„Valentino Rossi yra idealus „Adam“ ambasadorius: puikaus būdo, linksmas, šiek tiek padūkęs ir visuomet judesy – visai kaip mūsų „Opel Adam”. Tuo pačiu, jis kruopštus, atsargus, visuomet veikia su maksimaliu tikslumu. Tą galima pasakyti ir apie Vokietijos inžinierių darbą, kuris yra pagrindinė mūsų visų automobilių vertė”, - sako Robertas Matteuči, „Opel Italia” generalinis direktorius.
„Šio „Opel Adam” sėkme buvau įtikinęs nuo pat pradžių ir ne tik dėl jo dizaino, aksesuarų ir technologijų. Individualių kombinacijų pasirinkimas iš tūkstančių variantų yra tiesiog fantastiškas. Net nežinau tikslaus jo skaičiaus, tačiau manau, jog tai yra pakankama visiems norintiems suskurti savo individualų „Adam”, – sakė V. Rossi.