aA
Kačerginės Nemuno žiede nuo trečiadienio rinkosi BMW prekės ženklui neabejingi vairuotojai ir norintys jais tapti. Čia vyko analogų Lietuvoje neturintis renginys, kurio metu „BMW M“ serijos gerbėjai galėjo patirti unikalų „BMW M3“ ir „BMW M4“ automobilių teikiamą vairavimo malonumą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"BMW M dienos" Kačerginės trasoje
© Gamintojo atstovų archyvas

Specialiai šiai progai į Lietuvą buvo atgabenti aštuoni aukštos klasės sportiniai automobiliai, jau spėję tapti „BMW M“ sėkmės istorijos simboliais.

Trasoje atsiskleidžia geriausios savybės

„Lenktynių trasa „BMW M dienų“ renginiui pasirinkta neatsitiktinai. Visų pirma, čia geriausios pasaulyje sportinių automobilių linijos automobilius galima išmėginti visapusiškai ir net važiuojant dideliu greičiu jaustis saugiai. Be to, būtent lenktynių trasoje, o ne gatvėje geriausiai atsiskleidžia galingųjų „BMW M“ serijos modelių galimybes. Džiaugiamės, jog parodyti visą šių automobilių potencialą trasoje padėjo profesionalus lenktynininkas Robertas Kupčikas“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW prekės ženklo Lietuvoje vadovas Martynas Daujotas.

Lenktynių trasa leido pademonstruoti automobilio stabilumą, sukibimą ir galingumą. Dėl ypatingos Kačerginės Nemuno žiedo konfigūracijos ir reljefo automobilius bandę vairuotojai galėjo įsitikinti, kaip efektyviai dirba varikliai bei pavarų dėžė. Slalomo trasoje buvo galima išmėginti automobilių valdymo tikslumą.

„Galingiausia raide pasaulyje paženklinti modeliai visiems juos bandantiems suteikia nepamirštamų įspūdžių. Atsakymo kodėl ilgai ieškoti nereikia. Visų pirma, BMW turi plačiausią tokio tipo automobilių gamą, pradedant „BMW M2“ kupė, baigiant „BMW X6M“ padidinto pravažumo automobiliu. Neilgai trukus modelių gamą praplės ir ir serijinei gamybai jau ruošiamas „BMW M8“ modelis, kuris dar labiau sustiprins gamintojo galimybes patenkinti skirtingų tipų vairuotojų poreikius“, – teigia M. Daujotas.

Visapusiškas balansas

Galingas ir greitas „BMW M3“ sedanas – puikiai valdomas ir lenktynių trasai idealiai tinkamas sedanas. Būtent šio modelio pirmtakai visuomet buvo vertinami už galios ir valdymo balansą.

Į Lietuvą atkeliavo „M3“ modeliai, kurie turi 3,0 l darbinio tūrio, šešių cilindrų „Bi-turbo“ benzininius variklius. Jie išvysto 430 arklio galių pajėgumą ir net 550 Nm sukimo momentą. Dirbdamas kartu su 7 pavarų automatine greičių dėže šis variklis „BMW M3“ sedanui nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 4,1 sekundės.

Kupė modelis „BMW M4“ turi tokį patį variklį, kaip ir „M3“, taip pat greitai įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. Vos keturios sekundės ir rodyklė jau pasiekusi triženklį skaičių. „M4“ lyginant su tradiciniu 4 serijos BMW, šis turi net 50 procentų kitokių komponentų. Todėl M serijos modelis gali užtikrinti dar aštresnį ir sportiškesnį vairavimą.

Kupė kėbulą turintis automobilis itin atletiškas, tačiau BMW dizaineriai tai suderino su stilinga išvaizda – gatvėje jis iš karto atkreipia vairuotojų ir pėsčiųjų dėmesį.

Oficialios BMW atstovės Lietuvoje UAB „Krasta Auto“ salonuose „BMW M3“ sedano kaina prasideda nuo 81 tūkst. 587 EUR, „BMW M4“ kupė – nuo 83 tūkst. 88 EUR.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Lietuvių pora sugalvojo svajonių planą – leisis į kelionę aplink pasaulį ieškoti stebuklų (21)

4 metai, 50 keliautojų, 1 000 stebuklų ir 250 000 kilometrų. Tai – pagrindiniai panevėžiečių...

Kaip vairavimo egzaminai laikomi svetur: nuo smurto neišlaikius iki vagiamų kelio ženklų (4)

Būsimus vairuotojus egzaminuojanti „ Regitra “ nuolatos keičiasi žiniomis su kitomis...

Išradingumui ribų nėra: sodo namelis skriejo greičiau už eilinį automobilį

Unitazas, pirkinių vežimėlis iš prekybos centro ir netgi sodo namelis – visi šie objektai...

Panevėžyje ne visi žino, kad vasarą geriausios – vasarinės padangos (1)

Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodrome tradiciškai susirenka daugiausia konkurso „...

Panevėžyje – netikėtas rekordas geriausio Lietuvos vairuotojo paieškose (1)

Rugsėjo 15 d. Panevėžyje vyks antrasis iš trijų konkurso „ Geriausias Lietuvos vairuotojas...

Top naujienos

Naujo verslo centro statybų užkulisiai primena mafijos klestėjimo laikus

Naujo verslo centro Žvėryne statybose dirbę verslininkai jo rangovą „ Nobus LT “ kaltina...

Ką pasitraukęs iš Seimo veikė Mindaugas Bastys: ryšiai veda į dabar jau svetimos partijos viršūnę

Zanavykų apygardoje renkant naują Seimo narį, Lietuvos socialdemokratų partijoje ( LSDP )...

Rusijos strateginėje zonoje atsivėrė pavojingas kelias (64)

Prieš porą savaičių, kai dangus buvo ganėtinai saulėtas, o oro sąlygos buvo santykinai...

Lietuva užsienio akimis: darbuotojai emigruoja, bet pensininkai lieka (330)

Kad nepatirtų ekonominio nuosmukio, rytinėms ES narėms teks susigrąžinti išvykusius darbuotojus...

Rimvydas Valatka. Išgirsti popiežių Pranciškų pavergto proto šalyje (582)

Kodėl pavergto proto? Juk popiežius Pranciškus aiškiai pasakė, kad „ši tauta iš tiesų...

Rusijos scenarijus 2050-iesiems: Kremlius prognozuoja neišvengiamą karą su Vakarais (789)

Susiskaldžiusi Europa , stagnuojančios JAV ir drąsus daugiapolis pasaulis, kuriame Kremlius...

Iš CSKA – į „Žalgirį“: Westermannas grįžta į Kauną Leo komentaras (18)

Kauno „Žalgiris“ surado ilgai ieškotą patikimą atakų organizatorių. Į Kauną po sezono...

Bastys: man reikia mandato, kad galėčiau tarnauti su nauja priesaika (113)

2017 metų gruodį prieš pat Kalėdas Konstitucinis Teismas paskelbė, kad Seimo narys Mindaugas...

Velionės laidotuvės virto farsu: kur pagarba mirusiajam ir artimiesiems? (63)

Rugsėjo 9 dieną laidojome kaimynę ir daugiavaikę mamą, kuri buvo užauginusi 7 vaikus.

Finansų planavimo programėlės – išmanus būdas taupyti (7)

Finansų ekspertai sako, kad tarp turtuolio ir vargšo paprastai būna vienas esminis skirtumas –...