aA
Nuo šiol „Volvo FH16“ siūlomas su 750 AG, 3550 Nm sukimo momentą išvystančiu varikliu, skirtu pačioms sunkiausioms krovinių gabenimo užduotims. Jis rinkoje pristatomas pažymint 16 litrų darbo tūrio variklio 25-erių metų sukaktį.
Volvo FH16 750
© Gamintojo nuotr.

„Volvo F16“ su pirmuoju gamintojo istorijoje 16 litrų darbo tūrio, 470 AG varikliu buvo pristatytas 1987 m. Nuo tada, atsižvelgiant į paklausą rinkose, buvo kuriami vis galingesni sunkvežimiai.

Naujajame variklyje naudojama dabartinio „Volvo Trucks“ 16 litrų darbo tūrio, 700 AG dyzelinio variklio technologija – tai vienaeilis 6 cilindrų variklis su skirstomuoju velenu cilindrų bloko galvutėje, keturiais vožtuvais kiekviename cilindre ir purkštuvais. Nors naujasis variklis išvysto didesnę galią ir aukštesnį sukimo momentą, degalų sąnaudos nepadidėjo. Siūlomos dvi 750 AG variklio versijos – atitinkanti „Euro 5“ arba aukštesnio ekologinio lygio EEV emisijos normų reikalavimus. Naudojant EEV variklius, kietųjų dalelių ir suodžių išmetama gerokai mažiau.

Automatizuota „Volvo I-Shift“ pavarų dėžė, specialiai pritaikyta aukštam variklio sukimo momentui, yra standartinės įrangos sąraše. Siūlomos įvairios galinės ašys, pritaikytos iki 250 tonų bendrajai sąstato masei. Gabenant krovinius tolimais atstumais dideliu vidutiniu greičiu galima rinktis ekonomišką alternatyvą – neseniai pristatytą RS1360 ašį.

Naujasis 750 AG variklis išvysto 2800 Nm sukimo momentą esant 900 aps./min. Po to sukimo momento kreivė sparčiai kyla aukštyn ir pasiekia aukščiausią 3550 Nm tašką esant 1050 aps./min., kuris išlieka šiame lygyje iki 1400 aps./min. Todėl įmanoma dideliu vidutiniu greičiu kilti net ir itin stačiais šlaitais.

„Volvo FH16 750“ skirtas ir itin sunkių krovinių gabenimui, ir transporto užduotims, kai reikia važiuoti kalvotais arba kalnuotais keliais dideliu vidutiniu greičiu.

Jau ilgą laiką auga sunkių krovinių gabenimo poreikis, ir jiems gabenti reikia vis galingesnių sunkvežimių. Nuo tada, kai 1987 m. buvo pristatytas „Volvo F16“ su pirmosios kartos 16 litrų darbo tūrio, 470 AG varikliu, atsižvelgiant į rinkos ir klientų poreikius, variklių galia buvo pamažu didinama. 1993 m. galia padidinta iki 520 AG, o po dešimties metų pristatytas visiškai naujas 610 AG variklis. 2009 m. „Volvo“ tapo pirmuoju gamintoju, pasiekusiu 700 AG lygį, o dabar atėjo laikas pristatyti „Volvo FH16“ su 750 AG varikliu.

Pirmieji „Volvo FH16“ sunkvežimiai su galingesniais, Europos rinkai skirtais varikliais, bus pradėti gaminti 2012 m. pradžioje. „Volvo“ 16 l darbo tūrio variklių gamą sudarys 540, 600, 700 ir 750 AG jėgainės.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Sukūrė keistą karinį visureigį, galintį važiuoti ir priekiu, ir šonu (45)

„Arquus“ – tai „Volvo“ karinės technikos divizija, anksčiau vadinta „ Renault Trucks...

Supykdė nešvankus vardinis numeris, bet „Regitra“ ginasi – šiandien tokio nebegautų niekas (348)

Kai neįtinka įprasti valstybiniai numeriai , galima įsigyti išradingesnius, vardinius,...

Humoristas Mantas Bartuševičius laikė vairavimo egzaminą: instruktoriui netgi teko išlupti saldainį (5)

Vairavimo egzaminas ne vienam kelia daugybę jaudulio. Egzaminatoriai dažnai mato drebančias rankas...

Birželio pabaigoje benzingalviai rengia naktinį vakarėlį Vilniuje (4)

Kol Lietuvą svilina vasariška kaitra, automobilių entuziastų klubas „ Bro‘s Customs “...

Dėl miesto centre atsivėrusios duobės – kenčia kauniečių piniginės (4)

Birželio 18 dieną į „ Kas vyksta Kaune “ redakciją kreipėsi pasipiktinęs skaitytojas, kurio...

Top naujienos

Avarija Černobylyje buvo tik siaubo pradžia: žmonių elgesys po katastrofos jiems patiems tapo nuosprendžiu (72)

1986 m. balandžio 26 d. 01:23 vietiniu laiku įvyko didžiausia pasaulyje atominės jėgainės...

Pamatė nepagražintą senatvės Lietuvoje vaizdą: atlikto tyrimo rezultatai šokiravo net pačius tyrėjus (212)

„Daugiau nei 80 proc. respondentų atsakė, kad jie laiko save bendraujančiais asmenimis, tačiau...

Dviejų vaikų mama siunčia žinutę Karbauskiui (108)

Kad ir kiek kritikos šiandien sulauktų valdančioji dauguma su draudimais gerti nustatytu laiku ar...

Edita ir Darjušas Lavrinovičiai jau sūpuoja dukrelę: išrinko ir vardą (43)

Krepšinininkas Darjušas Lavrinovičius su žmona Edita susilaukė dukros. Tai trečioji šeimos...

Vidurio amžiaus krizė neišvengiama, bet labai skirtinga: kaip išlaikyti antrą jaunystę išgyvenantį sutuoktinį (178)

Visą laiką buvo dėmesingas vyras, rūpestingas tėtis ir vieną dieną tiesiog paliko šeimą,...

Penkiakovininkė Laura Asadauskaitė: apie kritiką, santykius su vyru treneriu ir tai, kas padeda tapti pasaulio čempione (7)

Olimpinė čempionė , penkiakovininkė Laura Asadauskaitė-Zadneprovskienė neslepia, kad be...

Afrikos milžinė pabudo: šuolis į mažmeninę bankininkystę stebina savo mastu (13)

Daugelį metų ignoruodami vartotojus, Nigerijos kreditoriai netikėtai metėsi į mažmeninės...

Viena keisčiausių vietų pasaulyje: čia klestėjo senovės graikų karalystė Afganistane „Tūkstančio miestų“ lobis (14)

Po Aleksandro Makedoniečio mirties jo imperija jau niekada nebebuvo tokia pati. Beveik iš karto...

Menininkė Nomeda Marčėnaitė apie intymumą: tai ne vien seksas (59)

Žinių radijo laidoje „Penktadienio uoga“, kurią veda Agnė Grigaliūnienė , pasirodė retai...

Nenorintiems išlaidauti: geriausių pigių išmaniųjų dešimtukas

Praeityje apibrėžimas „geriausi pigūs telefonai“ paprastai būdavo veikiau grėsmingas...