aA
Nuo šiol „Volvo FH16“ siūlomas su 750 AG, 3550 Nm sukimo momentą išvystančiu varikliu, skirtu pačioms sunkiausioms krovinių gabenimo užduotims. Jis rinkoje pristatomas pažymint 16 litrų darbo tūrio variklio 25-erių metų sukaktį.
Volvo FH16 750
© Gamintojo nuotr.

„Volvo F16“ su pirmuoju gamintojo istorijoje 16 litrų darbo tūrio, 470 AG varikliu buvo pristatytas 1987 m. Nuo tada, atsižvelgiant į paklausą rinkose, buvo kuriami vis galingesni sunkvežimiai.

Naujajame variklyje naudojama dabartinio „Volvo Trucks“ 16 litrų darbo tūrio, 700 AG dyzelinio variklio technologija – tai vienaeilis 6 cilindrų variklis su skirstomuoju velenu cilindrų bloko galvutėje, keturiais vožtuvais kiekviename cilindre ir purkštuvais. Nors naujasis variklis išvysto didesnę galią ir aukštesnį sukimo momentą, degalų sąnaudos nepadidėjo. Siūlomos dvi 750 AG variklio versijos – atitinkanti „Euro 5“ arba aukštesnio ekologinio lygio EEV emisijos normų reikalavimus. Naudojant EEV variklius, kietųjų dalelių ir suodžių išmetama gerokai mažiau.

Automatizuota „Volvo I-Shift“ pavarų dėžė, specialiai pritaikyta aukštam variklio sukimo momentui, yra standartinės įrangos sąraše. Siūlomos įvairios galinės ašys, pritaikytos iki 250 tonų bendrajai sąstato masei. Gabenant krovinius tolimais atstumais dideliu vidutiniu greičiu galima rinktis ekonomišką alternatyvą – neseniai pristatytą RS1360 ašį.

Naujasis 750 AG variklis išvysto 2800 Nm sukimo momentą esant 900 aps./min. Po to sukimo momento kreivė sparčiai kyla aukštyn ir pasiekia aukščiausią 3550 Nm tašką esant 1050 aps./min., kuris išlieka šiame lygyje iki 1400 aps./min. Todėl įmanoma dideliu vidutiniu greičiu kilti net ir itin stačiais šlaitais.

„Volvo FH16 750“ skirtas ir itin sunkių krovinių gabenimui, ir transporto užduotims, kai reikia važiuoti kalvotais arba kalnuotais keliais dideliu vidutiniu greičiu.

Jau ilgą laiką auga sunkių krovinių gabenimo poreikis, ir jiems gabenti reikia vis galingesnių sunkvežimių. Nuo tada, kai 1987 m. buvo pristatytas „Volvo F16“ su pirmosios kartos 16 litrų darbo tūrio, 470 AG varikliu, atsižvelgiant į rinkos ir klientų poreikius, variklių galia buvo pamažu didinama. 1993 m. galia padidinta iki 520 AG, o po dešimties metų pristatytas visiškai naujas 610 AG variklis. 2009 m. „Volvo“ tapo pirmuoju gamintoju, pasiekusiu 700 AG lygį, o dabar atėjo laikas pristatyti „Volvo FH16“ su 750 AG varikliu.

Pirmieji „Volvo FH16“ sunkvežimiai su galingesniais, Europos rinkai skirtais varikliais, bus pradėti gaminti 2012 m. pradžioje. „Volvo“ 16 l darbo tūrio variklių gamą sudarys 540, 600, 700 ir 750 AG jėgainės.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„8 Kambario“ nariai papasakojo, kokius konfliktus kelyje teko išgyventi

Pasirodo, nesvarbu kokio žinomumo žmogus, bet konfliktų kelyje sunku išvengti visiems. „8...

Mokyklinio autobuso vairuotoja išgelbėjo moksleivį (10)

Trečiadienį, gegužės 8 d. Norvičo miesto mokykla pasidalino vaizdo įrašu, kuriame užfiksuota,...

Išbandė, kaip „Žalgirio“ autobusas slysta šonu

Kiekvienais metais Lietuvos keliuose atsiranda vis naujesnių ir modernesnių transporto priemonių,...

Prancūzams elektriniai paspirtukai nusibodo – imsis taikyti griežtus draudimus (105)

Prancūzijoje ketinama uždrausti važinėti šaligatviais elektriniais paspirtukais , nes daugėja...

Kur galima slysti automobiliu šonu ir nerizikuoti likti be pažymėjimo? (2)

Daugelis vairuotojų gali susidurti su tokia situacija kelyje, kai automobilio suvaldyti nepavyks, jei...

Top naujienos

Siaubingi radiniai šokiravo turistų mėgiamos salos gyventojus: sunku suvokti (20)

Kipre iki šiol jau rasti penki kūnai, įskaitant dviejų žmonių palaikus lagaminuose, kurie buvo...

Rusijos kariuomenės vado sąlygos NATO dėl Baltijos šalių: arba mūsų pasiūlymas, arba bus blogiau (458)

Mūsų santykiai su JAV ir NATO – žemiausiame lygyje per visą istoriją. Tai pripažinęs...

Grįžęs į tėvynę emigrantas palygino, kaip gyveno Anglijoje ir kaip dabar - Lietuvoje (229)

Puikų darbą užsienyje į šeimos ir gamtos apsuptį iškeitęs Mindaugas Sragauskas grįžo į...

Orai: vasara jau Lietuvoje (2)

Didesniąją šios savaitės dalį mūsų šalies orus lems itin šilto ir drėgno oro masė,...

Per plauką nuo „Eurovizijos“ finalo likęs Jurijus grįžo į Lietuvą: tai sužinojęs kambaryje pradėjau isteriškai juoktis (89)

Nors mūsų šalies atstovui „Eurovizijoje“ šis 64-asis tarptautinis dainų konkursas baigėsi...

Kodėl kai kurie žmonės serga rečiau: priežasčių ieškoti galima prisiminus, kaip motina gimdė (37)

Prieš septynerius metus Lietuvoje buvo pasiektas didžiausias atliekamų cezario operacijų...

Rimvydas Valatka. Kas geriau – Šimonytė ar Nausėda (10 patikros stacijų)? (449)

Pusiaukelė tarp Prezidento rinkimų I ir II turo rami kaip niekada. Du trečdaliai tautos jau...

Tritaškių lietumi pažymėtame trileryje Eurolygos karaliais tapo CSKA (148)

Eurolygos sezonas pasiekė finišo tiesiąją. Įtemptame finale čempionės titulą po trejų metų...

Dėl dviejų žaidėjų ateities ekipoje garantuotas Urbonas: „Žalgiris“ – donoras Eurolygoje, mes – LKL Adomaičio komentaras (6)

Po pralaimėjimo svečiuose atsitiesęs Vilniaus „Rytas“ savo žiūrovų akivaizdoje Utenos...

Šiuolaikiniam žmogui vien išvydus tokius papuošalus būtų negera, bet jais besidabinusios damos savęs žiauriomis nelaikė (10)

Istorija mena nemažai ekstravagantiškų ir net provokuojančių Europos mados vingių, tačiau tai,...