aA
Didžiausią pavojų Didžiosios Britanijos keliuose vairuotojams sukelia duobės, neabejoja vairuotojų organizacija „Automobile Association“ (AA). Duobės taip pat sukelia daugiausia rimtos žalos automobiliui, todėl norima, kad įstatymai keistųsi, atspindėdami šią liūdną realybę, rašo autoevolution.com.
Duobėta gatvė (asociatyvi nuotr.)
© DELFI / Rokas Tenys

AA mano, kad duobės turėtų įeiti į pavojaus suvokimo testą besimokantiems vairuoti, o kelių eismo taisyklėse turi atsirasti patarimai naujokams, kaip elgtis susidūrus su duobėtu keliu.

Didžiojoje Britanijoje vieno iš penkių vietinių kelių būklė dėl duobių yra prasta. „Automobile Association“ teigia, kad vairavimo instruktoriai dažnai būna priversti nutraukti ar net atšaukti pamokas, mat dėl duobėtų kelių jų automobiliai paprasčiausiai subyra. Kai kurie keliai dėl tos pačios priežasties netgi apskritai nėra tinkami vairavimo mokymuisi, todėl niekas nedrįsta čia vežti praktikuotis būsimųjų vairuotojų.

Dėl šios priežasties duobės turėtų atsirasti pavojų suvokimo teste, kuris yra vairavimo teorijos egzamino dalis. Tokiu būdu vairuotojai žinotų, ką daryti susidūrus su duobe, sumažėtų automobiliui daroma žala ir avarijų tikimybė.

„Liūdna, kad dėl prastos mūsų kelių padėties instruktoriai turi specialiai pritaikyti savo pamokas, jog išvengtų duobėtų kelių. Dar daugiau nerimo kelia faktas, kad dėl su duobėmis susijusių avarijų ir gedimų apleidžiamos pamokos ir testai“, – sakė AA vadovas Edmundas Kingas.

„Situacija tokia rimta, jog turi būti pakeistas tiek grėsmių suvokimo testas, tiek kelių eismo taisyklės, kad atspindėtų situaciją keliuose, kuriuose žmonės mokosi vairuoti“, – aiškino E. Kingas.

Atsakydama į šią kritiką vyriausybė pareiškė, kad Vairuotojų ir transporto priemonių standartų agentūra nuolat atnaujina vairuotojų egzaminus, jog šie atspindėtų esamą situaciją. Iš esmės tai reiškia mandagų tokio pasiūlymo atmetimą. Be to, pažymėta, kad skiriama lėšų šalies kelių būklės gerinimui: iš visos šešių milijardų svarų (6,79 milijardo eurų) sumos 296 milijonai svarų (335 milijonai eurų) bus skirti duobių tvarkymui. Tokia suma turėtų padengti maždaug šešių milijonų duobių taisymo išlaidas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kodėl „Porsche“ užvedimo spynelę montuoja kairėje vairo pusėje? (36)

Jei jūsų automobilis vis dar turi užvedimo spynelę, kurioje vairo pusėje ji yra? Spėtume, kad...

Aukcione galima įsigyti dvivietį Marilyn Monroe kabrioletą (1)

Juodas kino žvaigždės Marilyn Monroe kabrioletas gali būti parduotas už pusę milijono dolerių...

Kodėl policijos automobiliai naudoja mėlynas ir raudonas šviesas (12)

Policijos automobiliai yra ryškiai paženklinti, kad būtų atpažinti net iš didesnio atstumo....

Kalba apie naują automobilių vagysčių metodą: kauniečio mašiną bandė išvežti kaip „nupirktą“ (46)

Įsivaizduokite situaciją, kai prie jūsų automobilio atvažiuoja „tralas“, o jo vairuotojas...

Kodėl automobiliai negaminami iš nerūdijančio plieno: atsakymas paprastesnis nei galvojate (87)

„ Mazda MX-5 “, „ Alfa Romeo Spyder“, klasikiniai „ Fiat 500 “ bei „Mini“ ir...

Top naujienos

Šimašiaus sprendimas užminė mįslę: liko tuščiomis kišenėmis ar išlošė aukso puodą? (1)

Vilniaus meras Remigijus Šimašius priėmė gan rizikingą sprendimą – likus visai mažai...

Parduotuvių darbas sekmadieniais: lietuviai pasidalijo į dvi stovyklas (17)

Prekybos tinklų darbo laikas sekmadieniais – vis dar neišspręstas klausimas. Seime sprendimas...

Dramų šeimose grimasos: prestižiniame sostinės rajone praskeltos galvos, kraujas ir be galo išsigandęs aštuonmetis (369)

Į iškvietimus vykstanti vaiko teisių apsaugos specialistė su DELFI sutiko pasidalinti istorijomis,...

Žiemos ar vasaros laikas: kurį pasirinks Lietuva? apklausa (498)

Sveikatos apsaugos ir švietimo ekspertai sutaria, kad praktikos sukioti laiką kiekvieną pavasarį...

Baltarusį sužavėjo apsilankymas „Žalgirio“ arenoje: mokykitės ekonomikos iš lietuvių! (5)

Baltarusių žurnalistas Antonas Rogačius praėjusį penktadienį lankėsi Kauno „Žalgirio“...

Paaiškino, kada automobilyje reikia antro atsarginio rato, o kada – kastuvo (9)

Ką pravartu automobilyje turėti žiemos metu, kad ji neužkluptų netikėtai? Galbūt nieko, nes...

Lietuvių pamėgtoje saloje – galinga stichija: bangos tiesiog nušlavė apartamentų balkonus (52)

Gavus pranešimų apie smarkią audrą, dėl saugumo evakuotos kelios dešimtys lietuvių pamėgtos...

Klientai perrašo taisykles: ką daryti įmonėms, kurioms kilo didelė grėsmė (29)

Gyvename kliento amžiuje, kai jie perrašo verslo taisykles ir verčia įmones nuolat sukti galvą,...

Apie gimdymą be rožinių akinių: pasakė, ko moterys bijo labiausiai (18)

Ar įmanoma pasiruošti gimdymui ir numatyti visus įmanomus variantus? O pasiruošti jiems? Klausytis...

Prabilo dramatiškai iš Šiaurės Korėjos pabėgęs karys, jis – generolo sūnus (24)

Šiaurės Korėjos karys, kuris pernai lydimas kulkų pabėgo į Pietų Korėją , yra generolo...