Elektromobiliai ir elektriniai motociklai – nors ir ne dažnos, tačiau jau pilnavertės transporto priemonės. Elektros technologijos skinasi kelią ir į automobilių sporto pasaulį. Svariu argumentu čia tampa ne tik draugiškumas aplinkai, bet ir įspūdingos techninės charakteristikos. Tiesiog žvėriškos elektrinių motoro sukimo momento charakteristikos sužavi ir didžiausius ekstremalus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Elektrinis motociklas
© LKF

Elektriniai bolidai jau skinasi kelią į lenktynių trasas. Štai FIA dar prieš trejetą metų palaimino „Formula E“ čempionatą, elektrinių motociklų žiedinių lenktynių era prasidėjo dar anksčiau, 2009-ais metais, kai legendinėse „Isle of Man TT“ lenktynėse startavo atskira elektrinių motociklų klasė. Elektrinių motociklų potencialą puikiai suvokė Lietuvos kartingo bendruomenei puikiai žinomas žmogus Andrius Stepanavičius, kuris šiais metais į mūsų šalį atvežė elektrinius „KTM Freeride E-SM“ supermoto motociklus, skirtus važiuoti keliu ir lengva bekele.

Dabar jų galimybes netoli sostinės įsikūrusiame „E.Power Park“, kurio pagrindinė idėja yra vien elektrinės pramogos, gali išbandyti kiekvienas norintis.

„Įsitikinusiems, kad niekada neišdrįs sėsti ant motociklo, galiu garantuoti: KTM elektra varomam motociklui atsispirti neįmanoma. Jis, kaip ir visos elektra varomos priemonės, labai paprastai valdomas, mat neturi sankabos, nereikia galvoti, kada perjungti bėgį, kaip švelniai atleisti sankabos svirtelę, nėra „kojinio“ užvedimo, stabdžių svirtelės sumontuotos ant vairo kaip dviratyje, nėra jokio blaškančio triukšmo, tad telieka susitelkti į važiavimą ir šturmuoti trasos viražus“, – aiškino A. Stepanavičius.

Beje, elektros ir greičio derinių kokteilis kartingo aistruolį viliojo jau senokai. Tad dar pernykštį pavasarį jis rimtai nusprendė imtis elektrinių gokartų.

„Jų 8 kW variklio galios užteks ir patyrusiems adrenalino ieškotojams – 80 km/val. greitį jie pasiekia vos per 6 sekundes. Na, o mokyti mažuosius lenktynininkus jie irgi yra itin patogūs ir saugūs. Juose yra ir saugos diržai, ir saugos lankas virš krėslo, pirmųjų pasibandymų trasoje metu galima riboti karto galią. Be to, juos daug paprasčiau valdyti, nei analogišką benzininę techniką.

Tačiau tai buvo tik pradžia. Nes mano vizija buvo ne tik kartai, bet ir kitos elektra varomos transporto priemonės. Tad šiais metais mūsų parkas pasipildė labai rimtais elektriniais motociklais. Tokios „adrenalino mašinos“ švarios, nekelia jokio akustinio diskomforto. Ir tai mus ganėtinai svarbu. Juk mes esame įsikūrę šalia Trakų plento, visiems automanams puikiai žinomoje aikštelėje šalia „Pilialaukio“ restorano, tad naudodami tik elektrinius kartus ir motociklus mes nesukeliame jokių nepatogumų aplinkiniams,“ – savo pastebėjimais dalinasi „E. Power Park“ įkūrėjas A. Stepanavičius.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Hibridinio automobilio privalumai: nuo švaresnės aplinkos iki geresnio virškinimo (11)

Automobilio pasirinkimą dažniausiai lemia simpatija tam tikram prekės ženklui, automobilio kaina,...

Judrioje gatvėje pavojingai „ūsais“ sklaidęsis troleibusas ir linksmino, ir gąsdino vilniečius (20)

Ketvirtadienį dalis sostinės gyventojų ir svečių tapo keisto įvykio liudininkais. Nuo...

Rusiškame sunkvežimyje – netikėtas atradimas „Tetrio“ fanams (17)

Automobilių gamintojai jau dešimtmečiais savo mašinose mėgsta įrengti netikėtų siurprizų,...

Pusnuogės rusės kvailiojimai automobilyje baigėsi tragedija (47)

Smagios atostogos neretai keliautojus užburia nerūpestingumu, tačiau toks laisvės pojūtis gali...

Kokios buvo pirmosios pėsčiųjų perėjos

Pėsčiųjų perėja tapo būtina sparčiai populiarėjant automobiliams ir didėjant jų skaičiui...

Top naujienos

„Baltųjų pėdkelnių“ legenda: paslaptingų snaiperių iš Baltijos šalių bijojo visas Kaukazas (109)

1992-ųjų rudenį, prasidėjus karui Abchazijos regione, Kaukaze ėmė rastis vadinamosios...

Sodo bendrijos gyventojams neramios dienos: laukia iškeldinimas iš namų (40)

Sodų bendrija „Baltasis gandras“ jau daugybę metų kovoja už dar sovietmečiu gautus sklypus,...

Pasinaudojo moters bejėgiškumu: atėmė viską, ką turėjo (55)

Panevėžio apylinkės teisme – beprecedentė byla. Prokurorai siekia panaikinti sandorius, kuriais...

Atrado žemėje užkastus kalinio raštelius: patiriame tai, ko žmogaus protas nėra pajėgus įsivaizduoti (105)

Naujai rekonstruotas dokumentas, kurį 1944 metais Aušvice parašė vienas Graikijos žydų kalinys,...

Situacija Ispanijoje kaista: didžiulė minia išėjo į gatves (173)

Katalonijos prezidentas Carlesas Puigdemont as šeštadienio vakarą pareiškė, kad Katalonija...

Jubiliejiniame Dž. Butkutės koncerte Kaune – trikdžiai: teko stabdyti pasirodymą (198)

Likus mažiau nei pusvalandžiui iki Džordanos Butkutės koncerto pradžios Kaune, Nemuno saloje,...

Tragedija, kuri lig šiol stovi akyse: šį nusikaltėlį privalome įkalinti iki gyvos galvos (77)

Laikas negydo žaizdų – kiekvieną dieną prieš akis stovi tragiškai pasibaigusios nakties...

Vis dar turi parako: S. Krupeckaitei – Europos čempionato sidabras (15)

Lietuvė Simona Krupeckaitė Berlyne (Vokietija) vykstančio Europos dviračių treko čempionato...

Stilingi ir atsipalaidavę programuotojai darbe vaikšto mūvėdami kojines (85)

DELFI Stilius praėjusį penktadienį apsilankė Vilniuje esančiame Izraelio bendrovės biure „ Wix...

Vienas geriausių XIX amžiaus chirurgų – 300 proc. mirtingumas ir netyčia nupjautos sėklidės (21)

Prieš anestetik ų išradimą chirurgija buvo visai kitokia. Laikas buvo viskas ir kiekvienas...