Tačiau moters paaiškinimų vyras neklausė. Pasitelkęs nenorminę leksiką jis pastebėjo, kad keleivės reitingas yra žemas, reiškia, moteris nuolatos kabinėjasi prie vairuotojų.

„Man nerūpi, koks jis yra“, – atšovė keleivė ir tuojau sulaukė atsako.

„Man irgi p**ui yra. Važiuokit su visuomeniniu. Pamatysiu kitą kartą, tikrai nevešiu b**t“, – tokia tirada sutiko nepatenkintos klientės pastabą pavežėjas.

Keleivei pamėginus priminti, kad pavežėjas neturėtų elgtis taip, kaip elgiasi, priminus, kad yra tam tikros įstaigos, kurioms ji gali pranešti apie netinkamą elgesį, vairuotojas grubiai atšovė, kad jam – visiškai vienodai.

Da p**dy man, ar policija, ar Seimas, ar prezidentūra. Kitą kartą važiuosit su troleibusu“, – rėžė vairuotojas.

Kai pagaliau moteris buvo nuvežta tiksliai tuo adresu, kuriuo ir reikėjo, vairuotojas jai išlipant ironizavo: „Nepamirškite pranešti, kad vairuotojas keikėsi. Ir parašykite, kad jam pa***at.“

Būna, blokuoja ir klientus

Iš vaizdo įrašo nėra aišku, kuriai pavežėjimo platformai atstovaujantis vairuotojas nusprendė išsakyti viską, ką galvoja apie reiklius klientus. Visgi Andrius Pacevičius, pavežėjimo platformos „Bolt“ vadovas Lietuvoje, komentuodamas internete pradėjusį sklisti vaizdo įrašą, pabrėžė, kad atvejų, kai tarp vairuotojo ir kliento nesutampa biolaukai, pasitaiko.

„Pagrindinis įrankis mūsų platformoje – galimybė reitinguoti ir klientus, ir vairuotojus. Keleivis kas kartą gali įvertinti vairuotoją ir visais atvejais, kai vairuotojui skiriamas 3 žvaigždučių ir žemesnis reitingas, apie tai informuojami mūsų vadybininkai“, – kalbėjo pašnekovas.

Jei vairuotojo reitingas sumenksta iki 4,6, tuomet jis kuriam laikui užblokuojamas, o vadybininkai stengiasi išsiaiškinti, kas blogai, kad vairuotojas gauna prastus įvertinimus.

Tačiau reitingą turi ir klientai. Ir, neslepia A. Pacevičius, yra pasitaikę atvejų, kai blokuoti ir apriboti naudojimąsi sistema reikėjo klientams.

„Matyt, visose socialinėse grupėse rasime nemandagių, grubių žmonių. Tas pasitaiko ir tarp vairuotojų, ir tarp keleivių, turime blokuotų ir vienų, ir kitų. Tačiau žiūrint į šį vaizdo įrašą matyti, kad viena pusė buvo ypatingai grubi. Ir tokiais atvejais geriau būtų buvę patylėti, nes, manau, galime atrasti daugybę darbo sričių, kur žmonės yra nepatenkinti, tačiau jie nutyli ir susilaiko. Galiausiai, vairuotojai visada gali kreiptis į mus, nes mes čia esame tam, kad jiems tokias situacijas padėtume išspręsti“, – akcentavo A. Pacevičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (212)