AA mano, kad duobės turėtų įeiti į pavojaus suvokimo testą besimokantiems vairuoti, o kelių eismo taisyklėse turi atsirasti patarimai naujokams, kaip elgtis susidūrus su duobėtu keliu.

Didžiojoje Britanijoje vieno iš penkių vietinių kelių būklė dėl duobių yra prasta. „Automobile Association“ teigia, kad vairavimo instruktoriai dažnai būna priversti nutraukti ar net atšaukti pamokas, mat dėl duobėtų kelių jų automobiliai paprasčiausiai subyra. Kai kurie keliai dėl tos pačios priežasties netgi apskritai nėra tinkami vairavimo mokymuisi, todėl niekas nedrįsta čia vežti praktikuotis būsimųjų vairuotojų.

Dėl šios priežasties duobės turėtų atsirasti pavojų suvokimo teste, kuris yra vairavimo teorijos egzamino dalis. Tokiu būdu vairuotojai žinotų, ką daryti susidūrus su duobe, sumažėtų automobiliui daroma žala ir avarijų tikimybė.

„Liūdna, kad dėl prastos mūsų kelių padėties instruktoriai turi specialiai pritaikyti savo pamokas, jog išvengtų duobėtų kelių. Dar daugiau nerimo kelia faktas, kad dėl su duobėmis susijusių avarijų ir gedimų apleidžiamos pamokos ir testai“, – sakė AA vadovas Edmundas Kingas.

„Situacija tokia rimta, jog turi būti pakeistas tiek grėsmių suvokimo testas, tiek kelių eismo taisyklės, kad atspindėtų situaciją keliuose, kuriuose žmonės mokosi vairuoti“, – aiškino E. Kingas.

Atsakydama į šią kritiką vyriausybė pareiškė, kad Vairuotojų ir transporto priemonių standartų agentūra nuolat atnaujina vairuotojų egzaminus, jog šie atspindėtų esamą situaciją. Iš esmės tai reiškia mandagų tokio pasiūlymo atmetimą. Be to, pažymėta, kad skiriama lėšų šalies kelių būklės gerinimui: iš visos šešių milijardų svarų (6,79 milijardo eurų) sumos 296 milijonai svarų (335 milijonai eurų) bus skirti duobių tvarkymui. Tokia suma turėtų padengti maždaug šešių milijonų duobių taisymo išlaidas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)