Vokietijos mieste Kelne bendrovės „Ford” inicijuoto renginio metu trisdešimt aklųjų ir silpnaregių išbandė tai, apie ką prieš tai daugelis nė negalėjo pasvajoti, - jie vairavo automobilį.
© Gamintojo nuotr.

Bendrovė „Ford” su partneriais suorganizavo šį renginį norėdama padėti akliesiems ir silpnaregiams susipažinti su transporto priemonėmis ir jų galimybėmis keliuose bei didinti visuomenės sąmoningumą, parodant, su kokiais sunkumais keliuose susiduria neįgalieji.

„Džiaugiuosi, galėdamas dalyvauti renginyje, kurio metu aklieji ir silpnaregiai turi unikalią galimybę vairuoti naująjį „Ford” automobilį. Tuo pačiu ir mes patys tikimės gauti vertingos informacijos, kuri padėtų tobulinti mūsų technologijas, - teigė Volfgangas Schneideris, „Ford of Europe” Teisinių, Vyriausybės ir Aplinkosaugos reikalų departamento viceprezidentas. – Kelyje žmonės su regėjimo negalia orientuojasi pagal klausą, todėl jiems nelengva įvertinti automobilių dydžius ir greičius. Mes norime tobulinti naujas technologijas ir padėti išspręsti šią problemą taip, kad neįgalieji galėtų saugiai vairuoti.“

Su profesionalių instruktorių pagalba negalią turintys vairuotojai važiavo ne tik tiesiais, bet ir vingiuotais keliais, o greičiausiam iš jų pavyko sėkmingai vairuoti 120 kilometrų per valandą greičiu.

Instruktoriai buvo sužavėti, nes aklieji ir silpnaregiai įrodė galintys išmokti vairuoti, o kai kurie iš jų vairavimo įgūdžius išsiugdė netgi greičiau nei negalios neturintys žmonės.

„Automobilio vairavimas man reiškia laisvės pojūtį. Paprastai aš esu keleivė, bet daug geriau jaučiuosi vairuodama pati. Šio renginio dėka, mano, kaip vairuotojos, pasitikėjimas savimi gerokai išaugo” – sakė Lushe Grabanica iš Trefelhauzeno miesto.

„Ford Focus” formos yra apvalios ir dėl to jį labai malonu vairuoti. Tai buvo iššūkis, tačiau vairuoti nepasirodė labai sunku, o valdyti sankabą ir perjungti pavaras buvo netgi lengviau nei aš tikėjausi”, - teigė Katrina Berus iš Klevo.

Iš tiesų, naujosios technologijos sparčiai tobulėja. Atsiranda saugumo sistemos su kamera ir radaru, o pažangiausios palydovinės navigacijos sistemos suteikia naujas galimybes vairuoti akliesiems ir silpniau matantiems.

„Technologijos vystosi taip sparčiai, kad aklieji ir silpnaregiai galės vairavimo džiaugsmą patirti ne tik uždarose trasose jau po 15-20 metų”, - teigė Volfgangas Schneideris.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Šeštadienį „Mercedes-Benz“ gerbėjai atidarys vasaros sezoną

Jau šį šeštadienį, gegužės 26 d., „Ogmios miesto“ didžiojoje automobilių stovėjimo...

Prie jūros susiruošusi moteris pateko į kuriozinę padėtį autobuse (44)

Vilnietė Marija atsidūrė gana kuriozinėje situacijoje. Moteris su keturmete dukra iš sostinės...

Mongoliški vairuotojo įspūdžiai: važiuoti ten reikia nuolat prasižiojus (7)

Sėdėdamas automobilio priekinėje sėdynėje skirtingose valstybėse visada patiri naujų emocijų...

Lietuvos šonaslydžio profesionalai solidarizuojasi dėl vėžiu sergančių vaikų (1)

Rugpjūčio 15 d. Kačerginės „Nemuno žiedo“ vidinėje trasoje antrus metus iš eilės...

Švedų eksperimentas: tvirtina, kad rado būdą atpiginti elektromobilius (37)

Elektrifikuotas kelias Švedijoje – pirmasis toks visame pasaulyje, galintis įkrauti juo...

Top naujienos

Dalia Grybauskaitė – apie „paskolas dėžutėse“, VSD pažymas ir „Agroverslo“ susiliejimą su politika išskirtinis interviu (238)

Prezidentė Dalia Grybauskaitė mano, kad teisėsauga turi labai atsargiai galvoti, kokius slaptus...

Atmosfera tarp politinės korupcijos tyrėjų kaista: pasipylė abipusiai kaltinimai (111)

Neleistinų politikų ir verslo santykių tyrimui Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitete...

Šimašiaus ultimatumas Skverneliui: arba pritariat, arba nacionalinio stadiono nebus (193)

Vilniaus meras Remigijus Šimašius sako, kad per porą savaičių negavus Vyriausybės pritarimo,...

Hitlerio danties fragmento tyrimas griauna sąmokslo teorijas apie jo mirtį (33)

Mokslininkai iš Prancūzijos ištyrė nacių diktatoriaus Hitlerio danties fragmentą. Gautos...

Iš JAV – mįslingas įspėjimas europiečiams suglumino saugumo specialistus (99)

Prieš kelias dienas JAV valstybės sekretorius Mike‘as Pompeo pasakė: „Šiandien Irano...

Jei vaistai bus pardavinėjami vaistinėse ir degalinėse, kokių bus galima įsigyti? (7)

Seimui pritarus sveikatos apsaugos ministro Aurelijaus Verygos iniciatyvai netrukus leisti kai...

Įspėja ne vietoje plaunančius automobilius: norintys sutaupyti mokės baudas (195)

Daugiabučių gyventojai, nenorintys skirti daug lėšų automobilio plovimui, dažnai nepaiso...

Kaip į namus įsileisti gyvybės: paprastos ir nebrangios priemonės skoningai atnaujinti būstą

Pavasarį esame natūraliai išsiilgę šviesos, šilumos, šviežumo ir gyvybės, todėl visa tai...

Dietologės vertinimas, kas sveikiau: nealkoholinis alus ar sultys (32)

Šalia gausybės įvairių gaiviųjų gėrimų staiga į populiariųjų viršų iššovęs...

Ekspertė: CV be darbo patirties siunčia tėvų išlaikytiniai (52)

Vadovavimo ir lyderystės ekspertė Alisa Minionaitė sako, kad darbdaviai, gavę kandidato,...