Gruodžio 3 d. pateikta paraiška gauti navigacinės sistemos, kuri atsižvelgia į sutelkto žvilgsnio kryptį, vairuotojo artikuliaciją ir emocijas, taip pat į transporto priemonės sistemos parametrus, patentą, siekiant įvertinti vairuotojų nuomonę apie navigacines nuorodas bei įvertinti vairuotojų elgesį, rašo thetruthaboutcars.com.

Paraiškoje pateiktais duomenimis, sistema naudos į vairuotojo veidą nukreiptą kamerą, kuri seks akių judesius ir įvertins, ar jo žvilgsnis sutelktas į kelią, ar klaidžioja po automobilio saloną, o gal desperatiškai ieško artimiausio kelio ženklo.

Sistema lygiagrečiai naudos ir kitą kamerą, nukreiptą į automobilio priekį, kuri fiksuos artimiausius kelio ženklus. Sugretinusi šiuos duomenis su vairuotojo akių judesiais, sistema nustatys, ar jis pastebėjo artimiausią ženklą.

Įvertinusi duomenis, sistema taip pat nustatys, ar vairuotojas jaučiasi užtikrintas, ar beviltiškai pasiklydęs ir pagal tai pateiks naujus nurodymus.

Navigacijos sistema taip pat fiksuos vairuotojo kalbos artikuliaciją, prakaitavimą ir širdies ritmą ir nustatys, ar jis labai susinervinęs dėl to, kad antrą kartą pasiklydo toje pačioje kelio atkarpoje, kurioje, kaip nurodo navigacija, vykdomi remonto darbai, tačiau akivaizdžiai jokių remonto darbų šiame kelyje nėra.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją