NM4 dizainą sukūrė jaunų inžinierių komanda, o tai yra būtent toji amžiaus grupė, į kurią „Honda“ ir nusitaikė šiuo konceptu. Didžiulis priekinis aptakas, anot kūrėjų, yra įkvėptas japoniškos anime ir manga kultūros.

„Honda yra didelė kompanija. Mes gaminame visų rūšių motociklus, - pasakoja „NM4 Vultus“ projekto vadovas Keita Mikura. – Puiku, kad kartais sukuriame tam tikrą mašiną tik todėl, kad tai galime padaryti, o ne todėl, kad to reikia. „NM4 Vultus“ atsirado dėl vidinės aistros, esančios mūsų kompanijoje. Norėjome sukurti kai ką ypatingo ne vien tik „dviejų ratų pasaulyje, bet išties unikalaus visame pasaulyje – mašiną, kuri pavergia žmogaus sielą kaip niekas kitas“.

Inžinierius pridūrė, kad kūrėjų intencija buvo sukurti „kinematografišką“ motociklą, t.y. kad vairuotojas kiekvieną sykį važiuojant jaustųsi tarsi kine.

Na, kurgi nesijausi – jei su tokiu aparatu šiandien pasirodytumėte Lietuvos gatvėse, kiti eismo dalyviai jus palaikytų mažų mažiausiai betmenu.

Be abejonės, pagrindinis „NM4 Vultus“ bruožas – „Stealth“ bombonešį primenanti itin „mėsinga“ priekinė motociklo dalis, kurioje „Honda“ inžinieriai įsigudrino įkurdinti rakinamas daiktadėžes (1 ir 3 litrų talpos). Į priekinį gaubtą taip pat integruoti veidrodėliai, LED žibintai, tačiau nuožulnus stiklas yra tarsi atsiskyręs nuo kitų elementų. Įdomu, kad prietaisų skydelio apšvietimui vairuotojas galės pasirinkti sau patinkantį iš 25 skirtingų atspalvių.

Osakos motociklų parodoje „Honda“ pristatė ir antrąją modelio versiją – „NM4-02“, papildytą integruotais kietais šoniniais krepšiais.

„NM4“ yra varomas to paties dviejų paraleliai išdėstytų cilindrų, 745 „kubikų“ variklio, kuriuo dalijasi ir kiti NC šeimos modeliai NC750X, NC750S ir „Integra“. Motoras išvysto maksimalius 54 AG esant 6250 aps./min. ir 67 Nm esant 4750 aps./min. Gamintojai šį kūrinį aprūpino jau pažįstama 6 laipsnių automatinės greičių dėžės dual-clutch sistema, kurią galima valdyti ir mechaniškai. Judesys gana plačiam (200 mm) galiniam ratui perduodamas per grandinę.

Variklis yra montuojamas į plieninį deimanto formos rėmą. 43 mm teleskopinės šakės yra paverstos 33 laipsnių kampu ir turi 110 mm eigą. Galinės pakabos stabilizavimo darbą atlieka „Pro-Link“ mono-amortizatorius.

Stabdžių sistema susideda iš vieno 320 mm disko ir dviejų cilindriukų priekyje, ir 240 mm disko su viengubu cilindru gale. ABS yra standartiniame įrangos pakete.

Motociklas sveria apie 240 kg, o dėl į priekį paverstų cilindrų gali pasigirti itin žemu svorio centru. Kada NM4 galėtų pasiekti vartotojus kol kas neskelbiama.

Tarp kitų ypatybių galima paminėti itin žemą, vos 65 cm aukščio vairuotojo sėdynę, kuriai kaip atlošas gali tarnauti atlenkiama keleivio pasostė.

Beje, „atsilošusi“ ir į priekį ištiestomis kojomis vairuotojo sėdėsena motociklą lyg ir verstų priskirti kruizerių šeimai, tačiau stebint, kaip įnirtingai Honda pastaraisiais metais mėgina sugriauti nusistovėjusias ribas tarp skirtingų motociklų tipų (prisiminkite DN-01, Integra, CTX700 ir 1300, F6B, Valkyrie), šįkart nuo „etikečių klijavimo“ susilaikysiu.