Šeštadienį, rugsėjo 17-ąją Kaune, „Regitros“ filiale prasideda dešimtasis paeiliui konkursas „Geriausias Lietuvos vairuotojas“, kurį padedamas rėmėjų organizuoja Lietuvos žurnalistų autoklubas. Kartu su kitais šio konkurso dalyviais nugalėtojo titulą giną pernai „Geriausiu Lietuvos vairuotoju“ nominuotas vienos draudimo bendrovės klientų aptarnavimo ir vadybos departamento direktorius Kęstutis Taškūnas.
Kęstutis Taškūnas
© Organizatorių archyvas

- Ko gero, „Geriausiojo Lietuvos vairuotojo“ titulas labai brangus ir nelengva jį iškovoti, jei ryžtatės jį ginti? – tokį klausimą renginio spaudos centras pateikė K. Taškūnui.

- Šiuose konkursuose vairavimo įgūdžius jau patobulino keli tūkstančiai turinčiųjų vairuotojo pažymėjimus ir sukaupę tam tikrų įgūdžių, tačiau norinčių nuolat tobulėti ir užtikrinčiau jaustis bet kokiose situacijose kelyje. Ne išimtis ir aš. O čempiono titulą iðkovoti tikrai nelengva. Man prireikė net aštuonių bandymų siekiant užsibrėžto tikslo. Kai kas gal ir nusišypsos į ūsą ar stebėsis tokiu užsispyrimu, tačiau nė vieno konkurso, daugumos kurių buvau tapęs prizininku ir kai iki geidžiamiausiojo pristigdavo vos kelių taškelių, nelaikau ir nelaikysiu veltui sugaiðtu laiku. Prieðingai, kiekvieni metai, kiekvienas bandymas suteikė daugiau žinių ir įgūdžių, o ryžtas buvo vainikuotas pergale.

Todėl šį konkursą labai vertinu ir rekomenduočiau kiekvienam, kasdieną sėdančiam prie vairo, pasitikrinti savo žinias ir sugebėjimus. Juolab, kad eismo taisyklės ir jų interpretacija, kaip ir pats gyvenimas, nestovi vietoje, o nuolat keičiasi. Todėl siūlyčiau, net nebūtinai besirengiantiems tokiems konkursams, nuolat pasklaidyti kelių eismo taisykles, daugiau domėtis vairavimo kultūra, būti atidesniems ir paslaugesniems vieni kitiems kelyje.

- Ar galite kaip draudimo atstovas patvirtinti kokie vairuotojai prasčiausiai žino kelių eismo taisykles ir ar būtinai jie padaro daugiausia avarijų?

- Šie konkursai dar kartą parodė, kad nemažai, tegu ir drausmingų vairuotojų, tačiau seniau įgijusių vairuotojų pažymėjimus, gerokai primiršę kelių eismo taisykles. Ypač – palyginti neseniai įsigaliojusias jų pataisas, pakeitimus. Tai dar vienas tokių konkursų traukos objektas, išreikštas kaip galimybė priimtina forma atnaujinti žinias ir praktinius vairavimo įgūdžius.

Eismo nelaimių statistika iškalbingai byloja, kad daugiausia avarijų, kurių pasekmės itin skaudžios, padaro teturintys 2-3 metų vairavimo stažą. Nesunku įsivaizduoti tokių psichologiją. Pora metų prie vairo, atseit, sukaupta didžiulė patirtis, leidžianti pasijusti tikrais ereliais. Tačiau kad gali tekti tūpti labai žemai, kaip tikriems gaideliams, jie kažkodėl nepagalvoja.

Nenoriu moralizuoti, tačiau norėčiau paskatinti visus išbandyti jėgas, pasitikrinti meistriškumą geriausiojo vairuotojo konkurse, teikiančiame daug adrenalino. Neabejoju, kad apginti pernai iškovotą titulą bus labai sunku.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Nematytą japonišką automobilį prikėlė iš daržinėje rastos apleistos griuvenos (1)

Visame pasaulyje mėgiamos legendos apie daržinėse dešimtmečiams pamirštus, o vėliau netikėtai...

Įspūdingas pirkinys nepasiekė Liudviko Andriulio – naujos „Audi“ teks laukti ilgai (152)

Vokietijoje praūžusi smarki audra sugadino ne vieną naują „ Audi “ automobilį. Tarp...

„Audi Sport“ ambasadoriai pristatė ekstremalaus vairavimo laboratoriją

Daugiau kaip ketvirtį amžiaus automobilių versle ir sporte skaičiuojanti Kauno bendrovė „...

Pasigrožėkite brangiausiu pasaulyje automobiliu: „Ferrari 250 GTO“ planuojama parduoti už 39 mln. eurų (2)

Brangiausias pasaulyje automobilis rengiamas aukcionui. Manoma, kad rugpjūtį vyksiančiame aukcione...

Turizmas Lietuvos pasieniu – arčiau nei įmanoma įsivaizduoti

Lietuvoje populiarūs pažintiniai takai, įvairūs maršrutai po lankytinas vietas važiuojant nuo...

Top naujienos

Sandra Vilimaitė. Muša, reiškia – myli (112)

Po praeitos mano apžvalgos „Moteriškumas – blogas įprotis, kurio reikia atsikratyti“ kilo...

Vakarą praleidau ligoninės priimamajame: prakaito, alkoholio, šlapimo kvapai ir ilgas laukimas (281)

Niekas nenorėtų ten patekti. Nei kaip pacientas, nei kaip lydintysis. Bet kartais ne pačioje...

Mokesčių inspekcija paskaičiavo: jei 12 eurų mokate už kepsnį – turėtų atnešti du kilogramus mėsos (382)

Palangos verslininkų noras per vasarą užsidirbti visiems metams padarė meškos paslaugą visos...

Nakvynė pajūryje už 5 eurus: poilsiautojai iškenčia vos 2-3 dienas (98)

„Šalta, žmonių nėra, vasara – š*****“, – piktai rėžia namelius poilsiautojams...

Lietuvą palikdama Eurika Masytė sunkiai tramdė ašaras: ir šiandien dar jaučiuosi nepritapusi (94)

Minint valstybines šventes vis dar skamba legendinė daina „Laisvė“ ir turbūt nėra žmogaus...

Įspūdingas pirkinys nepasiekė Liudviko Andriulio – naujos „Audi“ teks laukti ilgai (152)

Vokietijoje praūžusi smarki audra sugadino ne vieną naują „ Audi “ automobilį. Tarp...

Automobilius statantiems ant žolės ir šaligatvių pareigūnai siunčia žinutę (15)

Vilniuje, Žirmūnuose esančioje Apkasų gatvėje, ant žolės ir šaligatvio – neleistinose...

Bendrauti su Adomaičiu vengęs Brazys nesitiki stebuklų iš sugrįžtančių rinktinės veteranų (16)

Pirmąjį sezoną Vilniaus „Lietuvos ryto“ trenerių štabe pabaigęs Mindaugas Brazys poilsio...

Teisiamųjų suole atsidūrusio Liberalų sąjūdžio reitingai smuko rekordiškai (100)

Jei rinkimai į Seimą vyktų dabar, Liberalų sąjūdis nepatektų į Seimą, nes neperžengtų...

Sinoptikas: šįvakar oras nebus toks blogas, kaip gali pasirodyti dieną

Nors šeštadienis bus apniukęs ir lietingas, vakare nuo 21 valandos lietaus debesys turėtų gerokai...