Vilkikuose yra „Euro-5“ „PACCAR 12.9 l. MX“ variklis, kuriame 460 AJ ir jis turi EEV (angl. Enhanced Environmentally-friendly Vehicle) standartą. Šie specialūs modeliai bus gerokai taupesni, tad transportavimo išlaidos vežėjams turėtų būti kur kas mažesnės.

Taip yra dėl įvairių DAF inžinierių sprendimų „puokštės“, žinomos kaip „Pažangesnis transporto efektyvumas“ (angl. Advanced Transport Efficiency (ATe). Visa tai susideda iš tokių dalykų kaip, pavyzdžiui, variklio išjungimas, jei šis dirba penkias minutes laisvomis apsukomis.

Greičio limitas gali būti sumažintas iki 85 km/h vietoj įprastų 89 km/h, o tai žymiai sumažina kuro sąnaudas. Informacija apie ekonomišką ar netaupų važiavimą yra iš karto pateikiama vilkiko panelėje ir vairuotojas gali priimti atitinkamus sprendimus, siekdamas tęsti taupų važiavimą.

Taip pat taupesnį važiavimą lemia ir variklio patobulinimai. Padidinta jo galia, optimizuotas degimo procesas, sumažinta trintis variklio viduje ir šilumos nuostoliai. Patobulintas ir variklio stabdys, pagerinantis stabdymo sistemą ir mažinantis jos dėvėjimąsi. Vilkikas aprūpintas 12 pavarų „AS Tronic“ automatine pavarų dėže.

Šie ribotos serijos vilkikai išsiskirs ne tik naujais techniniais sprendimais, bet ir gausybe papildomų funkcijų. Ledo baltumo spalvos didžiulė kabina yra aprūpinta išskirtine įranga. Mikrobangų krosnelė, šaldytuvas, ypač komfortiškas čiužinys ir stoglangiai yra šios kabinos komplektacijoje.